Vitut mä mitään poljin, kun lähdin uimahallille katselemaan Mylliksen uintia.Vois lähteä polkemaan tota reilua 14 vuotta vanhaa fillaria. Ei ainakaan pahasti sada ja muut nukkuu vielä, niin saapahan ajan kulumaan.
Hyvin se vetää.:ahem:
Vitut mä mitään poljin, kun lähdin uimahallille katselemaan Mylliksen uintia.Vois lähteä polkemaan tota reilua 14 vuotta vanhaa fillaria. Ei ainakaan pahasti sada ja muut nukkuu vielä, niin saapahan ajan kulumaan.
Sulla varmaan joku Jopo?.Vois lähteä polkemaan tota reilua 14 vuotta vanhaa fillaria
14 vuotta vanha fillari ei kyllä kuulosta Jopolta. Uudeksi se on liian vanha ja vanhaksi liian uusi.Sulla varmaan joku Jopo?.
Eiks toi oo Jopo?14 vuotta vanha fillari ei kyllä kuulosta Jopolta. Uudeksi se on liian vanha ja vanhaksi liian uusi.
Eikun sellainen merkki kun Wheeler. Tosiaan vuonna -96 saanut sen synttärilahjaksi. Maksoi silloin 1500 markkaa. Siinä on lokarit, joten menisi näillä keleillä.Sulla varmaan joku Jopo?.
Poni on toi.Eiks toi oo Jopo?
Joo niin tais ollaki. Kuski on kuitenki huikean nopee tossa! Serkkupojalla oli Jopo johon oli laitettu auton ratti! Hitto että olin kateellinen.Poni on toi.
Tunturin vastaveto Helkaman YoBolle.
Poitsulta uupuu kissansilmä.:thumbfh:Joo niin tais ollaki. Kuski on kuitenki huikean nopee tossa! Serkkupojalla oli Jopo johon oli laitettu auton ratti! Hitto että olin kateellinen.
Ite en ollu kade vaikka olen nähnytkin Jopon missä autonratti, mulla Joposta katkes runko kun kuusi ihmistä sen päällä ajettiin.Joo niin tais ollaki. Kuski on kuitenki huikean nopee tossa! Serkkupojalla oli Jopo johon oli laitettu auton ratti! Hitto että olin kateellinen.
Ei sitä maalla tarttenu 70-luvulla. Ei juuri kellään ollu autoissa valojakaan, josta se ois heijastunu.Poitsulta uupuu kissansilmä.:thumbfh:
Mää tiiän mistä toi kuva on, niin nää on näitä kilpa maantiepyöriä, mul on 21-vaihteinen Tunturi Scambo etujousituksella vissiin vuoden 03.Eikun sellainen merkki kun Wheeler. Tosiaan vuonna -96 saanut sen synttärilahjaksi. Maksoi silloin 1500 markkaa. Siinä on lokarit, joten menisi näillä keleillä.
Pojalle annoin sen mun vanhan kisapyörän, alurunkoisen Helkaman Shimanon Sora-sarjalla varustettuna. Painaa sekin vain 10,2 kg.
Uudessa kisapyörässä on sitten Shimanon Ultegrat. Fillarin kuivapaino on kokonaiset 8,5 kg.
Tuossa se näkyykin. Pikkasen on tanko ja keskiputki täynnä energiageelejä.
Tyhjä käynnillä on paras vetää ajamäet niinkun isä aina kotipaikalta lähtiessä.Ei sitä maalla tarttenu 70-luvulla. Ei juuri kellään ollu autoissa valojakaan, josta se ois heijastunu.
Mikään ei ole niin vittuimaista kuin ajaa jousitetulla pyörällä.:thumbfh:Mää tiiän mistä toi kuva on, niin nää on näitä kilpa maantiepyöriä, mul on 21-vaihteinen Tunturi Scambo etujousituksella vissiin vuoden 03.
Niin onhan niissä jousissa omat ongelmat, paitsi jos keulii koko matkan niin ei oo haitaksMikään ei ole niin vittuimaista kuin ajaa jousitetulla pyörällä.:thumbfh:
Ehkä mikään ei ole täsmälleen yhtä vittumaista, mutta kyllä vittumaisempiakin asioita tulee heti mieleen.Mikään ei ole niin vittuimaista kuin ajaa jousitetulla pyörällä.:thumbfh:
Niinkun esim. toi vittu.:thumbfh:Ehkä mikään ei ole täsmälleen yhtä vittumaista, mutta kyllä vittumaisempiakin asioita tulee heti mieleen.
*shoppaillut olo* ihQ! <3Jotta saan ajatukset läskiydestäni pois, syön suklaata ja menen pikkutakkiostoksille.
Beibet! <3
Alppuhan on jo kai yli 18, ettei huolta hällä.
Pakko ottaa :alppu: