Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Olisinpa minäkin nukkunut enkä olis lähtenyt hiihtämään. :mad_old:
Suksi, suksi ei luista mihinkään,
varsinkin jos ei niitä ole ensinkään,
kuka vei porstuasta porkat, voi sian sorkat!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Pitänee mennä nukkumaan, etten olisi yhtä väsynyt kuin tänään ensimmäisillä tunneilla.

Maanantaina kaveri laittoi mulle ekalla tunnilla tekstarin "Herätys!", mutta onneksi se ei häirinnyt uniani.

Läksyt vois vielä tietty tehdä...
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
AJ sanoi:
Suksi, suksi ei luista mihinkään,
varsinkin jos ei niitä ole ensinkään,
kuka vei porstuasta porkat, voi sian sorkat!
Sitä on niinkuin vierailtu Tampereella nääs :doubtful:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Katsookos kukaan muu kakkosta? Siellä on mielenkiintoinen juttu menossa. (Ohjelmanmuutos)

Dokumenttiprojekti: Kone 17

TV2 22:55 - 00:35

Paperikoneen pysähtyessä Voikkaalla keväällä 2004 raavaatkin miehet liikuttuivat. Toinen Suomi -kokonaisuuteen kuuluva dokumentti on toteutettu Heikki Aholan johdolla seitsemän ohjaajan yhteistyönä. Tuotanto Videomakers Oy, 2005
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olga sanoi:
Katsookos kukaan muu kakkosta? Siellä on mielenkiintoinen juttu menossa. (Ohjelmanmuutos)
Katoin kun tuli pari viikkoa sitten. Oli nostettu pikauusintaan- ja aiheesta.

Toinen samantyyppinen mutta paljon parempi, aivan loistava siis, dokkari oli Kainuun tähti. Jos joku sen muistaa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
tuli seurattua hoitovirheistä keskustelua. Jotenkin noissa tuppaa lääkärin tilanne vääristymään. Mielestäni liikaa syyttelyä. Kukaan ei ole aina täydellinen ja resurssit ovat rajallisia. Toki omalle kohdalle kolahdettua kattila kiehahtaa, mutta ei tilanne katkeroitumalla korjaannu :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
tuli seurattua hoitovirheistä keskustelua. Jotenkin noissa tuppaa lääkärin tilanne vääristymään. Mielestäni liikaa syyttelyä. Kukaan ei ole aina täydellinen ja resurssit ovat rajallisia. Toki omalle kohdalle kolahdettua kattila kiehahtaa, mutta ei tilanne katkeroitumalla korjaannu :(
Katsoin myös. Ei käy lääkäreitä eikä muutakaan hoitohenkilökuntaa kateeksi. Heillä virheiden tekeminen voi olla paljon kohtalokkaampaa kuin meillä aanelosten vääntäjillä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pieni mitätön ilmoitusasia: Tänä aamuna ei ole mennyt mikään asia ns. putkeen! Ehdin kuitenkin juuri ja juuri ajoissa töihin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
tuli seurattua hoitovirheistä keskustelua. Jotenkin noissa tuppaa lääkärin tilanne vääristymään. Mielestäni liikaa syyttelyä. Kukaan ei ole aina täydellinen ja resurssit ovat rajallisia. Toki omalle kohdalle kolahdettua kattila kiehahtaa, mutta ei tilanne katkeroitumalla korjaannu :(
Mä kanssa vähän ihmettelen noita sairaanhoitotouhuja. :nope:

Itsehän olin/olen jonossa puheteraupeutille näitten kaulaongelmien vuoksi. Jonoksi luvattiin kuukausia. Voice Massage antoi jo tuloksia, ja olen saanut hengityksen toimimaan, joten olisi otollinen aika tuolla puheterapialle, koska sillä saataisiin noita kaulalihaksia rentoututtua eikä ääni ja kaula niin väsyisi.

Pari ihmistä vähän soittelee ja kohta sitten mulle soitetaan, ja kysellään mikä päivä käy. Oli tarjolla ihan tällekin päivälle kun huominen ei mulle käy.

MISTÄ IHMEESTÄ NIITÄ VAPAITA AIKOJA YHT ÄKKIÄ LÖYTYY NOIN mahdottomasti kun on jo pari kuukautta sinne jonottanut???

Ja oli vielä kuinka ja paljon valinnanvaraa :confused:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mä kanssa vähän ihmettelen noita sairaanhoitotouhuja. :nope:

Itsehän olin/olen jonossa puheteraupeutille näitten kaulaongelmien vuoksi. Jonoksi luvattiin kuukausia. Voice Massage antoi jo tuloksia, ja olen saanut hengityksen toimimaan, joten olisi otollinen aika tuolla puheterapialle, koska sillä saataisiin noita kaulalihaksia rentoututtua eikä ääni ja kaula niin väsyisi.

Pari ihmistä vähän soittelee ja kohta sitten mulle soitetaan, ja kysellään mikä päivä käy. Oli tarjolla ihan tällekin päivälle kun huominen ei mulle käy.

MISTÄ IHMEESTÄ NIITÄ VAPAITA AIKOJA YHT ÄKKIÄ LÖYTYY NOIN mahdottomasti kun on jo pari kuukautta sinne jonottanut???

Ja oli vielä kuinka ja paljon valinnanvaraa :confused:
Jos ne on soittanu sieltä Hangosta lekureillekin, että nyt olis jonossa tärkee asiakas, jolla on kiirus :eek!:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Jos ne on soittanu sieltä Hangosta lekureillekin, että nyt olis jonossa tärkee asiakas, jolla on kiirus :eek!:
Mistäköhän syystä mua ei naurata edes nää HYVÄT jutut tänään. :(
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Lohdutukses me muut voidaan nauraa sulle, jos vaikka piristäis :eek:
:thumbup: :ahem:

Kyä se tästä vielä...

Heti muuten tuli soitto tuolta puheterapiasta että mun tän päiväinen aika on siirretty ens maanantaille. :D
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Juttelin tossa opon kanssa. Ens vuoden kurssivalintoja pitäs varmaan miettiä vähän silläkin silmällä, että kirjottaako kolmannen syksyllä jotain... Ei jaksa ajatella niin pitkälle... :rolleyes:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Söin äsken jälkkäriksi rosmariinimansikoita kermavaahdon kera. Törkeen hyvää!
 
Ylös