Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mulla on dilemma, tai no oikeesti ei oo, koska enhän mä mitään naisia tapaa. Mut jos tapaisin naisia, mulla olis seuraavanlainen dilemma.

Jos tapaan vastenmielisen naisen, olen jumalattoman pedantti ja hiljainen. Huumori ei lennä.

Sit jos nainen kiinnostaa, alan kertoa vitun surkeita vitsejä, se olematonkin "tahdikkuus" kaikkoaa ja taannun henkisessä iässä ainakin 10 vuotta taaksenpäin.

Sillai psykologisesti ajateltuna mietin vaan, että ehkä tuo pöljyily on jonkinlaista naispelkoa (EN OO VITTU HOMO, HAISTA VITTU) tai jotain.

Hehe! Se on muuten perjantai!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Sun pitää hakea julkisuutta. Ajella jollakin vehkeellä pitempään kuin muut ovat. Vieläkin pitempään.

Naiset perkele! Kunnon bodari ei pelkää. Enemmän ököylyä ja itsesääliä. Kylllä se siitä lähtee.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Erittäin todennäköisesti olen huomenna noin kello 11.30-11.45 Kainuun radiossa. Jos tahtoo kuunnella sekavaa höpinää 15-vuotiaan Suomussalmelaisen suusta niin sitten kannattaa kuunnella toi juttu.
Olisinko sitten puoli tuntia myöhässä tajunnut:thumbfh:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Haa!

Opin eilen, että "haa" on jostain syystä, jossain muodossa teinien käyttämä hymiö.
Pisti mietteliääksi.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Paremminin sitä olisi voinut elämänsä elää tähän pisteeseen asti. Nukkuminen on luksusta. Nimimerkillä en ole saanut unta 19 tuntiin. Enkä muutenkaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Paremminin sitä olisi voinut elämänsä elää tähän pisteeseen asti. Nukkuminen on luksusta. Nimimerkillä en ole saanut unta 19 tuntiin. Enkä muutenkaan.
Onkohan olemassa ihmistä joka ei miettisi, että jotain tähän saakka olisi voinut tehdä toisin ja paremmin? Epäilen.
Voimia sinne silti.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
Vince Look, pitäisköhän minunkin iskee näytille.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tein tuossa vasta ihan vähän aikaa sitten näkökulmia avaavan havainnon: Muumimamma kekkuloi Muumilaaksossa yläosattomissa, pelkkä essu peittonaan - ja sekin vain etupuolelta. Tavan sois yleistyvän.
 
Ylös