Meidän ohi menee tuohon sairaalalle piipaa-autoja useita päivässä.Täälläpäin meni jo joku piipaa-auto.
Meidän ohi menee tuohon sairaalalle piipaa-autoja useita päivässä.Täälläpäin meni jo joku piipaa-auto.
Meillä on tuplamäärä koiria teihin verrattuna.Meidän ohi menee tuohon sairaalalle piipaa-autoja useita päivässä.
Eipä ole tullut tarkemmin seurattua, mutta noita "tulipalo muu: pieni" tehtäviä on varmasti enemmän, kuin normaalisti. Parhaimmillaan näkyy olevan parikymmentä tunnissa. Lienevät roskispaloja.Taitaa olla ihan perussaldo.
Meidän koirat ajaa piipaa-autoja.Meillä on tuplamäärä koiria teihin verrattuna.
Noin niinku uutena vuotena tarkoitin.Eipä ole tullut tarkemmin seurattua, mutta noita "tulipalo muu: pieni" tehtäviä on varmasti enemmän, kuin normaalisti. Parhaimmillaan näkyy olevan parikymmentä tunnissa. Lienevät roskispaloja.
Meidän koira matkii niitä. 1 päivä naapuri kertoi että "koiranne taitaa ulvoa". Niin se tekee jo autossakin kun ambulanssi menee pillit soiden ohi.Meidän koirat ajaa piipaa-autoja.
On muuten melkosen tyttömäiset kirjasimet Gruusialaisilla. Ei oo ihme, että se Stalinki oli semmonen.Uuuuh :ahem:, mua niin kuumottaa georgialaiset aakkoset:
Ei ne oo surkeita, et oo vaan osannu. Mulla kerran pamahti niin lähellä että hetkeks katos kuulo kokonaan korvista.Aika surkea laatu nykyilotulitteissa. Tuli nimittäin suoraan päin ne raketin kimellykset.
Josko nyt vaan haistat vitun tai sun tapauksessa teko-sellaisen, kun asiasta tiedä mitään etkä muutenkaan ole se terävin kynä siellä penaalissa.Ei ne oo surkeita, et oo vaan osannu.
Eli et osannu !Ei ne oo surkeita, et oo vaan osannu. Mulla kerran pamahti niin lähellä että hetkeks katos kuulo kokonaan korvista.
No omassa tilanteessani raketti tuli kohti minua ja vaikka lähdinkin juoksemaan niin juuri korvan lähettyvillä räjähti.Eli et osannu !
En ole kynämies, en erityisemmin heistä pidä.Josko nyt vaan haistat vitun tai sun tapauksessa teko-sellaisen, kun asiasta tiedä mitään etkä muutenkaan ole se terävin kynä siellä penaalissa.