Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Elämäni tähän saakka ainoa turpaansaaminen tapahtui malakiaksella. Eli kyllä vain, hieno paikka.

Oikeestaan niin uskomattoman tyhmä teiniseikkailu sekin, että pakko kertoa.
Seisoin pihamaalla juomassa kaljaa ja polttamassa tupakkaa, aivan kuten kunnollisen teinin kuuluu. Siihen tuli sitten joku itkuinen (ja hyvännäköinen) muija raivoamaan, että sen kaveria oltiin lyöty tjsp. ja sillä muijalla oli kädessään lippalakki. Se lippalakki oli kuulemma tämän lyöjän ja nyt se hattu pitäisi polttaa kostoksi. Minähän poika pimpsan toivossa ojensin oitis auttavasti sytkärin ja pistettiin nuotio pystyyn. Eihän siinä sitten mennytkään kuin hetki kun hatun omistaja tuli paikalle ja veteli päin näköä.

Eikä muuten tullut sitä pimpsaa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Oikeestaan niin uskomattoman tyhmä teiniseikkailu sekin, että pakko kertoa.
Seisoin pihamaalla juomassa kaljaa ja polttamassa tupakkaa, aivan kuten kunnollisen teinin kuuluu. Siihen tuli sitten joku itkuinen (ja hyvännäköinen) muija raivoamaan, että sen kaveria oltiin lyöty tjsp. ja sillä muijalla oli kädessään lippalakki. Se lippalakki oli kuulemma tämän lyöjän ja nyt se hattu pitäisi polttaa kostoksi. Minähän poika pimpsan toivossa ojensin oitis auttavasti sytkärin ja pistettiin nuotio pystyyn. Eihän siinä sitten mennytkään kuin hetki kun hatun omistaja tuli paikalle ja veteli päin näköä.

Eikä muuten tullut sitä pimpsaa.
Et saanut pinppua, vaan jouduit turvautumaan nyrkkiin. Sekin oli kaverin ja niin nopeesti kylässä, ettei tainnu keretä pistämään?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Viihdyttävä tarina, hernepalloja ja pienoismalleja ja vaik mitä :).
Yritin sanoa hellävaraisesti tarinani ja jos joku tuuppailee minua, tulee kyllä sanomista. Siinäpä tarinani sitten on, ei tätä voi kenellekään suositella matkakertomukseksi. Helvetti tuntuu kevyeltä kokemukseni jälkeen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Yritin sanoa hellävaraisesti tarinani ja jos joku tuuppailee minua, tulee kyllä sanomista. Siinäpä tarinani sitten on, ei tätä voi kenellekään suositella matkakertomukseksi. Helvetti tuntuu kevyeltä kokemukseni jälkeen.
Huoli pois mies. Et ole lähellekään ensimmäinen suomipoika, kun tulee Pattayalta perseet olalla, huuli ruvella, sielu karrella ja rakkuloita paikoissa. Ja suurin osa niistä edellisistäkin on puhunu koko reissun pelkkää viittomaa.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
heräsin ruhtinaallisten vajaan 2 tunnin unien jälkeen , ei väsytä , nälkä , ei jaksa kokata eikä tullu kaupaskaa tänää käytyy nii pahemmi ei kokattavaa oo eli vituttaa--- 4 purkkii chilitonnarii tos pistin pahimpaa hätää huiviin =)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Aikaisin ne on nuokin formulakuskit joutuneet heräämään, kun nyt jo ovat harjoittelemassa. :wink:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eilen Frasierissä ohjelmaan soitti foliohattuinen mies, jonka koira käski sitä ottamaan hatun pois.

--> kouvo:ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Taidanpas lähteä kohta kotiin. Työt nyt vähän helpottuvat (luulen), kun vastuulla on enää omat työt. On parin kuukauden ajan ollut 'vähän' paineita. :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Taidanpas lähteä kohta kotiin. Työt nyt vähän helpottuvat (luulen), kun vastuulla on enää omat työt. On parin kuukauden ajan ollut 'vähän' paineita. :eek:
[Knoukkarinääni]Riipase kunnon vkl-känni tai maratooni, niin paineet häviää.[/Knoukkarinääni]:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä lähden ruokakauppaan ja hakemaan poitsua junalta. Sillon syysloma tämä päivä ja maanantai. Yhessa ajetaan sitten maanantaina etelää kohti. Soon hauskaa sen kanssa kahestaan ajella.:ahem:
 

Örfil

Guest
Lähdenpäs justsillään salille tohon alakertaan. Sitten hakemaan kanssa poikia junalta.
 
Ylös