Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
AJ sanoi:
Meinaat suorittaa strategisen evakuoinnin niille?
Kyllä. Evakuoin ne mahaani. Et kai ole niin onneton, että syöt voileivät herkut jääkaappikylminä päällänsä? Leipien pitää antaa aina vetäytyä!
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä kakarana salaa itsekseni ihmettelin kun mummon opettamassa iltarukouksessa sanottiin "Jos sialtain en nousisi".
No niin, onhan näitä juttuja muillakin. Samassa iässä, johon Ruunar ja Kyllikki viittaa, ma kulutin paljon aikaa miettimällä, notta mitä ihmettä on sikiseminen.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
No niin, onhan näitä juttuja muillakin. Samassa iässä, johon Ruunar ja Kyllikki viittaa, ma kulutin paljon aikaa miettimällä, notta mitä ihmettä on sikiseminen.
Jaa tää sikisi pyhästä hengestä-juttu? :D
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Sikisemisestä mieleen... Jossain virressä laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta." Mä mietin eräänkin hetken lapsena, että mikä se sampi-tuuli on :eek:

Pizza on uunissa, kohta pääsee syömään :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Söin rieskat ja join melkein litran maitoa. Hetken kun laskeutuu niin kahvit ja suklaat. Onpa mukava viettää räntäpäivää kotona villasukat jalassa... ei helvetti... niinhän mä aina teen! Vittu mä oon tylsä!
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
KnowHow sanoi:
Ohra, piimään tehty taikina. Itte tehny.

Ja kyllä siinä perunarieskassakin on ohraa, ainakin meillä päin.
Missä asteessa paistat? Olisiko 250? Itse teen rieskat kiviuunissa ja lämpö on ainakin 300 ja silloinkin tahtoo jäädä joskus raaksi :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
312T4 sanoi:
Missä asteessa paistat? Olisiko 250? Itse teen rieskat kiviuunissa ja lämpö on ainakin 300 ja silloinkin tahtoo jäädä joskus raaksi :D
Täysillä eli jotain 275 tossa mun uunissa on. Kiviarina ois hyvä olla, mutta teen niin ohuita ettei jää raa'aksi pellilläkään paistaessa. Ohuesta ja sitkaasta rieskasta kun tykkään muutenkin. Ja jos se jää paksuksi niin auttamatta jää myös raa'aksi keskeltä.
 

Makkonen

Guest
Joillakin alkaa ilmeisesti grillijuhlat piakkoin. Tänään näin kun joku osti Tammisaaren Essolta pussillisen grillihiiliä. :eek!: :D
 
Ylös