AJ
Well-known member
Suksi, suksi ei luista mihinkään,Moe Szyslak sanoi:Olisinpa minäkin nukkunut enkä olis lähtenyt hiihtämään. :mad_old:
varsinkin jos ei niitä ole ensinkään,
kuka vei porstuasta porkat, voi sian sorkat!
Suksi, suksi ei luista mihinkään,Moe Szyslak sanoi:Olisinpa minäkin nukkunut enkä olis lähtenyt hiihtämään. :mad_old:
Sitä on niinkuin vierailtu Tampereella nääs :doubtful:AJ sanoi:Suksi, suksi ei luista mihinkään,
varsinkin jos ei niitä ole ensinkään,
kuka vei porstuasta porkat, voi sian sorkat!
Dokumenttiprojekti: Kone 17
TV2 22:55 - 00:35
Paperikoneen pysähtyessä Voikkaalla keväällä 2004 raavaatkin miehet liikuttuivat. Toinen Suomi -kokonaisuuteen kuuluva dokumentti on toteutettu Heikki Aholan johdolla seitsemän ohjaajan yhteistyönä. Tuotanto Videomakers Oy, 2005
Katoin kun tuli pari viikkoa sitten. Oli nostettu pikauusintaan- ja aiheesta.Olga sanoi:Katsookos kukaan muu kakkosta? Siellä on mielenkiintoinen juttu menossa. (Ohjelmanmuutos)
Tokihan Kainuun tähden muistaa ihan jo Kainuun tähden!KnowHow sanoi:Toinen samantyyppinen mutta paljon parempi, aivan loistava siis, dokkari oli Kainuun tähti. Jos joku sen muistaa.
Kainuun TähtiOlga sanoi:Tokihan Kainuun tähden muistaa ihan jo Kainuun tähden!
Katsoin myös. Ei käy lääkäreitä eikä muutakaan hoitohenkilökuntaa kateeksi. Heillä virheiden tekeminen voi olla paljon kohtalokkaampaa kuin meillä aanelosten vääntäjillä.Sam sanoi:tuli seurattua hoitovirheistä keskustelua. Jotenkin noissa tuppaa lääkärin tilanne vääristymään. Mielestäni liikaa syyttelyä. Kukaan ei ole aina täydellinen ja resurssit ovat rajallisia. Toki omalle kohdalle kolahdettua kattila kiehahtaa, mutta ei tilanne katkeroitumalla korjaannu
Taisit tajuta :thumbup:Olga sanoi:
Aina joskus!Sam sanoi:Taisit tajuta :thumbup:
Mä kanssa vähän ihmettelen noita sairaanhoitotouhuja. :nope:Sam sanoi:tuli seurattua hoitovirheistä keskustelua. Jotenkin noissa tuppaa lääkärin tilanne vääristymään. Mielestäni liikaa syyttelyä. Kukaan ei ole aina täydellinen ja resurssit ovat rajallisia. Toki omalle kohdalle kolahdettua kattila kiehahtaa, mutta ei tilanne katkeroitumalla korjaannu
Jos ne on soittanu sieltä Hangosta lekureillekin, että nyt olis jonossa tärkee asiakas, jolla on kiirus :eek!:Moe Szyslak sanoi:Mä kanssa vähän ihmettelen noita sairaanhoitotouhuja. :nope:
Itsehän olin/olen jonossa puheteraupeutille näitten kaulaongelmien vuoksi. Jonoksi luvattiin kuukausia. Voice Massage antoi jo tuloksia, ja olen saanut hengityksen toimimaan, joten olisi otollinen aika tuolla puheterapialle, koska sillä saataisiin noita kaulalihaksia rentoututtua eikä ääni ja kaula niin väsyisi.
Pari ihmistä vähän soittelee ja kohta sitten mulle soitetaan, ja kysellään mikä päivä käy. Oli tarjolla ihan tällekin päivälle kun huominen ei mulle käy.
MISTÄ IHMEESTÄ NIITÄ VAPAITA AIKOJA YHT ÄKKIÄ LÖYTYY NOIN mahdottomasti kun on jo pari kuukautta sinne jonottanut???
Ja oli vielä kuinka ja paljon valinnanvaraa
Mistäköhän syystä mua ei naurata edes nää HYVÄT jutut tänään.OoPee sanoi:Jos ne on soittanu sieltä Hangosta lekureillekin, että nyt olis jonossa tärkee asiakas, jolla on kiirus :eek!:
Lohdutukses me muut voidaan nauraa sulle, jos vaikka piristäisMoe Szyslak sanoi:Mistäköhän syystä mua ei naurata edes nää HYVÄT jutut tänään.
:thumbup: :ahem:OoPee sanoi:Lohdutukses me muut voidaan nauraa sulle, jos vaikka piristäis