Sam
Muumipappa
The Shawshank Redemption --- Rita Hayworth - avain pakoon
Huomasin. Etkä vieläkään ole onnitellut mua kymppien paukkumisesta :thumbdownDFiaA sanoi:Vaihdoin nimimerkkiä.
Ööh... hetkinen... Mikäs sun aiempi nimim. oli?DFiaA sanoi:Vaihdoin nimimerkkiä.
Onnittelut kymppien paukkumisesta! :thumbup:haju sanoi:Huomasin. Etkä vieläkään ole onnitellut mun kymppien paukkumisesta :thumbdown
Kiitos, mutta odotin tätä heideltaburb sanoi:Onnittelut kymppien paukkumisesta! :thumbup:
Onnea neljän- ja viidenkympin paukkumisen johdosta :ahem:haju sanoi:Huomasin. Etkä vieläkään ole onnitellut mua kymppien paukkumisesta :thumbdown
Kiitos, kiitos :eek!: On tuo sun uusi nick kyllä aika paska :nope:DFiaA sanoi:Onnea neljän- ja viidenkympin paukkumisen johdosta :ahem:
Kiitos!haju sanoi:Kiitos, kiitos :eek!: On tuo sun uusi nick kyllä aika paska :nope:
Jos haluaa hävitä, niin vois ottaa kakkosen käyttöön. Mutta että vaihtaa ihan ok nickin paskaan :nope:DFiaA sanoi:Kiitos!
No sitten otat kunnon yöunet ennen aika-ajoja ja mietit hymyssä suin rahamäärää jonka säästit kun et shoppaillut. :ahem:S.A sanoi:En sitten päässy päiväunille saati shoppailemaan... :frown:
Ei ole koiraa karvoihin katominen. Nikki näyttää kieltämättä, eh, hieman ensikertalaiselta, mutta viestejä on :ahem:haju sanoi:Jos haluaa hävitä, niin vois ottaa kakkosen käyttöön. Mutta että vaihtaa ihan ok nickin paskaan :nope:
Paska nimi. Sanon sua siis Heidiks vastaisuudessa.DFiaA sanoi:Vaihdoin nimimerkkiä.
Miten sulla noin niinkuin muuten menee?DFiaA sanoi:Ei ole koiraa karvoihin katominen. Nikki näyttää kieltämättä, eh, hieman ensikertalaiselta, mutta viestejä on :ahem:
No selitä nyt edes vähän tuota uutta :dunno:DFiaA sanoi:Ei ole koiraa karvoihin katominen. Nikki näyttää kieltämättä, eh, hieman ensikertalaiselta, mutta viestejä on :ahem:
driving fast is an arthaju sanoi:No selitä nyt edes vähän tuota uutta :dunno:
Joo, näin teen minäkin. Me siis kutsutaan sua Heidiksi. Heidissä on edes haju vanhasta hyvästä nickistä :dunno:Runar ja Kyllikki sanoi:Paska nimi. Sanon sua siis Heidiks vastaisuudessa.