kouvotsvoni
Banjottu
Miehet tilattu!
Kahdesti vielä varoittivat, jotta jos on aiheeton, niin 80€ lasku tulisi minulle Hyvä jos aiheettomaksi saavat, kun neljä kertaa soittanut heille ja tehnyt niinkuin käsketty.Miehet tilattu!
No voi sun...Viides kerta toden sanoi resetoinnissa ja nyt toimii kuin rasva. Soitinpahan sitten yhtä monennen kerran vikapäivystykseen ja peruin äheltävät miehet.Kahdesti vielä varoittivat, jotta jos on aiheeton, niin 80€ lasku tulisi minulle Hyvä jos aiheettomaksi saavat, kun neljä kertaa soittanut heille ja tehnyt niinkuin käsketty.
Ihan hei mahtava homma, että raaskit pistää kerrankin tankin täyteen!Tämmöstä sattu tänään:
Minun mielenkiinto kohdistui lähinnä että minkämerkkinen auto on kyseessä, mutta en ole vieläkään sitä osaa sanoa.Ihan hei mahtava homma, että raaskit pistää kerrankin tankin täyteen!
Bugatti Veyronilla se kai ajelee työmatkat.Minun mielenkiinto kohdistui lähinnä että minkämerkkinen auto on kyseessä, mutta en ole vieläkään sitä osaa sanoa.
Ei oo ihme, eihän se ole auto lainkaan! :ahem:Minun mielenkiinto kohdistui lähinnä että minkämerkkinen auto on kyseessä, mutta en ole vieläkään sitä osaa sanoa.
Se on loppu nyt. Vilpittömät Onnittelut Kurskille.
:frown:
Jätkähän tröpös taas, äänestyksen piti loppua huomenna. :jaska:Se on loppu nyt. Vilpittömät Onnittelut Kurskille.
Toimikos tässä nyt Zaikun sulkijalihakset vai ihanko Kouvo sen "sulki"...jos ensin mainittu niin voihan tröpö...Jätkähän tröpös taas, äänestyksen piti loppua huomenna. :jaska:
Minä en ole sulkijalihastani käyttänyt.Toimikos tässä nyt Zaikun sulkijalihakset vai ihanko Kouvo sen "sulki"...jos ensin mainittu niin voihan tröpö...
Sellaista tröpöilyä oli äänestyskäyttäytyminen, etten toista kertaa rupea polleja laittamaan. Se on loppu nyt. Aikansa kutakin.Toimikos tässä nyt Zaikun sulkijalihakset vai ihanko Kouvo sen "sulki"...jos ensin mainittu niin voihan tröpö...
Eiköhän tässä nyt sitten ole erään liikennevihaajan puolesta tröpöilty tittelin verran?Minä en ole sulkijalihastani käyttänyt.
Eikä ollut eka kerta eli kuuluu vankkumattomasti kyseisen äänestyksen olennaisiin piirteisiin. Parhain kaikista voorumin äänestyksistä...:thumbup:Vuoden tröpö -äänestykseen sopii hyvin että koko äänestys tröpeksitään.