Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Toisen läppärin battery maximizer gauge näyttää 0%. On näyttänyt jo muutaman minuutin. Samaten remaining time näyttää 0:00 ja vieläkin pysyy pystyssä ilman verkkovirtaa.

Se vaan näyttää väärin, alussa siinä oli 63%, vaikka akku oli todennäköisesti täynnä. Kokeilen josko noiden akkujen täyteenlataus & tyhjennys nollille parantaa akun varauskykyä. Sen varsinaisen akun varauskyky laski alimmillaan 29 Wh:iin ja muutaman kerran täyteen lataamalla ja loppuun kuluttamalla varauskyky nousi päälle 40 Wh:n. Tää pienempi akku laski johonkin 19 Wh:iin ja viime viikolla sain nostettua sen varauskyvyn 26 Wh:iin. Alunperin siinäkin oli varauskykyä 38 Wh..
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Taisin rikkoa rannekelloni tiputtamalla sen lattialle... :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:
Yksi maailman vaikein asia on keksiä sähköposteihin aihe-kenttään jotain.
Eikä ole. Otantoja omista otsakkeista:
Galaksista kukko
Isona muutan saviruukkuun
Näkee kaiken, kuuli vain ylilennon
Kirjoitan vastaamatta mistään
Hmmm pilvenpiirtäjä, rakastan sinua
Miksi minä aina joudun syömään puruluita?
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Vellu sanoi:
Sitähän se tarkoittaa (vai pitäiskö kirjoittaa pienellä, niin voitaisiin miettiä, kuka on kenenkin kakkosnikki)..
Isolla koska sanajonon ensimmäinen sana. Vellusta muuten mieleen vellihousu :confused: :eek:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Kukkuu kuuleeko kukaan!

Mitenkohan se yksi kaveri joka ennen alkoi he-kirjaimilla sai vaihettua nikinsa?? Ois meinaan meikalaisen kanssa aihetta vaihtaa niki... :D
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Ettei vaan joku korvakorupoika törmännyt sunkin perään. :eek:
Sun peräänkö sit törmäs vai?

Siis Toinen Maailma viivästyy teknisten ongelmien vuoksi. Ylläpito, eli siis minä, painii asian kanssa taukoamatta.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
AJ sanoi:
Sun peräänkö sit törmäs vai?

Siis Toinen Maailma viivästyy teknisten ongelmien vuoksi. Ylläpito, eli siis minä, painii asian kanssa taukoamatta.
Oletko jo voitolla? :ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Sen verran vielä, että ulkomaalaiset kontaktit usein sanoo meikäläistä puhelimessa 'Vellii':ksi tai jotain vastaavaa. Ja Italiassa kaveri sanoi mua "Vallee"ksi.
 
Ylös