Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
JayR sanoi:
Joillakin alkaa ilmeisesti grillijuhlat piakkoin. Tänään näin kun joku osti Tammisaaren Essolta pussillisen grillihiiliä. :eek!: :D
Viimeksi olen grillannut tammikuun alkupuolella. Jos vaikka viikon päästä taas mikäli lämpötila on plussan puolella.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Ehkäpä pääsiäisenä mä grillailen itseäni Levin Tuikun terassilla, jos vaan on aurinkoiset ja lämpimät kelit.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Micael sanoi:
Ehkäpä pääsiäisenä mä grillailen itseäni Levin Tuikun terassilla, jos vaan on aurinkoiset ja lämpimät kelit.
itsekin olen menossa pääsiäislomalla leville..
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Juskanen sanoi:
Sikisemisestä mieleen... Jossain virressä laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta." Mä mietin eräänkin hetken lapsena, että mikä se sampi-tuuli on :eek:
Minä myös. Joskus 4-6-vuotiaana lauloin tuota usein. Kerran Pusulan kanttori totesi, että kai se sävelkin sieltä joskus tulee... :rolleyes:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Juskanen sanoi:
Sikisemisestä mieleen... Jossain virressä laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta." Mä mietin eräänkin hetken lapsena, että mikä se sampi-tuuli on :eek:
Tuo maahan lentäminen varmaan sattuu. Vähän kuin "lensi lintu ikkunaan".
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Missäs on muuten Pulkkisen Jorman poika, kun ei ole osunut silmiini? Miten kestänkään tämän takaiskun, jos hän ei ole tämän vuoden tiimissä mukana. :rolleyes:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Yritin etsiä sulle isoa Pulkkisen naamaa tulostettavaksi, mutta ei löytynyt :frown:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Missäs on muuten Pulkkisen Jorman poika, kun ei ole osunut silmiini? Miten kestänkään tämän takaiskun, jos hän ei ole tämän vuoden tiimissä mukana. :rolleyes:
Suruni oli näköjään ennenaikainen, siellähän se 'laulaa' omalla typerällä nuotillaan. :mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Lähden ulkoilemaan, suuntana Seurasaari. Ei jaksa kisa enää kiinnostaa, aurinkokin alkaa paistaa! :thumbup:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
KnowHow sanoi:
Lähden ulkoilemaan, suuntana Seurasaari. Ei jaksa kisa enää kiinnostaa, aurinkokin alkaa paistaa! :thumbup:
Muista tarkistaa, että lippalakin potkuri pyörii.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Lähden ulkoilemaan, suuntana Seurasaari. Ei jaksa kisa enää kiinnostaa, aurinkokin alkaa paistaa! :thumbup:
hmmm.. vois mennä itsekin tänään sinne jos tuo aurinko viel tulis takas..

Mutta kisa oli erittäin mahtava!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 
Ylös