Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mites tuossa jäkiksen runkosarjassa kävi, pääsikö ne Jokerit edes säälipleijareihin?
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4600
Sijainti
Kokkola
Tässä palloilen netissä yliopistolla ja äsken parin metrin päässä haastateltiin Torinon hopeamitalistia Mikko Ronkaista :) Eikun puumerkki plakkariin. :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jouduin aamulla käymään Hakaniemen Osuuspankissa. Kassalle jonotti muiden muassa keski-ikäinen laitapuolen kulkija ja puhui ikivanhaan kännykkään kovaäänisesti katujen ja halpojen juomien kähentämällä äänellä suurinpiirtein seuraavasti:

"VITTU mun pitäis mennä Auroraan kahdeksitoista mutta EN MENE! Menen Hartsan luo budjaan ja naukkaan. Mä vien mun kamat sinne ja budjaan siellä. Hartsalle maksan... on mulla koti, Hartsalla on...älä SÄ siitä huolehdi... maksan PUOLET VUOKRASTA... käyn käyn... NO TOTTA VITUSSA MÄ KÄYN VIINAT HAKEEN... mä oon just sitä nostamassa pankista... ON MULLA VITTU RAHAA... älä sä siitä huolehdi... jne jne..."

No tuli äijän vuoro päästä tiskille. Se mulkaisi pari kertaa taakseen jonoon ja sähähti että "PITÄKÄÄ VITTU OMISTA ASIOISTA HUOLI, musta EI KENENKÄÄN tarvi huolta kantaa... SAATANA!"

Kassaneidille mies heitti kulahtaneet henkilöpaperinsa ja pankkikirjansa ja sanoi että "ANNA VIIS TONNIA, PANE PIENINÄ!" Kassaneiti teki työtä käskettyä, mies kuittasi ja nosti rahat. Käveli jonon ohi, kivahti että "VITTUAKO SIINÄ TOLLOTATTE" ja katosi ulkona koko ajan odottaneeseen taksiin.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
KnowHow sanoi:
Jouduin aamulla käymään Hakaniemen Osuuspankissa. Kassalle jonotti muiden muassa keski-ikäinen laitapuolen kulkija ja puhui ikivanhaan kännykkään kovaäänisesti katujen ja halpojen juomien kähentämällä äänellä suurinpiirtein seuraavasti:

"VITTU mun pitäis mennä Auroraan kahdeksitoista mutta EN MENE! Menen Hartsan luo budjaan ja naukkaan. Mä vien mun kamat sinne ja budjaan siellä. Hartsalle maksan... on mulla koti, Hartsalla on...älä SÄ siitä huolehdi... maksan PUOLET VUOKRASTA... käyn käyn... NO TOTTA VITUSSA MÄ KÄYN VIINAT HAKEEN... mä oon just sitä nostamassa pankista... ON MULLA VITTU RAHAA... älä sä siitä huolehdi... jne jne..."

No tuli äijän vuoro päästä tiskille. Se mulkaisi pari kertaa taakseen jonoon ja sähähti että "PITÄKÄÄ VITTU OMISTA ASIOISTA HUOLI, musta EI KENENKÄÄN tarvi huolta kantaa... SAATANA!"

Kassaneidille mies heitti kulahtaneet henkilöpaperinsa ja pankkikirjansa ja sanoi että "ANNA VIIS TONNIA, PANE PIENINÄ!" Kassaneiti teki työtä käskettyä, mies kuittasi ja nosti rahat. Käveli jonon ohi, kivahti että "VITTUAKO SIINÄ TOLLOTATTE" ja katosi ulkona koko ajan odottaneeseen taksiin.
Hjallis?
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4600
Sijainti
Kokkola
312T4 sanoi:
Kävin kävelemässä kelkkaurilla auringossa tunnin koirien kanssa :ahem:
Et pärjää vielä Pelle Svenssonille.

"Olen Neil Armstrong ja olen ollut Kuussa."

"Minä olen Pelle Svensson ja olen ollut 2 viikkoa Auringossa."
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kahden ja puolen tunnin treeni, kotiin ja kaksi tuntia saunomista, jalkojen huoltoa ja nautiskelua. H-i-e-n-o olo. :)
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tiedä miksi, mutta henkilökohtainen engine mapping juuttui super economy-moodille melkein koko helmikuuksi. Jäi parikin tärkeähköä hommaa tekemättä, mutta nyt näyttäis taas irtoavan jo vähän enemmän tehoja.
 

H_Hihhuli

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
1971
Mr Natural sanoi:
Tiedä miksi, mutta henkilökohtainen engine mapping juuttui super economy-moodille melkein koko helmikuuksi. Jäi parikin tärkeähköä hommaa tekemättä, mutta nyt näyttäis taas irtoavan jo vähän enemmän tehoja.
Ihmettelinkin, minne olet kadonnut.
 

H_Hihhuli

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
1971
Mr Natural sanoi:
Tuntui ettei saa momentumia tai jotain päälle, millä saisi kiinnostavatkin asiat etenemään. Mut sellastahan se välillä on.
Niin se on. Itselläni viikon loma kera törkeän flirttailun erään seurueen kanssamatkustajan kanssa teki terää. Nyt taas jaksaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Väsyttää. Olenkohan mä unohtanut jotain... Alleviivaavaa asennetteni en ainakaan...
Zzzz...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Päähän koskee keljusti. Onneksi tiedän syyn. Eilen jäi kahvikiintiö pelkän aamukahvin varaan ja tämä oli ennakoitavissa, vaikka olen jo 'tankannut' tänä aamuna. :eek:
 
Ylös