DFiaA
I told you so
http://www.vinntec.co.uk/llnlsbp1.htmMacGyver sanoi:Mikä on Bostonin neliö?
Eipä kestä.MacGyver sanoi:Nihiijjoo.. muitaki kieliä on ku suomi.. Räty iskosti liian vahvasti notta suomella on pärjättävä. Oolrait, kiitos tästä. :thumbup:
Olitko tänään uimassa? Mä oli tänään noin puolenpäivän aikoihin Neidonkeitaassa uimassa.S.A sanoi:
Jos nyt jotain negatiivista pitäisi sanoa, niin hiukan väsyttää ja silmiä kirveli pitkään, kun oltiin liikkatunnilla uimassa eikä mulla ollut uimalaseja. Rintauinnissa potkuni ovat aika surkeita (eri paria), ja jos ihan tosissani yritän vetää, hengityksen tahti ei oikein mene nätisti. Vapaa sen sijaan meni yllättävänkin hyvin
G'nite Bruce!butterfly sanoi:Ma lahen perkele nukumaan. Otya kaikille.
Mun räpiköintini sijoittui muutaman tunnin aikasemmaksi. Noin klo 8-9.JayR sanoi:Olitko tänään uimassa? Mä oli tänään noin puolenpäivän aikoihin Neidonkeitaassa uimassa.
Niin mäkin. Ihan just äsken.Micael sanoi:Tulin saunasta.
Oletkos hiidellyt, ja jos, niin paljonko?312T4 sanoi:Olen hiihtolomalla, ja siksi olen kirjoitellut vähän tällä viikolla! On ollut mukavan rauhallista :ahem:
Juskanen sanoi:Närästää. Aika inhottavalta tuntuu :thumbdown
En yhtään, mutta olen kävellyt kelkkaurilla koirien kanssa kymmeniä kilometrejä auringossa ja käynyt myös kauniissa Kemissä lounaalla Merihovissa :wink: sekä Haaparannassa ostamassa olutta ja viiniä sekä näkkileipää :thumbup:Micael sanoi:Oletkos hiidellyt, ja jos, niin paljonko?
Sehän on tärkeintä, että käy lomalla myös liikkumassa ja keräämässä voimia alkavalle kevätjaksolle. Vielä on edessä 2,5 kuukautta töitä ennen piiiiiitkän kesäloman alkua. :wink:312T4 sanoi:En yhtään, mutta olen kävellyt kelkkaurilla koirien kanssa kymmeniä kilometrejä auringossa ja käynyt myös kauniissa Kemissä lounaalla Merihovissa :wink: sekä Haaparannassa ostamassa olutta ja viiniä sekä näkkileipää :thumbup:
Näin on! No nopeasti se kesa tuloo... :ahem:Micael sanoi:Sehän on tärkeintä, että käy lomalla myös liikkumassa ja keräämässä voimia alkavalle kevätjaksolle. Vielä on edessä 2,5 kuukautta töitä ennen piiiiiitkän kesäloman alkua. :wink: