T.K
Sähkö-ukkeli
Huomenta.
Nyt se tuokin selvisi. Asiasta lisää.Kainuussa pullo on lähempänä kuin läheinen
julkaistu eilen klo 15:31, päivitetty tänään klo 08:02
Kainuussa on muuta maata isommat päihde- ja mielenterveysongelmat. Taustalta löytyvät syrjäinen sijainti, välimatkat, puhumattomuus ja päihteet salliva ilmapiiri. Tällä viikolla vietetään Kainuussa yhdistettyä päihde- ja mielenterveysviikkoa
Näin o. Elämänlaatu ja henkinen hyvinvointi pomppasi ainakin 100x ku muutin sieltä pois.Nyt se tuokin selvisi. Asiasta lisää.
Näin o. Elämänlaatu ja henkinen hyvinvointi pomppasi ainakin 100x ku muutin sieltä pois.
Tee siis samoin!
Ajelin 30 metriä tänään skootterilla. Ilman kypärää. Kännissä. Kotipihalta autokatoksen alle ja jatkoin siitä busseitse.
Amen to that.Kyllä sitä on tyhymä. Maksaa 4.60 siitä että saa kupin kahvia ja ruisleivänsiivut. Ja itse pitää ne hakea ja vielä siivota jälkensä. Siis täydellinen itsepalvelu.
Oisit itse paistanu leivät niin ois ehkä halvemmaks tullu tai ei sittenkään sillä meneehän rahaa aineksiin.Kyllä sitä on tyhymä. Maksaa 4.60 siitä että saa kupin kahvia ja ruisleivänsiivut. Ja itse pitää ne hakea ja vielä siivota jälkensä. Siis täydellinen itsepalvelu.
Syväviiltävää analyysia heti aamutuimaan.Oisit itse paistanu leivät niin ois ehkä halvemmaks tullu tai ei sittenkään sillä meneehän rahaa aineksiin.
Pitää harkita! :ahem:Näin o. Elämänlaatu ja henkinen hyvinvointi pomppasi ainakin 100x ku muutin sieltä pois.
Tee siis samoin!
Totta vitussa mä ajelen ympäri Suomen (tässä tapauksessa Joensuu) leiväntekovehkeet ja uuni mukana.Oisit itse paistanu leivät niin ois ehkä halvemmaks tullu tai ei sittenkään sillä meneehän rahaa aineksiin.
Aika omituisia tapoja sulla, mä ainakin kävisin huoltsikalla, kaffilassa tai kapakissa.Totta vitussa mä ajelen ympäri Suomen (tässä tapauksessa Joensuu) leiväntekovehkeet ja uuni mukana.
Meillä on se hyvä puoli että ei tartte sitä korttia vinguttaa huoltoasemalla kun pihassa on nesteen säiliö mistä raskas kalusto tankataan.Hei, kun säkin tankkaat sen koslas seuraavan kerran, niin poraa itte öljyt Pohjanmeren pohjasta ja jalosta itse diesselis.:ahem:
Eihän siinä poikamies-Kurskin mukaan ole mitään omituista.Aika omituisia tapoja sulla, mä ainakin kävisin huoltsikalla, kaffilassa tai kapakissa.
Eeei välttämättä, jos acentaa ruispellon peräkärryyn ja tuulimyllyn auton katolle. Näin myllynkivet jauhavat näppärästi jyvät jauhoiksi, josta sitten väännetään leivänkäntty ja paistetaan uunissa. Helppoa ja halpaa, jep.meneehän rahaa aineksiin.
Etkös ne olekaan sulle verotuksessa vähennyskelpoisia? työmatkasta kun lienee kysymys?Kyllä sitä on tyhymä. Maksaa 4.60 siitä että saa kupin kahvia ja ruisleivänsiivut.
No ei todellakaan ole.:thumbfh:Etkös ne olekaan sulle verotuksessa vähennyskelpoisia? työmatkasta kun lienee kysymys?