kouvotsvoni
Banjottu
Pitäisi olla jo menossa kartingiin-->
Varo liukkaita lehtiä kiskoilla. Kävellen olisit jo perillä.Pitäisi olla jo menossa kartingiin-->
Mutta sulla onkin tissit.Haittaa ne liukkaat lehdet kävelyäkin. Alamäkeä en meinannu päästä alas kaatumatta ja ylämäkeä en meinannu päästä ylös ollenkaan. Enkä ees kävelly kiskoilla.
Niin, niistähän oli kuvakin.Mutta sulla onkin tissit.
It's all I can think about.Niin, niistähän oli kuvakin.
Nooo? Voititko lotossa? Oliko hyvä viikonlopun viini valinta? Alkoiko syysloma?Oijoi! Oijoijoijoijoi! Oiooi!
Osittainen syysloma ainakin. Oijoi!Nooo? Voititko lotossa? Oliko hyvä viikonlopun viini valinta? Alkoiko syysloma?
Kerro jo?! Mikä noin ilahduttaa?
Ihanaa sulle! Oijoi!Osittainen syysloma ainakin. Oijoi!
Itse ihmetellyt miten hahmoke JA pystyy mitään juoksemaan laskeutuneine kasseineen. Kait sitä metritavarana myytävälle rakkolaastarille käyttöä ennen ja jälkeen juoksentelun.:nope: Ei ne niin isot oo, että kävelyä haittais. Mikä ihmeen kiusitaan Riaa päivä nyt on.
Kova on yritys vaihtaa Dompparin mediaplayerin ohjelmaa...Itse menen tissit edellä terhakkaana päin seikkailuja ja sankaritekoja. Nännit tuulta halkoen etenen pystypäin kuin Aino kohti hyytävän veden syliä. Maitorauhaset karjapuskureina hurjastelen vastavirtaan elämän tivolin törmäilyautoissa ja otan osumaa.
Tossa kotimatkalla, kun mietin rintojasi, niin tuli mieleen että voikohan netissäkin ylittää seksuaalisenhäirinnän rajat. En tiedä vielä!:nope: Ei ne niin isot oo, että kävelyä haittais. Mikä ihmeen kiusitaan Riaa päivä nyt on.
Ja asiasta viidenteen. Aurauskeppejä levitelly tyyppi melkein viskas mua sillä risulla, Iikka sano sille räyh.