Niinpä, silloin viimeksi -07 kun sen saanut ansaitsemaani voittoa.Eikä ollut eka kerta eli kuuluu vankkumattomasti kyseisen äänestyksen olennaisiin piirteisiin. Parhain kaikista voorumin äänestyksistä...:thumbup:
Ei tuu ikävä.Sellaista tröpöilyä oli äänestyskäyttäytyminen, etten toista kertaa rupea polleja laittamaan. Se on loppu nyt. Aikansa kutakin.
Luin jotain aivan muuta. :frown:Havaittu viestien poistelua, eikä edes Tolen taholta.
Allekirjoitustani on päivitetty. :ahem:
Aspektejapa hyvinkin - toki....Jos uuseja aspekteja ilmenee, eikös myös uusi käsittely ole aihellinen?
:ahem:kee tietenki.
Kee: Yrität tehdä vaikutuksen lisäämällä vauhtia, jolloin et näe häntä enää koskaan.Päivän pähkinä:
Jos nätti nainen hymyilee viekeästi kun ohitan hänet hiihtolenkillä, niin mitä minä teen?
A: vaihdan muutaman sanasen siinä ohittaessani
B: jään hiihtelemään samaa vauhtia, annan tekniikkavinkkejä ja flirttailen takaisin
vaiko Kee: lisään kaasua, pakenen paikalta ja valitsen sellaisen reitin, jonne ko. nainen ei varmasti seuraa.
Tervetuloa. MInä ehdin ensin. :ahem: Ei täällä muuten mitään Motonettiä näy!Taidanpa lähteä ajelemaan kohti kotia ja Motonettiä.
Vinkkase silmää ja pyydä kahville jonnekkin.Päivän pähkinä:
Jos nätti nainen hymyilee viekeästi kun ohitan hänet hiihtolenkillä, niin mitä minä teen?
B: jään hiihtelemään samaa vauhtia, annan tekniikkavinkkejä ja flirttailen takaisin
vaiko Kee: lisään kaasua, pakenen paikalta ja valitsen sellaisen reitin, jonne ko. nainen ei varmasti seuraa.
Näin, tämä vaihtoehto ehdottomasti :ahem:Vinkkase silmää ja pyydä kahville jonnekkin.
Vaihtoehto A. Huudahdat iloisesti jotta "Ejakuloin!" Ja jatkat matkaa ihan normisti.Päivän pähkinä: