Vellu
Kuninkaalleninen
juu, aurinko paistaa, pilvien takana.
Mitä siellä 3olmosella oli?
Mitä siellä 3olmosella oli?
Jokin Soittis tms. puhelin"visailu". Hirmuinen, rasittava bimbo johdatteli ihmisen lapsosia soittamaan kyseiseen kilpailuun.Vellu sanoi:Mitä siellä 3olmosella oli?
J.Heldenview sanoi:Sattui eilen liikenteessä, kun pyöräilin. Vanha mies on kääntymässä Corollallaan liikennevaloristeyksessä vasemmalle. Valo on vihreä. Ollessaan risteyksen keskellä hän pysähtyy. Vasemmalla on punainen liikennevalo.
Mulle taas kävi tänään niin, että myönnettiin palkankorotusta ihan pyytämättä (tosin ei yllättäen) ja lisäksi bonusta 112 rossaa kuukausliksasta kaupanpäälleJayR sanoi:Kysyin tänään pomolta palkankorotusta. Sanoi notta tee ylitöitä jos tienata haluat. Pöh!
Toisaalta alkaa selviämään miksi palkat on niin pienet... Meidänkin firmassa on aika monta palkanlaskijaa.. ÄHÄÄHÄHÄHÄÄ!!!
Palkankorotus ja bonus oli vain pomon huumoria, ennenkuin sanoi antaneensa sinulle potkut, ja jotta voisit alkaa pakata kamojasi?OoPee sanoi:Pakkaan duunissa kamojani pahvilaatikoihin. Ylihuomenna pitäis muuttaa.
Kaikennäköstä paskaa sitä onkin vuosien varrella kertyny. Ei muuta kuin pölyt kevyesti kämmenellä veke ja pahvilaatikkoon :ahem: :ahem: :ahem:
Meillä on käytössä henk.koht pisteytys ja mulla on 19/20. Ei kuulemma ole varaa enää nostaa. :nope:OoPee sanoi:Mulle taas kävi tänään niin, että myönnettiin palkankorotusta ihan pyytämättä (tosin ei yllättäen) ja lisäksi bonusta 112 rossaa kuukausliksasta kaupanpäälle
Kosto palkanlaskun takaaJayR sanoi:Kostoks kulutan firman kaistaa ja surffailen foorumilla.
Juuri näin. :thumbup:butterfly sanoi:Kosto palkanlaskun takaa
Pitäiskö linnoittautua tähän. Kostokskouvotsvoni sanoi:Palkankorotus ja bonus oli vain pomon huumoria, ennenkuin sanoi antaneensa sinulle potkut, ja jotta voisit alkaa pakata kamojasi?
Tarvisko siitä tulla? :eek!:S.A sanoi:Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
Hullu ei ole se joka selaa forumia, vaan se joka maksaa siitä palkkaa.S.A sanoi:Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
Välitunneilla ehtii foorumia selata...paitsi eihän teillä ole kuin ne parin minuutin tauot nykyäänS.A sanoi:Onneksi en ole missään toimistotyössä, jossa voisi istua koneen äärellä koko päivän foorumia selaten... Eihän siitä työstä tulisi mitään!
:thumbup:H_Hihhuli sanoi:Hullu ei ole se joka selaa forumia, vaan se joka maksaa siitä palkkaa.
Kun katsoo mun postausten aikoja, voi päätellä mun joko lintsaavan tai kirjottelevan välitunnit foorumille...kouvotsvoni sanoi:Välitunneilla ehtii foorumia selata...paitsi eihän teillä ole kuin ne parin minuutin tauot nykyään
Viikon lausahdus.H_Hihhuli sanoi:Hullu ei ole se joka selaa forumia, vaan se joka maksaa siitä palkkaa.