Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Josko vaikka kotiin lähtisi. Onhan tässä tullut oltua äidin sanonnan mukaan 'rekenä ja kelkkana'.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mystisiin nettiyhteyden pätkimisongelmiin tarjosi Elisa ratkaisuksi verkkojohdon vaihtoa. Toivottavasti ei monimutkaisempi ongelma ole taustalla.
Ja sehän katkesi heti edellisen viesti jälkeen. Mrrrrrhhhhh
Sulla on se tavallinen Jorma jörnii Börjeä-sivuilta tarttuva lenssunuha koneessa.
Lähtee oikeilla softalääkkeillä.
 

Montana

Well-known member
Liittynyt
11.7.2010
Viestit
552
kurski sanoi:
kurskille yleisesti
Ymmärrän jos kärsit lukivaikeudesta etkä sen vuoksi muista kaikkia sanoja, kirjaimia tai ymmärrettävää sanajärjestystä. Ei kuitenkaan varmasti vie paljoa ylimääräistä aikaa jos lukisit tekstin pari kertaa läpi hiljaa mielessäsi, jonka jälkeen mietit mitä muuttaisit jotta lauseesta tulisi selkeämpi.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Tuli putsattua piha tuossa päivemmällä. On tosi kylmää hommaa, koska lumikolan käsikahva on metallinen. Piti laittaa kunnon rukkaset käteen, jotta olisi tarjennut.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
House is full of it.

There is a house in Kuopio city.
They call the ketchup house.
And it's been the ruin of many a poor boy.
And God I know kurski's one.
kurski on vetäny tota house of the rising blood pressure -biisiä koko ajan, kun se on väsänny piparitaloa. Se on myös moshannu siinä samalla ilon kautta ja irtonaisesti. Sen tietää siitä, että ihan sanottavia määriä hilsettä on leijaillut talon katolle.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
kurski on vetäny tota house of the rising blood pressure -biisiä koko ajan, kun se on väsänny piparitaloa. Se on myös moshannu siinä samalla ilon kautta ja irtonaisesti. Sen tietää siitä, että ihan sanottavia määriä hilsettä on leijaillut talon katolle.
En mie sitä piparkakkutaloa kokonaan itse tehnyt, ainoastaan katon laitossa avustin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18407
Ymmärrän jos kärsit lukivaikeudesta etkä sen vuoksi muista kaikkia sanoja, kirjaimia tai ymmärrettävää sanajärjestystä. Ei kuitenkaan varmasti vie paljoa ylimääräistä aikaa jos lukisit tekstin pari kertaa läpi hiljaa mielessäsi, jonka jälkeen mietit mitä muuttaisit jotta lauseesta tulisi selkeämpi.
Ei oo vaikeuksia, mutta kyllä ne menee päin höniä joskus vaikka miettisikin.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Äsken tuli ahaa-elämys, kun pureskelin poretablettia purutablettina. Vaahtoa tuli korvistakin. Joskus kannattaa lukea manuaali ensin.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Kurski, jos siinä sun kamerassasi on jossain napissa sellainen kukan kuva, niin siitä painaen ennen seuraavaa ruokakuvaa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mitä isot edellä...

Paikalliseen urheiluseuraan valittiin uusi puheenjohtaja (tai puhjoh, kuten tuossa alempana ilmenee). Nyt kysymys, eli arvuutus, eli tivaus kuuluukin jotta mikähän se mahtaakaan olla se erittäin hieno ja taktinen urheilulaji, jonka faneille perinteisesti lähetetään tällaisia terveisiä:

puhjoh vaihtui, täyttyi monen toive tällä palstalla. nyt kaikki energia siihen, että aletaa mollaan myös uutta puhjohtajaa...
Googlettaa ei saa, tämä on just niin helppo miltä vaikuttaakin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Paikalliseen urheiluseuraan valittiin uusi puheenjohtaja (tai puhjoh, kuten tuossa alempana ilmenee). Nyt kysymys, eli arvuutus, eli tivaus kuuluukin jotta mikähän se mahtaakaan olla se erittäin hieno ja taktinen urheilulaji, jonka faneille perinteisesti lähetetään tällaisia terveisiä:
Kyllä kaikki nyt viittaisi jää kiekko faneihin.
Tai sitten saappaanheittoon.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olen aina pitänyt potkupallofaneja hienoina ja rehteinä ihmisinä.
Sitähän he eivät selvästi kuitenkaan ole.
Mä oon varmaankin pitänyt potkupalloilijoita ja fanejaan täysinä aaseina siitä saakka kun mut valittiin takatukkaisen potkupallistin toimesta viimeisenä joukkueeseen ala-asteella. Siihen saakka olin pitänyt vain itse peliä typeränä.

Toistaseks en ole löytänyt yhtään syytä mielipiteeni muuttamiseen sen enempää pelin, pelaajien kuin fanienkaan suhteen.
 
Ylös