Suun avaaminen voi helpottaa.Pyryf on hieno mies ois paljon puhuttavaa mut ei vaan pysty.
En minä tässä kaikkien kesken viitsi.Suun avaaminen voi helpottaa.
Pyryf on hieno mies ois paljon puhuttavaa mut ei vaan pysty.
Anna tulla vaan!En minä tässä kaikkien kesken viitsi.
Ja priva kulkee vaan, kulkee, on sillä suunta tuonne Kouvostoliittoon,...Anna tulla vaan!
Ja privatkin kulkee.
Vois kohta pistellä.Anna tulla vaan!
Ja privatkin kulkee.
Aika liukkaita tienpinnat. Sormenpäillä saa ajella kieli keskellä suuta. Hyvät kyykytyskelit.Mäntsälän kohdalla oli ryss... Venäläinen autoauto ojassa Tojotia kyydissä. Lahden jälkeen oli motarilla ketjukolari vastavirtaan (tsadiin) päin. Fitti keli, lumi pöllyää. Näissä on ennenkin ajettu auto lunariin. Heinolassa nyt ruokatauko.
Kunhan ei tekniikka leviä käsiin. Uimahallissa tänään kävi niinkin ihmeellisesti, että saavutin hyvännäköisen naikkosen joka ui vaan pikkuisen hitaammin sammakkoa kuin itse rintaa, että olis voinut peräänkin jäädä. Mutta pakko oli kuitenkin mennä ohi, ettei menis pasmat sekaisin ja rupeis hengittämään vettä.Näh.. Vauhtia lisää, jotta pääsee uhkaavasta tilanteesta pois. :ahem:
Oli sitten keksitty tahi tosi, mutta näin paljon nauroin:Viesti Suomi24:n keskustelupalstalta:
Esimerkillinen joulupukki ja varsinkin esimerkillinen ratkaisu tilanteeseen.
Älä suotta! Sattuu!Vois kohta pistellä.
Kuvastanee ilmeisesti tekniikan hallitsemista?Kunhan ei tekniikka leviä käsiin. Uimahallissa tänään kävi niinkin ihmeellisesti, että saavutin hyvännäköisen naikkosen joka ui vaan pikkuisen hitaammin sammakkoa kuin itse rintaa
Veto on ok ja potku menettelee, mutta suurin ongelma taitaa olla rungon asento ja liian syvällä kyntäminen. Mutta niinpä kynti sekin jonka ohitin.Kuvastanee ilmeisesti tekniikan hallitsemista?
Melko joustavasti avaruusajateltu tältä vanhoja vihreitä käyttävältä kun huomasi sinun olevan kitkarenkailija joka jää valoihin sutimaan.Ekaa kertaa autoilu-urani aikana olin joutua kunnolla keilatuksi. Onneksi on kitkat, niin sutii valoissa ja viikon vanhoilla vihreillä matkaava vilahtaa edestä sen sijaan, että tulisi ovesta sisään.
Puoli kiloa Oltermannia maksoi jotain 5,20€...Kilo taasen 5,80€.Huomasin että 2 päkki kokista maksaa kaupassa tismalleen samanverran kuin yksi puteli. Jos maksaa käteisellä siis.
Kai ostit kaksi niitä puolikiloisia?Puoli kiloa Oltermannia maksoi jotain 5,20€...Kilo taasen 5,80€.
Toki. Sitten heitän vanhentuvan roskiin, kun en keksi käyttöä kuin puolelle kilolle.Kai ostit kaksi niitä puolikiloisia?
Jos siellä yhtään samanlaiset kelit on kuin täälläkin, niin enemmän se lähdön rivakkuus riippuu pilotin kaasunkäytöstä taikka luistoneston toiminnasta, kuin liukkaudesta varoittavista ropistimista tai niiden puutteesta.Ekaa kertaa autoilu-urani aikana olin joutua kunnolla keilatuksi. Onneksi on kitkat, niin sutii valoissa ja viikon vanhoilla vihreillä matkaava vilahtaa edestä sen sijaan, että tulisi ovesta sisään.