Eikös Dompparikin ole siksi forumtauolla, kun aikoo asua talven siellä paljussa ja Wlan ei kanna sinne saakka?Ne on vuokrannu sen paljun talveksi. Asustelevat huuhtelevat rectumeitaan siinä.
Eikös Dompparikin ole siksi forumtauolla, kun aikoo asua talven siellä paljussa ja Wlan ei kanna sinne saakka?Ne on vuokrannu sen paljun talveksi. Asustelevat huuhtelevat rectumeitaan siinä.
Ai niinpäs onkin "kuulemma". Itekin käynyt siellä "kuulemma".. Liukumäkeä en "kuulemma" muista. Tai jos mennään vaan pilvilinnoille kiljuämpäreitten kera majapaikkaa kysymään ovia kolkutellen?Se oli Polte kun viimeksi kävin. SIELLÄ ON LIUKUMÄKI SISÄLLÄ! Ja saa porttikiellon jos sitä käyttää.
Eipä kai ole minullakaan sen kummempaa yösijaa siellä. Isän uusioperheen tykö ei paljon hotsita mennä kuokkimaan, koska *Hitler*.
Eli pidetään möötte ja mennään kaikki sen sutturan luo sulkavalle? F1-forum-gangbanging-in-sulkava.mpeg kuulostaisi voittajalta.
Turpaanhan sieltä tulis, taas.Ai niinpäs onkin "kuulemma". Itekin käynyt siellä "kuulemma".. Liukumäkeä en "kuulemma" muista. Tai jos mennään vaan pilvilinnoille kiljuämpäreitten kera majapaikkaa kysymään ovia kolkutellen?
Jos sinä sitten lähdet Malakiakselle ja minä Pilvilinnoille, niin ollaanpahan sitten kummassakin paikkaa saatu satikutia?Turpaanhan sieltä tulis, taas.
:eek!:Eikös Dompparikin ole siksi forumtauolla, kun aikoo asua talven siellä paljussa ja Wlan ei kanna sinne saakka?
Mulla oli muinoin suttura SulkavallaSe oli Polte kun viimeksi kävin. SIELLÄ ON LIUKUMÄKI SISÄLLÄ! Ja saa porttikiellon jos sitä käyttää.
Eipä kai ole minullakaan sen kummempaa yösijaa siellä. Isän uusioperheen tykö ei paljon hotsita mennä kuokkimaan, koska *Hitler*.
Eli pidetään möötte ja mennään kaikki sen sutturan luo sulkavalle? F1-forum-gangbanging-in-sulkava.mpeg kuulostaisi voittajalta.
Muinoin minua pyyteli mukaansa käsi paketissa ollut keski-ikäinen nainen, joka asui vanhempiensa luona Sulkavalla...Onneksi joku järki iski taksin tultua, ja toivotin vain hyvät yöt. Kauhulla mietin vaihtoehtotodellisuutta, että mitä helvettiä siinä aamiaispöydässä olisi sanonut.Mulla oli muinoin suttura Sulkavalla
Paikkakuntalaiseen tapaan kuitenkin isukilla olisi ollut kunnon kokoelma aseita.Muinoin minua pyyteli mukaansa käsi paketissa ollut keski-ikäinen nainen, joka asui vanhempiensa luona Sulkavalla...Onneksi joku järki iski taksin tultua, ja toivotin vain hyvät yöt. Kauhulla mietin vaihtoehtotodellisuutta, että mitä helvettiä siinä aamiaispöydässä olisi sanonut.
Sulkavalla luulisi olevan myöskin kahleita ja airoja kyllin.Paikkakuntalaiseen tapaan kuitenkin isukilla olisi ollut kunnon kokoelma aseita.
:thumbup:hiphei , nainen suostui sumpille =) kiva kaiken exähelvetin jälkeen tällä naamalla saaha kaffiseuraa ja josko jopa tämä pitkähkö sinkkuus saisi päätöksen .Wish me best luck .
No voi paska. Tämäkin vielä! :thumbdown:nope:Shell Huttula Joutsassa ei ole enää Shell.
Tää on just tätä. Koskaan ei tiedä milloin tulee myöntävä vastaus. Olisko kannattanu pillua pyytää?hiphei , nainen suostui sumpille =) kiva kaiken exähelvetin jälkeen tällä naamalla saaha kaffiseuraa ja josko jopa tämä pitkähkö sinkkuus saisi päätöksen .Wish me best luck .
Sä oot ollu vaan soudussa ja sekotat veneet.Mulla oli muinoin suttura Sulkavalla