Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18409
Pyryf on hieno mies ois paljon puhuttavaa mut ei vaan pysty.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mäntsälän kohdalla oli ryss... Venäläinen autoauto ojassa Tojotia kyydissä. Lahden jälkeen oli motarilla ketjukolari vastavirtaan (tsadiin) päin. Fitti keli, lumi pöllyää. Näissä on ennenkin ajettu auto lunariin. Heinolassa nyt ruokatauko.
Aika liukkaita tienpinnat. Sormenpäillä saa ajella kieli keskellä suuta. Hyvät kyykytyskelit.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Näh.. Vauhtia lisää, jotta pääsee uhkaavasta tilanteesta pois. :ahem:
Kunhan ei tekniikka leviä käsiin. Uimahallissa tänään kävi niinkin ihmeellisesti, että saavutin hyvännäköisen naikkosen joka ui vaan pikkuisen hitaammin sammakkoa kuin itse rintaa, että olis voinut peräänkin jäädä. Mutta pakko oli kuitenkin mennä ohi, ettei menis pasmat sekaisin ja rupeis hengittämään vettä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olipa aika jännä liikennesää. Näkyvyys oli välillä melkein nolla, kun lunta pöllysi renkaista. Jonkinlaista jäätävää mössöä se oli, koska hyvin herkästi suli ja jäätyi ikkunoihin. No, hengissä perille kuitenkin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kunhan ei tekniikka leviä käsiin. Uimahallissa tänään kävi niinkin ihmeellisesti, että saavutin hyvännäköisen naikkosen joka ui vaan pikkuisen hitaammin sammakkoa kuin itse rintaa
Kuvastanee ilmeisesti tekniikan hallitsemista? ;)
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ekaa kertaa autoilu-urani aikana olin joutua kunnolla keilatuksi. Onneksi on kitkat, niin sutii valoissa ja viikon vanhoilla vihreillä matkaava vilahtaa edestä sen sijaan, että tulisi ovesta sisään.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ekaa kertaa autoilu-urani aikana olin joutua kunnolla keilatuksi. Onneksi on kitkat, niin sutii valoissa ja viikon vanhoilla vihreillä matkaava vilahtaa edestä sen sijaan, että tulisi ovesta sisään.
Melko joustavasti avaruusajateltu tältä vanhoja vihreitä käyttävältä kun huomasi sinun olevan kitkarenkailija joka jää valoihin sutimaan.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Huomasin että 2 päkki kokista maksaa kaupassa tismalleen samanverran kuin yksi puteli. Jos maksaa käteisellä siis.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ekaa kertaa autoilu-urani aikana olin joutua kunnolla keilatuksi. Onneksi on kitkat, niin sutii valoissa ja viikon vanhoilla vihreillä matkaava vilahtaa edestä sen sijaan, että tulisi ovesta sisään.
Jos siellä yhtään samanlaiset kelit on kuin täälläkin, niin enemmän se lähdön rivakkuus riippuu pilotin kaasunkäytöstä taikka luistoneston toiminnasta, kuin liukkaudesta varoittavista ropistimista tai niiden puutteesta.
 
Ylös