Yhä vain voittoisammalta kuulostaa. Bileet kun bileet, jakaminen on tärkeintä.No miten tuon nyt ottaa, menevät jakoon.
Yhä vain voittoisammalta kuulostaa. Bileet kun bileet, jakaminen on tärkeintä.No miten tuon nyt ottaa, menevät jakoon.
Jep jep , after all : sharing is caring .Yhä vain voittoisammalta kuulostaa. Bileet kun bileet, jakaminen on tärkeintä.
Se että oma koira käyttäytyy yhdellä lailla ei tarkoita että kaikki koirat käyttäytyvät samalla lailla.Meidän koiralla häntä heiluu ja näyttää olevan kovin innoissaan, en ole tunnistanut tuollaista käyttäytymistä peloksi.
Mää oisin sinuna peliliikeen tehnyt ja heittänyt profiiliin hieman kiinaa.Määkin laitoin moskovan kieltä profiilitietoihin, kun kerran muutkin.
Varsin hieno idea, mutta en ole JayJayn veroinen pelimies.Mää oisin sinuna peliliikeen tehnyt ja heittänyt profiiliin hieman kiinaa.
Kovat äijät kokeilee georgiaa. :ahem:Mää oisin sinuna peliliikeen tehnyt ja heittänyt profiiliin hieman kiinaa.
Mun kännykkä näyttää pelkkiä lootia.Kovat äijät kokeilee georgiaa. :ahem:
:idea: Käyttäisit sinäkin konetta niinkuin muutkin ihmiset.Mun kännykkä näyttää pelkkiä lootia.
Ei pidä alkuunkaan paikkaan, sillä vielä kovemmat äijät kokeilevat Qataria.Kovat äijät kokeilee georgiaa. :ahem:
Katar ei ole kieli lain.Ei pidä alkuunkaan paikkaan, sillä vielä kovemmat äijät kokeilevat Qataria.
Ei pidä alkuunkaan paikkaan, sillä vielä kovemmat äijät kokeilevat Qataria.
Näinhän se on. Olis sen voinut tunnistaa jo siitä, että kielet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.Katar ei ole kieli lain.
Jotain aavikkoa sen kummiskin on.Katar ei ole kieli lain.
Miksi haukut mun kummia?Jotain aavikkoa sen kummiskin on.
Mä mitään hauku(koirat haukkuu), onhan Portugalissa ja Brasilliassa jotain samaa.Miksi haukut mun kummia?
Niin, vähän niinkuin Kuopiossa ja Siilinjärvessä.Mä mitään hauku(koirat haukkuu), onhan Portugalissa ja Brasilliassa jotain samaa.