haju
Banned
Ajoin tänään satasta kehä kolmosella. Oliko se taidetta?DFiaA sanoi:driving fast is an art
:dunno:
Uuden nikin myötä pidättäydyn vapaasta keskustelusta ja olen pärinäturpa.
Ajoin tänään satasta kehä kolmosella. Oliko se taidetta?DFiaA sanoi:driving fast is an art
:dunno:
Uuden nikin myötä pidättäydyn vapaasta keskustelusta ja olen pärinäturpa.
Ei ollut. Se oli kuitenkin kahdeksankympin alueella joten se oli kaahausta.haju sanoi:Ajoin tänään satasta kehä kolmosella. Oliko se taidetta?
Jaah. En mielestäni kaahannut ja oli lapsia kyydissä. Eli taidetta oli :frank:burb sanoi:Ei ollut. Se oli kuitenkin kahdeksankympin alueella joten se oli kaahausta.
EDIT: laitetaas hymijö:
Mutta mikä oli nopeusrajoitus silloin kun ajoit 100:asta? :doubtful:haju sanoi:Jaah. En mielestäni kaahannut ja oli lapsia kyydissä. Eli taidetta oli :frank:
Vaimonikin ajaa kehä kolmosella satasta joka kerta työmatkallaan eikä mene ylinopeutta :thumbup:burb sanoi:Ei ollut. Se oli kuitenkin kahdeksankympin alueella joten se oli kaahausta.
EDIT: laitetaas hymijö:
Jaah. Itse puhun todellisesta nopeudesta. Ajoin melkein päästä päähän, eikä siellä kyllä mielestäni satasen rajoitusta ollut. Toki saattoi jäädä huomaamatta :dunno:Sam sanoi:Vaimonikin ajaa kehä kolmosella satasta joka kerta työmatkallaan eikä mene ylinopeutta :thumbup:
Olikos siinä jossain kohtaa 100:n rajoitus?Sam sanoi:Vaimonikin ajaa kehä kolmosella satasta joka kerta työmatkallaan eikä mene ylinopeutta :thumbup:
En muuten koskaan ole saanut ylinopeussakkoa. Ajanut olen vuodesta 1989 ja keskimäärin 15 kiloa vuodessa :tongue:burb sanoi:Turhaanpa minä tivaan hajulta tuota nopusrajoitusta, nimittäin aika usein itselläni lipsahtaa ylinopeuden puolelle noilla kehäteillä... :nope:
Samaan aikaan näemmä postattiin...haju sanoi:Jaah. Itse puhun todellisesta nopeudesta. Ajoin melkein päästä päähän, eikä siellä kyllä mielestäni satasen rajoitusta ollut. Toki saattoi jäädä huomaamatta :dunno:
Hyvä leffa! :thumbup: Ite oon nähny ton kai kolme kertaa.Sam sanoi:The Shawshank Redemption --- Rita Hayworth - avain pakoon
Kuskaatko höyheniä?haju sanoi:En muuten koskaan ole saanut ylinopeussakkoa. Ajanut olen vuodesta 1989 ja keskimäärin 15 kiloa vuodessa :tongue:
No ei siellä kyllä satasta missään saa ajaa. Huomenna ajan taas idästä päin Malmille saakka. Pitäis varmaan mennä nukkumaan, koska on pitkä päivä edessä.burb sanoi:Samaan aikaan näemmä postattiin...
Eli sä et myöskään muista satasen rajoitusta, ehkä sitä ei sitten ole siellä...
No ihan jos asiaa kirjoitetaan niin onhan tuo ihan kunnioitettava määrä vuosia ja kilometrejä ilman ylinopeussakkoja. :thumbup:haju sanoi:En muuten koskaan ole saanut ylinopeussakkoa. Ajanut olen vuodesta 1989 ja keskimäärin 15 kiloa vuodessa :tongue:
Kuskaan henkilöitä. Ajan yleensä mittarin mukaan max 15 yli sallitun. 17 vuoden kokemuksella silloin ei saa sakkoja :thumbup: Yksi parkkisakko on kyllä tilillä :thumbdownburb sanoi:Kuskaatko höyheniä?
Jaa. En ole ihan länsipäähän koskaan muistaakseni ajanut. Tänään jätin kehän tien nro 120 kohdalla.Micael sanoi:Muistaakseni ainakin kesäaikaan kehä III:lla on satasen rajoitus länsipäässä ennen liittymistä Hangon tiehen Kirkkonummen paikkeilla. Talvella taitaa olla 80.
ETTÄ HARVAAN ON JÄÄNYT BLOW-JOBIT!!! ÄHHÄÄÄHÄÄÄ!!! HASSUTTELUA!!!haju sanoi:Aika harva on muuten tuo puhallusseulakin. 17 ajovuoden aikana olen puhaltanut kolme kertaa.
Sam sanoi:The Shawshank Redemption --- Rita Hayworth - avain pakoon[/QUOTE
Joko olet laittanut arvostelun leffa arvosteluihimme :doubtful: