Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Nihiijjoo.. muitaki kieliä on ku suomi.. :rolleyes: Räty iskosti liian vahvasti notta suomella on pärjättävä. Oolrait, kiitos tästä. :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
MacGyver sanoi:
Nihiijjoo.. muitaki kieliä on ku suomi.. :rolleyes: Räty iskosti liian vahvasti notta suomella on pärjättävä. Oolrait, kiitos tästä. :thumbup:
Eipä kestä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
:)

Hyvä fiilis. Loppui tossä äsken historian tunti, renessanssia käsiteltiin ja olin ihan fiiliksissä! :) Dante, Petrarca, Boccaccio, Machiavelli... <3

Muutaman tunnin päästä on italiankurssi, siellä on taas varmasti mukavaa. :)

HUOMENNA ON PERJANTAI!
HUOMENNA MÖÖTTEEN! JAHUUUUUUU!!!!11111

:alppu:


Jos nyt jotain negatiivista pitäisi sanoa, niin hiukan väsyttää ja silmiä kirveli pitkään, kun oltiin liikkatunnilla uimassa eikä mulla ollut uimalaseja. Rintauinnissa potkuni ovat aika surkeita (eri paria), ja jos ihan tosissani yritän vetää, hengityksen tahti ei oikein mene nätisti. Vapaa sen sijaan meni yllättävänkin hyvin :eek:
 

Makkonen

Guest
S.A sanoi:
:)



Jos nyt jotain negatiivista pitäisi sanoa, niin hiukan väsyttää ja silmiä kirveli pitkään, kun oltiin liikkatunnilla uimassa eikä mulla ollut uimalaseja. Rintauinnissa potkuni ovat aika surkeita (eri paria), ja jos ihan tosissani yritän vetää, hengityksen tahti ei oikein mene nätisti. Vapaa sen sijaan meni yllättävänkin hyvin :eek:
Olitko tänään uimassa? Mä oli tänään noin puolenpäivän aikoihin Neidonkeitaassa uimassa. :rolleyes:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
JayR sanoi:
Olitko tänään uimassa? Mä oli tänään noin puolenpäivän aikoihin Neidonkeitaassa uimassa. :rolleyes:
Mun räpiköintini sijoittui muutaman tunnin aikasemmaksi. Noin klo 8-9.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tulin saunasta, join saunakahvit ja kuuntelen säätiedotusta. Jos kattelis Lostin ja katastrofidokkarin kolmoselta. Sitten vois vähän lukee ja nukahtaa.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Micael sanoi:
Oletkos hiidellyt, ja jos, niin paljonko?
En yhtään, mutta olen kävellyt kelkkaurilla koirien kanssa kymmeniä kilometrejä auringossa ja käynyt myös kauniissa Kemissä lounaalla Merihovissa :wink: sekä Haaparannassa ostamassa olutta ja viiniä sekä näkkileipää :thumbup:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
312T4 sanoi:
En yhtään, mutta olen kävellyt kelkkaurilla koirien kanssa kymmeniä kilometrejä auringossa ja käynyt myös kauniissa Kemissä lounaalla Merihovissa :wink: sekä Haaparannassa ostamassa olutta ja viiniä sekä näkkileipää :thumbup:
Sehän on tärkeintä, että käy lomalla myös liikkumassa ja keräämässä voimia alkavalle kevätjaksolle. Vielä on edessä 2,5 kuukautta töitä ennen piiiiiitkän kesäloman alkua. :wink:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Micael sanoi:
Sehän on tärkeintä, että käy lomalla myös liikkumassa ja keräämässä voimia alkavalle kevätjaksolle. Vielä on edessä 2,5 kuukautta töitä ennen piiiiiitkän kesäloman alkua. :wink:
Näin on! No nopeasti se kesa tuloo... :ahem:

Onhan tuossa lomia onneksi välissä...
 
Ylös