"Vittu!" Sanoi Pohangiin lentävän koneen kapteeni kun puijon tornin näki.KPO tarkoittaa myös Pohangin lentokenttää Etelä-Koreassa. Sekaantumisen riski on ilmeinen, kun nämä lyhenteet on tällä lailla sekoitettu.
"Vittu!" Sanoi Pohangiin lentävän koneen kapteeni kun puijon tornin näki.KPO tarkoittaa myös Pohangin lentokenttää Etelä-Koreassa. Sekaantumisen riski on ilmeinen, kun nämä lyhenteet on tällä lailla sekoitettu.
Ootko varma? :doubtful:Mut enempi KPO on suunattu kuopioon, eikä noihin pankkeihin.
Samoin kävi minulle.Etsin, ei tullut.
Ronald
sivusto : science.co.il
Ok, mut mie oon vaihtanu kerran konetta Koreassa.KPO tarkoittaa myös Pohangin lentokenttää Etelä-Koreassa. Sekaantumisen riski on ilmeinen, kun nämä lyhenteet on tällä lailla sekoitettu.
Olen.Ootko varma? :doubtful:
No mitä riivattua!!! Mulla tulee kyllä tällaista settiä:
Matkalla Helsingistä Kuopioon, otaksun? Liki kuukausittainen tapahtuma tuo, ja Tyynen Valtameren pohjassa lepääkin vähintäänkin useita epäonnisia sudeettisavolaisia tämän epäloogisen nimeämiskäytännön johdosta.Ok, mut mie oon vaihtanu kerran konetta Koreassa.
Eikun Korea-Australia välillä, tai no suomestahan eka koreaan tullaan.Matkalla Helsingistä Kuopioon, otaksun? Liki kuukausittainen tapahtuma tuo, ja Tyynen Valtameren pohjassa lepääkin vähintäänkin useita epäonnisia sudeettisavolaisia tämän epäloogisen nimeämiskäytännön johdosta.
En usko. :nope:
Nonni! Ei ole peltiaivoon enää luottamista.No mitä riivattua!!! Mulla tulee kyllä tällaista settiä:
Ihme touhua taas.
Se tapahtuu Inchonin lentokentällä, joka tunnetaan lyhenteellä ICN. Tämän tunnuksen taas jakaa Ikaalisten kaupunki, jossa ei onneksi ole lentokenttää.Eikun Korea-Australia välillä, tai no suomestahan eka koreaan tullaan.
Koskakohan kurski pistää kuvan pesemättömästä näppiksestään?
Johan ne niissä näppis kuvissa näkyy ja puhtaat ovat.Koskakohan kurski pistää kuvan pesemättömästä näppiksestään?
Nimi/Nim.Lyhennetty SA-Int ohjeiden mukaisesti.
"Sanan alusta, lopusta, keskeltä tai muilla tavoin."
Missä nämä kuvat on?Johan ne niissä näppis kuvissa näkyy ja puhtaat ovat.
Multa voi hyvin kysyä, kytätkin kerran kävi.Minulta on turha kysyä mistään uudesta vuodesta.