AJ
Well-known member
KnowHow sanoi:Tein kinkkujuustokurkkurieskoja vetäytymään. Puoli tuntia niin ovat maukkaimmillaan.
Meinaat suorittaa strategisen evakuoinnin niille?
KnowHow sanoi:Tein kinkkujuustokurkkurieskoja vetäytymään. Puoli tuntia niin ovat maukkaimmillaan.
Ei kai sitä kysymättä ja kysyvähän ei tieltä eksy. Päätyy sitte minne tahansa.AJ sanoi:Pyydä ensin lupa Ainolta.
Onneksi se tulee vain kerran tunnissa.VR sanoi:Toi Fortumin TV-mainos on perseestä. :thumbdown
Kyllä. Evakuoin ne mahaani. Et kai ole niin onneton, että syöt voileivät herkut jääkaappikylminä päällänsä? Leipien pitää antaa aina vetäytyä!AJ sanoi:Meinaat suorittaa strategisen evakuoinnin niille?
No niin, onhan näitä juttuja muillakin. Samassa iässä, johon Ruunar ja Kyllikki viittaa, ma kulutin paljon aikaa miettimällä, notta mitä ihmettä on sikiseminen.Runar ja Kyllikki sanoi:Mä kakarana salaa itsekseni ihmettelin kun mummon opettamassa iltarukouksessa sanottiin "Jos sialtain en nousisi".
Il Tempo Gigante sanoi:... ma kulutin paljon aikaa miettimällä, notta mitä ihmettä on sikiseminen.
Nauru pidentää ikää. thumbup !Olga sanoi:Sikiseminen sai hepulin aikaan ja edelleen
Jaa tää sikisi pyhästä hengestä-juttu?Il Tempo Gigante sanoi:No niin, onhan näitä juttuja muillakin. Samassa iässä, johon Ruunar ja Kyllikki viittaa, ma kulutin paljon aikaa miettimällä, notta mitä ihmettä on sikiseminen.
Just se. Lapsen päässä "sikisi" oli jonkinlaista tekemistä ts. verbi.Runar ja Kyllikki sanoi:Jaa tää sikisi pyhästä hengestä-juttu?
Tuleeks sikisemisestäkin karvoja kämmeniin? :eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Just se. Lapsen päässä "sikisi" oli jonkinlaista tekemistä ts. verbi.
Missä asteessa paistat? Olisiko 250? Itse teen rieskat kiviuunissa ja lämpö on ainakin 300 ja silloinkin tahtoo jäädä joskus raaksiKnowHow sanoi:Ohra, piimään tehty taikina. Itte tehny.
Ja kyllä siinä perunarieskassakin on ohraa, ainakin meillä päin.
Täysillä eli jotain 275 tossa mun uunissa on. Kiviarina ois hyvä olla, mutta teen niin ohuita ettei jää raa'aksi pellilläkään paistaessa. Ohuesta ja sitkaasta rieskasta kun tykkään muutenkin. Ja jos se jää paksuksi niin auttamatta jää myös raa'aksi keskeltä.312T4 sanoi:Missä asteessa paistat? Olisiko 250? Itse teen rieskat kiviuunissa ja lämpö on ainakin 300 ja silloinkin tahtoo jäädä joskus raaksi
väärä levy oli päällä :mad_old:Mutku sanoi:ja wienerleike pannulle :thumbup:
Mutku sanoi:ja iltapalaksi pakettijädeä