Hjallis?KnowHow sanoi:Jouduin aamulla käymään Hakaniemen Osuuspankissa. Kassalle jonotti muiden muassa keski-ikäinen laitapuolen kulkija ja puhui ikivanhaan kännykkään kovaäänisesti katujen ja halpojen juomien kähentämällä äänellä suurinpiirtein seuraavasti:
"VITTU mun pitäis mennä Auroraan kahdeksitoista mutta EN MENE! Menen Hartsan luo budjaan ja naukkaan. Mä vien mun kamat sinne ja budjaan siellä. Hartsalle maksan... on mulla koti, Hartsalla on...älä SÄ siitä huolehdi... maksan PUOLET VUOKRASTA... käyn käyn... NO TOTTA VITUSSA MÄ KÄYN VIINAT HAKEEN... mä oon just sitä nostamassa pankista... ON MULLA VITTU RAHAA... älä sä siitä huolehdi... jne jne..."
No tuli äijän vuoro päästä tiskille. Se mulkaisi pari kertaa taakseen jonoon ja sähähti että "PITÄKÄÄ VITTU OMISTA ASIOISTA HUOLI, musta EI KENENKÄÄN tarvi huolta kantaa... SAATANA!"
Kassaneidille mies heitti kulahtaneet henkilöpaperinsa ja pankkikirjansa ja sanoi että "ANNA VIIS TONNIA, PANE PIENINÄ!" Kassaneiti teki työtä käskettyä, mies kuittasi ja nosti rahat. Käveli jonon ohi, kivahti että "VITTUAKO SIINÄ TOLLOTATTE" ja katosi ulkona koko ajan odottaneeseen taksiin.
Mutku sanoi:Hjallis?
hahaMutku sanoi:Hjallis?
Et pärjää vielä Pelle Svenssonille.312T4 sanoi:Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
Tolla menolla kyseiset muksut elää kyllä pitkään! :ahem:KnowHow sanoi::ahem:
Oot sitten vaihtanut viinin kovempiin aineisiin.312T4 sanoi:Tänään kävelin pilvessä koirien kanssa kelkkaurilla
:nope:312T4 sanoi:Tänään kävelin pilvessä koirien kanssa kelkkaurilla
Ihmettelinkin, minne olet kadonnut.Mr Natural sanoi:Tiedä miksi, mutta henkilökohtainen engine mapping juuttui super economy-moodille melkein koko helmikuuksi. Jäi parikin tärkeähköä hommaa tekemättä, mutta nyt näyttäis taas irtoavan jo vähän enemmän tehoja.
Tuntui ettei saa momentumia tai jotain päälle, millä saisi kiinnostavatkin asiat etenemään. Mut sellastahan se välillä on.H_Hihhuli sanoi:Ihmettelinkin, minne olet kadonnut.
Niin se on. Itselläni viikon loma kera törkeän flirttailun erään seurueen kanssamatkustajan kanssa teki terää. Nyt taas jaksaa.Mr Natural sanoi:Tuntui ettei saa momentumia tai jotain päälle, millä saisi kiinnostavatkin asiat etenemään. Mut sellastahan se välillä on.