Olga
.
Lähden tästä puolen päivän jälkeen kampaajalle!
Ens maanantaillekin oli vapaita aikoja?Moe Szyslak sanoi::thumbup: :ahem:
Kyä se tästä vielä...
Heti muuten tuli soitto tuolta puheterapiasta että mun tän päiväinen aika on siirretty ens maanantaille.
Niitä näyttää olevan aika saatanan paljon.AJ sanoi:Ens maanantaillekin oli vapaita aikoja?
Ei minusta.AJ sanoi:Kuten äsken sanoin, jotain outoa tässä nyt on tekeillä.
Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!312T4 sanoi:Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
HÄHÄÄÄ!!!! HASSUTTELUA!!!!KnowHow sanoi:Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
Koirathan LUONNOLLISESTI paskansi niille urille toisten ihmisten ihailtavaksi. :thumbup:312T4 sanoi:Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
HÄHÄHÄHÄÄÄ!!! NEITI!!!!KnowHow sanoi:Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
KNOUKKARI OLI IHAN KUUTAMOLLA!!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!!!!KnowHow sanoi:Join just iltakahvit ja olin ostanut vääränlaisia kanelikeksejä. Nämä oli sellasia joissa ei ollut sitä sokerikanelikuorrutusta pinnassa ollenkaan vaan taikinassa. Ja siinäkin oli sokeria aika vähissä, ei hyvä. Ei makeaa ollenkaan, ei sopinut espresson kanssa ollenkaan yhteen. :thumbdown
KnowHow sanoi:Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!
Koirille: Koittakaa kestää... :frown:312T4 sanoi:Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
Sortsit jalassa mä siellä kävelinkin; sen verran kuuma oli! Meinas palaa jo rintalihaksetKnowHow sanoi:Eikö siellä ollut KUUMA! HÄHHÄHÄÄ!!! AURINGOSSA!!! Pientä sormea ylös ja alas AURINGOSSA!!! HÄHHÄHÄÄ!!! HASSUTTELUA!!! Ota HAME pois ja PIKKUHOUSUTKIN POIS!!!! AURINGOSSA!!! Hähhähää!!!