haju
Banned
Ajoin tänään satasta kehä kolmosella. Oliko se taidetta?DFiaA sanoi:driving fast is an art
:dunno:
Uuden nikin myötä pidättäydyn vapaasta keskustelusta ja olen pärinäturpa.
Ajoin tänään satasta kehä kolmosella. Oliko se taidetta?DFiaA sanoi:driving fast is an art
:dunno:
Uuden nikin myötä pidättäydyn vapaasta keskustelusta ja olen pärinäturpa.
Ei ollut. Se oli kuitenkin kahdeksankympin alueella joten se oli kaahausta.haju sanoi:Ajoin tänään satasta kehä kolmosella. Oliko se taidetta?
Jaah. En mielestäni kaahannut ja oli lapsia kyydissä. Eli taidetta oli :frank:burb sanoi:Ei ollut. Se oli kuitenkin kahdeksankympin alueella joten se oli kaahausta.
EDIT: laitetaas hymijö:![]()
Mutta mikä oli nopeusrajoitus silloin kun ajoit 100:asta? :doubtful:haju sanoi:Jaah. En mielestäni kaahannut ja oli lapsia kyydissä. Eli taidetta oli :frank:
Vaimonikin ajaa kehä kolmosella satasta joka kerta työmatkallaan eikä mene ylinopeutta :thumbup:burb sanoi:Ei ollut. Se oli kuitenkin kahdeksankympin alueella joten se oli kaahausta.
EDIT: laitetaas hymijö:![]()
Jaah. Itse puhun todellisesta nopeudesta. Ajoin melkein päästä päähän, eikä siellä kyllä mielestäni satasen rajoitusta ollut. Toki saattoi jäädä huomaamatta :dunno:Sam sanoi:Vaimonikin ajaa kehä kolmosella satasta joka kerta työmatkallaan eikä mene ylinopeutta :thumbup:
Olikos siinä jossain kohtaa 100:n rajoitus?Sam sanoi:Vaimonikin ajaa kehä kolmosella satasta joka kerta työmatkallaan eikä mene ylinopeutta :thumbup:
En muuten koskaan ole saanut ylinopeussakkoa. Ajanut olen vuodesta 1989 ja keskimäärin 15 kiloa vuodessa :tongue:burb sanoi:Turhaanpa minä tivaan hajulta tuota nopusrajoitusta, nimittäin aika usein itselläni lipsahtaa ylinopeuden puolelle noilla kehäteillä... :nope:
Samaan aikaan näemmä postattiin...haju sanoi:Jaah. Itse puhun todellisesta nopeudesta. Ajoin melkein päästä päähän, eikä siellä kyllä mielestäni satasen rajoitusta ollut. Toki saattoi jäädä huomaamatta :dunno:
Hyvä leffa! :thumbup: Ite oon nähny ton kai kolme kertaa.Sam sanoi:The Shawshank Redemption --- Rita Hayworth - avain pakoon
Kuskaatko höyheniä?haju sanoi:En muuten koskaan ole saanut ylinopeussakkoa. Ajanut olen vuodesta 1989 ja keskimäärin 15 kiloa vuodessa :tongue:
No ei siellä kyllä satasta missään saa ajaa. Huomenna ajan taas idästä päin Malmille saakka. Pitäis varmaan mennä nukkumaan, koska on pitkä päivä edessä.burb sanoi:Samaan aikaan näemmä postattiin...![]()
Eli sä et myöskään muista satasen rajoitusta, ehkä sitä ei sitten ole siellä...
No ihan jos asiaa kirjoitetaan niin onhan tuo ihan kunnioitettava määrä vuosia ja kilometrejä ilman ylinopeussakkoja. :thumbup:haju sanoi:En muuten koskaan ole saanut ylinopeussakkoa. Ajanut olen vuodesta 1989 ja keskimäärin 15 kiloa vuodessa :tongue:
Kuskaan henkilöitä. Ajan yleensä mittarin mukaan max 15 yli sallitun. 17 vuoden kokemuksella silloin ei saa sakkoja :thumbup: Yksi parkkisakko on kyllä tilillä :thumbdownburb sanoi:Kuskaatko höyheniä?
Jaa. En ole ihan länsipäähän koskaan muistaakseni ajanut. Tänään jätin kehän tien nro 120 kohdalla.Micael sanoi:Muistaakseni ainakin kesäaikaan kehä III:lla on satasen rajoitus länsipäässä ennen liittymistä Hangon tiehen Kirkkonummen paikkeilla. Talvella taitaa olla 80.
ETTÄ HARVAAN ON JÄÄNYT BLOW-JOBIT!!! ÄHHÄÄÄHÄÄÄ!!! HASSUTTELUA!!!haju sanoi:Aika harva on muuten tuo puhallusseulakin. 17 ajovuoden aikana olen puhaltanut kolme kertaa.
Sam sanoi:The Shawshank Redemption --- Rita Hayworth - avain pakoon[/QUOTE
Joko olet laittanut arvostelun leffa arvosteluihimme :doubtful: