Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
J.Heldenview sanoi:
Sattui eilen liikenteessä, kun pyöräilin. Vanha mies on kääntymässä Corollallaan liikennevaloristeyksessä vasemmalle. Valo on vihreä. Ollessaan risteyksen keskellä hän pysähtyy. Vasemmalla on punainen liikennevalo.

:D :D :D

Selvä Micrailija! Saattoi tosin hämäyksen vuoksi olla liikkeellä autolla!
 

Makkonen

Guest
Kysyin tänään pomolta palkankorotusta. Sanoi notta tee ylitöitä jos tienata haluat. :mad: Pöh!
Toisaalta alkaa selviämään miksi palkat on niin pienet... Meidänkin firmassa on aika monta palkanlaskijaa.. ÄHÄÄHÄHÄHÄÄ!!!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
JayR sanoi:
Kysyin tänään pomolta palkankorotusta. Sanoi notta tee ylitöitä jos tienata haluat. :mad: Pöh!
Toisaalta alkaa selviämään miksi palkat on niin pienet... Meidänkin firmassa on aika monta palkanlaskijaa.. ÄHÄÄHÄHÄHÄÄ!!!
Mulle taas kävi tänään niin, että myönnettiin palkankorotusta ihan pyytämättä (tosin ei yllättäen) ja lisäksi bonusta 112 rossaa kuukausliksasta kaupanpäälle :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pakkaan duunissa kamojani pahvilaatikoihin. Ylihuomenna pitäis muuttaa.

Kaikennäköstä paskaa sitä onkin vuosien varrella kertyny. Ei muuta kuin pölyt kevyesti kämmenellä veke ja pahvilaatikkoon :ahem: :ahem: :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Pakkaan duunissa kamojani pahvilaatikoihin. Ylihuomenna pitäis muuttaa.

Kaikennäköstä paskaa sitä onkin vuosien varrella kertyny. Ei muuta kuin pölyt kevyesti kämmenellä veke ja pahvilaatikkoon :ahem: :ahem: :ahem:
Palkankorotus ja bonus oli vain pomon huumoria, ennenkuin sanoi antaneensa sinulle potkut, ja jotta voisit alkaa pakata kamojasi?
 

Makkonen

Guest
OoPee sanoi:
Mulle taas kävi tänään niin, että myönnettiin palkankorotusta ihan pyytämättä (tosin ei yllättäen) ja lisäksi bonusta 112 rossaa kuukausliksasta kaupanpäälle :)
Meillä on käytössä henk.koht pisteytys ja mulla on 19/20. Ei kuulemma ole varaa enää nostaa. :nope:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Palkankorotus ja bonus oli vain pomon huumoria, ennenkuin sanoi antaneensa sinulle potkut, ja jotta voisit alkaa pakata kamojasi?
Pitäiskö linnoittautua tähän. Kostoks :mad:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
 

Makkonen

Guest
S.A sanoi:
Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
Tarvisko siitä tulla? :eek!: :D
 

H_Hihhuli

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
1971
S.A sanoi:
Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
Hullu ei ole se joka selaa forumia, vaan se joka maksaa siitä palkkaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
Välitunneilla ehtii foorumia selata...paitsi eihän teillä ole kuin ne parin minuutin tauot nykyään :eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
kouvotsvoni sanoi:
Välitunneilla ehtii foorumia selata...paitsi eihän teillä ole kuin ne parin minuutin tauot nykyään :eek:
Kun katsoo mun postausten aikoja, voi päätellä mun joko lintsaavan tai kirjottelevan välitunnit foorumille... :rolleyes:
 
Ylös