Halirutistus.Jep. Se oli se 6v suhde siinä sitten.
Eikös tuo ole parturin ammattitauti?Mie aina silleen välllä huomaan että puhua pölpötän vähä niinku ihan puutaheinää noitten asiakkaiden kaa. Sitte siinä naureskellessa tekis mieli pudistella päätä ja ihmetellä ääneen, että mitä helvettiä mä sulle tämmösiä juttuja kertoilen. On tää sosiaalisuus jännää joskus.
Kampaajan tai hiusasiamiesnainen...mutta ei parturi, koska se on vanhanaikainen termi parturille.Eikös tuo ole parturin ammattitauti?
Hårologi.Kampaajan tai hiusasiamiesnainen...mutta ei parturi, koska se on vanhanaikainen termi parturille.
Jos ottaa, on toinen otettu, muttei ottamaton. Mutta ei aja.Vähän olen ottanu, toivottvasti otan vielä pal enemmän.
Kui?Jos ottaa, on toinen otettu, muttei ottamaton. Mutta ei aja.
Jos OTAT ET AJA!
Tossa käy vielä niin, että joudut samaan hedelmäastiaan rumeliinin kanssa.Vähän olen ottanu, toivottvasti otan vielä pal enemmän.
No en tietenkää! Enkä ajais muutenkaa.Jos OTAT ET AJA!
EI!Mitä toivomista siinä enemmän ottamisessa on? En oo tainnu vielä koskaan kuulla, että joku ois ottanu vahingossa liian vähän. Vaikka ainahan sitä voi tietysti olla se ensimmäinen.
Lipsuuko Dompparin foorumloma?
Okei, en toivo ottavani enemmän, mutta selvännäkijän aistini kertovat minulle lisää olevan tulossa.Mitä toivomista siinä enemmän ottamisessa on? En oo tainnu vielä koskaan kuulla, että joku ois ottanu vahingossa liian vähän. Vaikka ainahan sitä voi tietysti olla se ensimmäinen.
Kuulostaa lupaavalta .Tossa käy vielä niin, että joudut samaan hedelmäastiaan rumeliinin kanssa.
:doubtful: Näinköhän tuo aisti on enää ihan täys toimintavalmiudessa?Okei, en toivo ottavani enemmän, mutta selvännäkijän aistini kertovat minulle lisää olevan tulossa.
Enkä kyllä pal enemmän voi ottaa. Tämä laho viinapää on sitten mainio. Halvalla hauskaa !
On!:doubtful: Näinköhän tuo aisti on enää ihan täys toimintavalmiudessa?
Hyvä. Missä tinttauksen vaiheessa muuten muuttuu humalaisennäkijän aistiksi?