Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Vielä on yks 2-tahtimoottori vaihteistoineen keittiön pöydällä, mutta heteroutta korostaakseni taidan jättääkin sen siihen.
Se ei oo mies eikä mikään, jos ei yhtä 2-tahtimoottoria löydy keittiön pöydältä. :ahem:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Totesin koiralle, että: "Leevi. Kohta päästään SAUNAAN!"

Koira steppasi.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Huomasinkin että tällä forumilla ollaan näemmä siirrytty erilaiseen postausajankohdan ilmoittamiseen. Enää ei ole postausajassa sellaista merkintää kuin "Yesterday" vaan ihan päivämäärä. En nyt tiedä onko tästä ollut jo muualla, en jaksa tutkiskella sen kummemmin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Juuri näin. Se on Kombi. Ei Jopo, eikä Poni. Kombi. 3-vaihteinen (jalka-) versio on maailman kaikkien aikojen paras fillari. Kyllä, huomioon on otettu myös nykyajan avaruuspyörät, jotka polkevat itse ja keittävät teet ja imevät kullia.
Minulla oli yksivaihteinen Kombi. Hyvä fillari oli ja paljon sen kanssa nähtiin elämää.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Minulla oli yksivaihteinen Kombi. Hyvä fillari oli ja paljon sen kanssa nähtiin elämää.
Käteviä pelejä varsinkin kun sai rungonki viel taitettua kasaan ... ei harmainta hajua oliko se yleinen vai epäyleinen ominaisuus... Kätevää nevathaless
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Huomasinkin että tällä forumilla ollaan näemmä siirrytty erilaiseen postausajankohdan ilmoittamiseen. Enää ei ole postausajassa sellaista merkintää kuin "Yesterday" vaan ihan päivämäärä. En nyt tiedä onko tästä ollut jo muualla, en jaksa tutkiskella sen kummemmin.
Tosiaankin. ;)
 
Ylös