Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
:thumbup: :ahem:

Kyä se tästä vielä...

Heti muuten tuli soitto tuolta puheterapiasta että mun tän päiväinen aika on siirretty ens maanantaille. :D
Ens maanantaillekin oli vapaita aikoja? :confused:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onkohan minun näyttöni vika, mutta Kimi ja Mika näyttävät jotenkin kalpeilta tuolla ruudun ylälaidassa?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jätin treenit väliin ja sen sijaan siivosin ja kävin kaupassa. Nyt kotona. Hyvä vaihto.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
312T4 sanoi:
Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
KnowHow sanoi:
Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
HÄHÄÄÄ!!!! HASSUTTELUA!!!! :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
Koirathan LUONNOLLISESTI paskansi niille urille toisten ihmisten ihailtavaksi. :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! NEITI!!!! :D :D :D :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Join just iltakahvit ja olin ostanut vääränlaisia kanelikeksejä. Nämä oli sellasia joissa ei ollut sitä sokerikanelikuorrutusta pinnassa ollenkaan vaan taikinassa. Ja siinäkin oli sokeria aika vähissä, ei hyvä. Ei makeaa ollenkaan, ei sopinut espresson kanssa ollenkaan yhteen. :thumbdown
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Join just iltakahvit ja olin ostanut vääränlaisia kanelikeksejä. Nämä oli sellasia joissa ei ollut sitä sokerikanelikuorrutusta pinnassa ollenkaan vaan taikinassa. Ja siinäkin oli sokeria aika vähissä, ei hyvä. Ei makeaa ollenkaan, ei sopinut espresson kanssa ollenkaan yhteen. :thumbdown
KNOUKKARI OLI IHAN KUUTAMOLLA!!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!!!! :D :D :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
KnowHow sanoi:
Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
:eek:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
KnowHow sanoi:
Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
Sortsit jalassa mä siellä kävelinkin; sen verran kuuma oli! Meinas palaa jo rintalihakset :)
 
Ylös