Sinäputki
Troll
Pukamat on aina ikävä juttu. Onneksi ne voi hoitaa. Pitkittyneissä tapauksissa suosittelen kysymään lääkärin neuvoja.Mielummin se, kuin PUKAMAPAAKARI, joka olet itse SINÄ!
Pukamat on aina ikävä juttu. Onneksi ne voi hoitaa. Pitkittyneissä tapauksissa suosittelen kysymään lääkärin neuvoja.Mielummin se, kuin PUKAMAPAAKARI, joka olet itse SINÄ!
PÖLLÖNSILMÄBONGAAJA nyt ihan hipihiljaa!Enkä puhukaan, koska 'eräät' on PUTKEENPUHALTAJIA!
Niinpä. Lisää määrärahoja Kilpisjärvelle...ja paremmat LUKOT.Tässä se taas näkyy tämä hyvinvointivaltion alasajo.
Ei se nyt TÄSSÄ näy.Tässä se taas näkyy tämä hyvinvointivaltion alasajo.
Selvä se, mutta oletan ettet sinä, PERÄPIKKOLO, pystyne samaan?PÖLLÖNSILMÄBONGAAJA nyt ihan hipihiljaa!
Koe meni hyvin, aikaraja alitti komeasti ja pinnojakin reilusti, nyt onjahas, se olis sitten koepäivä tänään, saas nähdä mitä tästäkin tulee....
Ei mun tarvi, senkin RÖÖRIREINIKAINEN!Selvä se, mutta oletan ettet sinä, PERÄPIKKOLO, pystyne samaan?
Windows 1.0?Koe meni hyvin, aikaraja alitti komeasti ja pinnojakin reilusti, nyt on
eka Windows sertifikaatti taskussa :thumbup:
Hienoa! :thumbup:Koe meni hyvin, aikaraja alitti komeasti ja pinnojakin reilusti, nyt on
eka Windows sertifikaatti taskussa :thumbup:
jahas, se olis sitten koepäivä tänään, saas nähdä mitä tästäkin tulee....
Server 2008 R2 Active Directory configuration.Windows 1.0?
Eipä niin, eipä niin... Mutta että mitä pitikään olettamankaan sinulta, senkin REKTUMRAIJA!!Ei mun tarvi, senkin RÖÖRIREINIKAINEN!
Kutsutaanko muhkeaa melaa ja miljoonan markan seteliä teilläpäin nimellä 'jäätynyt virtsa'? No, se on sellaista kun siltain alla tuo maallinen mammona ja naiskauneus menettää merkityksensä.Hienoa! :thumbup:
Samaa ei voi todeta Albert Oilista, jolla ei varsinaisesti ole 'ekaa Windows sertifikaattia taskussa', vaan pikemminkin jäätynyt virtsa.
Lopetas nyt jo, NUOHOOJANILLIÄINEN, sun jutut ei oo hauskoja kenestäkään tahi Genestäkään.Eipä niin, eipä niin... Mutta että mitä pitikään olettamankaan sinulta, senkin REKTUMRAIJA!!
Lasol-huuruissa voi helposti erehtyä tunkemaan airon housuihinsa toivoessaa 'jotain jäykkää sinne suunnalle'. Mutta tosiasia on, että olet kykenemätön ja KUONAKANAVAN LAUTTURI!!!!Kutsutaanko muhkeaa melaa ja miljoonan markan seteliä teilläpäin nimellä 'jäätynyt virtsa'? No, se on sellaista kun siltain alla tuo maallinen mammona ja naiskauneus menettää merkityksensä.
On se sentään jotain siihen verrattuna, että teikä on AHTERIAULIS!Lasol-huuruissa voi helposti erehtyä tunkemaan airon housuihinsa toivoessaa 'jotain jäykkää sinne suunnalle'. Mutta tosiasia on, että olet kykenemätön ja KUONAKANAVAN LAUTTURI!!!!
Jos meikä on se, teikä on TAKAPUOLIKURKKIJA!!!On se sentään jotain siihen verrattuna, että teikä on AHTERIAULIS!
Naama umpeen, PERÄSEINÄJOEN PALLONLYÖJÄ!Jos meikä on se, teikä on TAKAPUOLIKURKKIJA!!!
Ihan kohta. Mutta itse olet kuitenkin JALI SUKLAATEHTAALTA!Naama umpeen, PERÄSEINÄJOEN PALLONLYÖJÄ!