Minähän kerroin. Hämmentynyt vastaus oli "kuka se on, miksi se mulle terveisiä lähettää?.. Noh, kiitos!"Sano Pyryf terveiset sille exälle forumin JA:lta.
Hyvää loppuelämää sille!
Ai saatana! Oisit tilanneherkkänä kaverina heittänyt siihen, että "mutta mun rahoilla!" ja napannut kertikset veke.Taas pientä väliraporttia avoeron etenemisestä:
Nauroin lähes paskat housuun, kun akka pakkasi matkalaukkuun puolikkaan paketin KERTAKÄYTTÖMUKEJA, "kun näähän on mun ostamia.".
Syö vaan! Suklaathan ei mene ollenkaan oikeasti vanhaksi, kun ovat niin sokeripitoisia.Kävin töihin ajellessa vaihtamassa Onnensanat-arvan uuteen paikallisella elintarvikekioskilla, kun eilen voitin 5€. Ostin samalla Bounty-suklaapatukan ja nyt meinasin ottaa haukun, mutta honasin, jotta parasta ennen päiväys oli29.8.2010.
Tohtiiko tuota vielä järsiä, vai vienkö takaisin mokoman mökäleen kera paheksunnan?
5€ tuli uudellakin arvalla, eli huomanna käyn kiskalla jokatapauksessa.
Hähää...Minähän kerroin. Hämmentynyt vastaus oli "kuka se on, miksi se mulle terveisiä lähettää?.. Noh, kiitos!"
Tuohan kuullostaa pelottavasti eräältä entiseltä forumistilta...mut ei sittenkään. Sehän kiitti.Minähän kerroin. Hämmentynyt vastaus oli "kuka se on, miksi se mulle terveisiä lähettää?.. Noh, kiitos!"
Terveppä terve.Terveisiä kurskille!
Huhujen mukaan niiden lempihommaa onkin se, kun tuo uljas uros lätkyttää veltolla vehkeellä exääsi otsaan.Ainiin ja ehkä vähän salaa toivoa, että exää duunaavalla jätkällä ei seisoisi.
Jep. Vähän niinkuin facepalm, mutta ei ihan.Huhujen mukaan niiden lempihommaa onkin se, kun tuo uljas uros lätkyttää veltolla vehkeellä exääsi otsaan.
...vähän kauempaakin.Auto löytyy.
...koska alkaa haluta niissä mielikuvissa tapahtuvia asioita tapahtuviksi itselleen?On olemassa asioita joista ois syytä olla saamatta liian eläviä mielikuvia..
Näit unta tossa edellä kuvailluista asioista?Mistä huomaa , että on viettänyt liikaa aikaa foorumilla?
Siitä että päiväunissa pyörivät foorumhahmot ja hyvin eksoottinen huumori.
Huhuh olipa uni :eek!:, mutta iltaa immeisille !
En vaan jostakin huomattavisti häiritsevämmistä asioista.Näit unta tossa edellä kuvailluista asioista?
:doubtful:En vaan jostakin huomattavisti häiritsevämmistä asioista.