maradona
Resistive User
Mystisiin nettiyhteyden pätkimisongelmiin tarjosi Elisa ratkaisuksi verkkojohdon vaihtoa. Toivottavasti ei monimutkaisempi ongelma ole taustalla.
Ja sehän katkesi heti edellisen viesti jälkeen. MrrrrrhhhhhMystisiin nettiyhteyden pätkimisongelmiin tarjosi Elisa ratkaisuksi verkkojohdon vaihtoa. Toivottavasti ei monimutkaisempi ongelma ole taustalla.
Where the fuck is the ketchup?!
Mystisiin nettiyhteyden pätkimisongelmiin tarjosi Elisa ratkaisuksi verkkojohdon vaihtoa. Toivottavasti ei monimutkaisempi ongelma ole taustalla.
Sulla on se tavallinen Jorma jörnii Börjeä-sivuilta tarttuva lenssunuha koneessa.Ja sehän katkesi heti edellisen viesti jälkeen. Mrrrrrhhhhh
Ymmärrän jos kärsit lukivaikeudesta etkä sen vuoksi muista kaikkia sanoja, kirjaimia tai ymmärrettävää sanajärjestystä. Ei kuitenkaan varmasti vie paljoa ylimääräistä aikaa jos lukisit tekstin pari kertaa läpi hiljaa mielessäsi, jonka jälkeen mietit mitä muuttaisit jotta lauseesta tulisi selkeämpi.kurski sanoi:kurskille yleisesti
House is full of it.Where the fuck is the ketchup?!
kurski on vetäny tota house of the rising blood pressure -biisiä koko ajan, kun se on väsänny piparitaloa. Se on myös moshannu siinä samalla ilon kautta ja irtonaisesti. Sen tietää siitä, että ihan sanottavia määriä hilsettä on leijaillut talon katolle.House is full of it.
There is a house in Kuopio city.
They call the ketchup house.
And it's been the ruin of many a poor boy.
And God I know kurski's one.
En mie sitä piparkakkutaloa kokonaan itse tehnyt, ainoastaan katon laitossa avustin.kurski on vetäny tota house of the rising blood pressure -biisiä koko ajan, kun se on väsänny piparitaloa. Se on myös moshannu siinä samalla ilon kautta ja irtonaisesti. Sen tietää siitä, että ihan sanottavia määriä hilsettä on leijaillut talon katolle.
Ei oo vaikeuksia, mutta kyllä ne menee päin höniä joskus vaikka miettisikin.Ymmärrän jos kärsit lukivaikeudesta etkä sen vuoksi muista kaikkia sanoja, kirjaimia tai ymmärrettävää sanajärjestystä. Ei kuitenkaan varmasti vie paljoa ylimääräistä aikaa jos lukisit tekstin pari kertaa läpi hiljaa mielessäsi, jonka jälkeen mietit mitä muuttaisit jotta lauseesta tulisi selkeämpi.
Googlettaa ei saa, tämä on just niin helppo miltä vaikuttaakin.puhjoh vaihtui, täyttyi monen toive tällä palstalla. nyt kaikki energia siihen, että aletaa mollaan myös uutta puhjohtajaa...
Kyllä kaikki nyt viittaisi jää kiekko faneihin.Paikalliseen urheiluseuraan valittiin uusi puheenjohtaja (tai puhjoh, kuten tuossa alempana ilmenee). Nyt kysymys, eli arvuutus, eli tivaus kuuluukin jotta mikähän se mahtaakaan olla se erittäin hieno ja taktinen urheilulaji, jonka faneille perinteisesti lähetetään tällaisia terveisiä:
No ei se sitten niin helppo ollutkaan kun mä luulin. Potkupallostahan toki kyse on.Kyllä kaikki nyt viittaisi jää kiekko faneihin.
Tai sitten saappaanheittoon.
Olen aina pitänyt potkupallofaneja hienoina ja rehteinä ihmisinä.No ei se sitten niin helppo ollutkaan kun mä luulin. Potkupallostahan toki kyse on.
Mä oon varmaankin pitänyt potkupalloilijoita ja fanejaan täysinä aaseina siitä saakka kun mut valittiin takatukkaisen potkupallistin toimesta viimeisenä joukkueeseen ala-asteella. Siihen saakka olin pitänyt vain itse peliä typeränä.Olen aina pitänyt potkupallofaneja hienoina ja rehteinä ihmisinä.
Sitähän he eivät selvästi kuitenkaan ole.