Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Liukkaalla jalkakäytävällä meinasi käydä äsken keljusti. Kytkinjalka karkasi kävellessä alta ja polvi taipui hetkellisesti hieman väärään suuntaan. Ajattelin jo, että kävikö Larinnot, mutta hyppykunto säilyi.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenet huomenet!
Kenraali hoputti äsken kovasti pihalle ja oli pakkoa päästää irti jännittävästä toiminta unesta ja kohdata aurinkoinen päivä. Gere on kammennut mut pois kainalostaan jo muutama tunti sitten ja lähtenyt reippaasti töihin joten tänään miun pitäisi rehata latvakakatkennut kuusi kämpästä ulos. Onko epäsopivaa heittää se 2.kerroksen partsilta alas? Vai viedä rapun kautta mikä tietää valtavaa havu vanaa koko rapun ja meidän kämpän läpi...
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Katselen JIMiltä Likaisia töitä. Tekstityksessä oli pieni typo, yhdessä kohtaa luki "Minä työni taitaa olla tehty". Avutontaah!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
No tässähän kävi nyt sitten niin, että lykkäsin kuusen partsille. Ja se varisi kaikki havut tänne sisälle. Siis oikeasti! Meil on lattialla 3cm kerros havuja, ja parvekkeella. Piti mennä alakerran rouvan ovelle koputtamaan että senkin parvekkeella on kerros havuja. Ja siinä kun juteltiin niin se sanoi, että kuusi varisee helpommin jos sen latva on katkennut. Noh aloin sitten imuroimaan ja havusten seassa ollut oksa tukki imurin pussin suun. Joten nostin pussia ja ravistelin sitä hieman, laitoin takaisin sisälle ja jatkoin imurointia. Ja kappas. Taas tuli tukos. Ja avasin imurin jälleen ja IHME! Olin sitte unohtanu avata imurinpussin suun joten imuri sisusta oli ihan täynnä havuja. Voi saamari kun ottaa päähän nyt tämä! :jaska:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No tässähän kävi nyt sitten niin, että lykkäsin kuusen partsille. Ja se varisi kaikki havut tänne sisälle. Siis oikeasti! Meil on lattialla 3cm kerros havuja, ja parvekkeella. Piti mennä alakerran rouvan ovelle koputtamaan että senkin parvekkeella on kerros havuja. Ja siinä kun juteltiin niin se sanoi, että kuusi varisee helpommin jos sen latva on katkennut. Noh aloin sitten imuroimaan ja havusten seassa ollut oksa tukki imurin pussin suun. Joten nostin pussia ja ravistelin sitä hieman, laitoin takaisin sisälle ja jatkoin imurointia. Ja kappas. Taas tuli tukos. Ja avasin imurin jälleen ja IHME! Olin sitte unohtanu avata imurinpussin suun joten imuri sisusta oli ihan täynnä havuja. Voi saamari kun ottaa päähän nyt tämä! :jaska:
:D

Ei harjaa ja rikkalapiota olis ollut :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
:D

Ei harjaa ja rikkalapiota olis ollut :eek:
Joo no niihin mä sitten lopulta turvauduin ku ei oikein toi imuri suunnitelma toiminu...Ne vei vaan tullu ekana mieleen ku oon syksyllä jättäny ne parvekkeelle ja nyt ne oli ns.naamioitunu lumen alle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Olipahan vuodenvaihde taasen. Lupauduin kaverin lapsen kummiksi ja kai menemään ensi viikolla töihin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olipahan vuodenvaihde taasen. Lupauduin kaverin lapsen kummiksi ja kai menemään ensi viikolla töihin.
Itse en sentäs töihin lupautunut, enkä kummiksi..toivottavasti. Riitti kännykän hävittäminen Varkauden metsiin oikoreitillä, jonka käyminen metsässä kesti kolme tuntia...niin ja no. Muuta muistikuvaa ei olekaan. Ei edes löytynyt sitä oikopolkuani, vaikka tutkailtiin seuraavana päivänä pari tuntia, josko kännykkä olisi löytynyt..huoltsikalta käppäillessä meni kolme olutta tänä toisena päivänä (eli vuoden ensimmäisenä), mutta ryytyminen iski.
 
Ylös