Olga
.
On on. Se onkin luennoimassa. :ahem:312T4 sanoi:Täh! Eikö Jaska olekkaan jo valmis ekonomi, joka työskentelee Helsingin pörssissä
On on. Se onkin luennoimassa. :ahem:312T4 sanoi:Täh! Eikö Jaska olekkaan jo valmis ekonomi, joka työskentelee Helsingin pörssissä
Helpotus sentään!! Kuvittelin olevani jo ihan ulkona Jaskasta! :ahem:Olga sanoi:On on. Se onkin luennoimassa. :ahem:
Höpö höpö! Kolme menee ihan kevyesti! Mies auttaa hoitohommissa aina! Eka on aina vaikein, varsinkin jos se on poika! Tytöt ovat helppoja :ahem: :ahem: :ahem:Juskanen sanoi:Minusta ei tule koskaan suurperheen äitiä :nope:
Ei minustakaan.Juskanen sanoi:Minusta ei tule koskaan suurperheen äitiä :nope:
Tänään noita oli neljä pahimmillaan. Nyt enää kolme. Ihan suht iisisti ne on ollu, mutta silti... Se niiden ruokkiminen oli jo sellanen urakka että312T4 sanoi:Höpö höpö! Kolme menee ihan kevyesti! Mies auttaa hoitohommissa aina! Eka on aina vaikein, varsinkin jos se on poika! Tytöt ovat helppoja :ahem: :ahem: :ahem:
Minusta tulee.Juskanen sanoi:Minusta ei tule koskaan suurperheen äitiä :nope:
Tuli Zupit nenästä!Jacques sanoi:Minusta tulee.
- eiku edit -Ace17 sanoi:Tuli Zupit nenästä!
Omien lasten kanssa arki menee helpommin, vaikka vieraat olisivatkin vieraskoreita.Juskanen sanoi:Tänään noita oli neljä pahimmillaan. Nyt enää kolme. Ihan suht iisisti ne on ollu, mutta silti... Se niiden ruokkiminen oli jo sellanen urakka että
:thumbfh:
AnteeksiJayR sanoi:29. tammikuuta -06 päätin pitää kahden kuukauden tipattoman.
Ei sitten pitänyt vaan otin tänään yhden oluen. :jaska:
Saat. :thumbfh:Sam sanoi:Anteeksi
KiitosJayR sanoi:Saat. :thumbfh:
Sam sanoi:Kiitos
Taidanpa katsoa yhden leffan kun ei kerta vielä väsytä.
Sitä leffaa etsiessä löysin kovolta erään toisen klassikon, minkä olen katsonut yli viisi kertaa :thumbup:haju sanoi:Eli oletko katsonut tuon leffan jo yhden kerran ja nyt katsot uudestaan. Kun ei kerta vielä väsytä
Mosse.avi?Sam sanoi:Sitä leffaa etsiessä löysin kovolta erään toisen klassikon, minkä olen katsonut yli viisi kertaa :thumbup:
No nyt on pakko kertoa, mikä se leffa on :eek!: Itselläni ei ole monta leffaa, minkä olisin katsonut yli viisi kertaa :doubtful:Sam sanoi:Sitä leffaa etsiessä löysin kovolta erään toisen klassikon, minkä olen katsonut yli viisi kertaa :thumbup: