Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Kerran kaivoin korvavaikkua ulos sukkapuikolla. Ei tarvinnu kanssa "hetkeen" sen jälkeen kuunnella mitään :D.
:nope: Ei sitten missään vaiheessa ennen tota tapausta tullu mieleen ettei oo järin hyvä idea. Ei ole tosin sellasen päälle istuminenkaan, mutta minä en sentään tehny sitä tarkotuksella. Uppos ikävästi pakaraan, vaikka eihän ne ees ole teräviä.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
:nope: Ei sitten missään vaiheessa ennen tota tapausta tullu mieleen ettei oo järin hyvä idea. Ei ole tosin sellasen päälle istuminenkaan, mutta minä en sentään tehny sitä tarkotuksella. Uppos ikävästi pakaraan, vaikka eihän ne ees ole teräviä.
Kyllähän se vähän mietitytti, että onko tämä nyt ihan tykein idea, mutta ei vaan voinu vastustaa kiusausta. Ja kyllähän ne vaikut tietty hyvin lähtikin :cool:.

Mutta siis hei lapset, älkää nyt koettako tätä kotona *huolestuu*.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oon varmaan kertonukki tän jutun joskus, mutta kuitenki. Ala-asteella sillon joskus, kun pojatkin oli pakotettuja "tyttöjen" käsitöihin vähäksi aikaa. Tapahtui kuitenkin seuraavaa, kesken kiivaan pannulapun kudonnan takarivisti kuului vaisu ääni "opettaja, opettaja tulisitteko käymään täällä". Opettajahan meni ja samalla itsekin käännyin katsomaan mikä tilanne sielllä on päällä. Eiköhän ollu yks Elsa (nimi muutettu) kutonut sen verran raivokkaasti, että sukkapuikko oli lävistänyt etusormen ja peukalon välisen pehmytkudoksen kokonaisuudessaan. Siinä se sitte esitteli sukkapuikon lävistämää käpäläänsä tippa silmässä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Oon varmaan kertonukki tän jutun joskus, mutta kuitenki. Ala-asteella sillon joskus, kun pojatkin oli pakotettuja "tyttöjen" käsitöihin vähäksi aikaa. Tapahtui kuitenkin seuraavaa, kesken kiivaan pannulapun kudonnan takarivisti kuului vaisu ääni "opettaja, opettaja tulisitteko käymään täällä". Opettajahan meni ja samalla itsekin käännyin katsomaan mikä tilanne sielllä on päällä. Eiköhän ollu yks Elsa (nimi muutettu) kutonut sen verran raivokkaasti, että sukkapuikko oli lävistänyt etusormen ja peukalon välisen pehmytkudoksen kokonaisuudessaan. Siinä se sitte esitteli sukkapuikon lävistämää käpäläänsä tippa silmässä.
On mullakin omakohtaisia kokemuksia vaikka mistä:

Kerran yläasteen aikana yks tyttö esittely uutta vyötä, kaveri vieressä sanoi minulle et uskalla muuten koskettaa hänen rintojaan, no mie tokasin tytölle saaks kattoo vyötä samalla hetkellä tartuin hänen rinnoistaan kiini ja auta armias että hän kilju ja kovaa mie juoksin pakoon.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Kännykkä Varkauden metsissä. Pari tuntia siellä rämpimistä valaisee.
Onko siellä mettässä siis jo rämmitty ja valaistuttu vai aiotko mennä rämpimään ja ettimään kännykkääsi? Vai foorumoit kännykällä mettästä?
 
Viimeksi muokattu:

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Lähetin just ajanvarauksen tatuoijalle. Tänävuonna se tapahtuu.
Lapaluulle tuleepi. Joko ihan noi kaks yks sarvista erikseen taikka sitten yks yksarvinen jolla Nazgul ratsastaa. Uuuuuuuuuu!
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Vääntelypaikasta tulee lähinnä mieleen vessa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kännykkä on metsässä. Tuli etsittyä, ei näkynyt konttausta. Saa tulla avuksi etsimään. Nyt neuvoa-antavaa. Malinen voittoon!!!
 
Ylös