Captain Howdy
Well-known member
MIESSEKSIASIAMIES!!!!LUOLAJUNA!
MIESSEKSIASIAMIES!!!!LUOLAJUNA!
Se olis muuten ollu hyvä täky! Nyt harmittaa.Itse epäilen, että toi Bobbiksen kommentti oli tarkkaan harkittu täky, johon vaan tarttui väärä fisu.
Itse olet 'uraa uurtava likaseiväsmies'.Taitavat nuo kumpainenkin olla alaaukonasettelijoita.
Uutta täkyä vaan viljellään.Se olis muuten ollu hyvä täky! Nyt harmittaa.
(karvapallo tai joku siltä tuntuva on yhä kurkussa, muute)
Onko syytämällä kalastus tuttua? (onkohan tuolle jotain parempaa termiä?) Moraaliltaa ja urheiluhengeltään se ei ehkä ole sieltä kärkipäästä, mutta tuloksia sillä yleensä saa.Se olis muuten ollu hyvä täky! Nyt harmittaa.
(karvapallo tai joku siltä tuntuva on yhä kurkussa, muute)
Se ei ollut mikään täky! Mut jos olis ollut, se olis ollut hyvä.Uutta täkyä vaan viljellään.
Mulle on tuttua vaan toi dynamiittikalastus. Samat määreet pätee siihenkin, paitti vahvempina.Onko syytämällä kalastus tuttua? (onkohan tuolle jotain parempaa termiä?) Moraaliltaa ja urheiluhengeltään se ei ehkä ole sieltä kärkipäästä, mutta tuloksia sillä yleensä saa.
Syytämällä kalastus
Jees. Forumin yyperpäälliköt masinoi jonkun kansalaisliikkeen, että heti kun on Lötkö liesussa, niin ÄKKIÄ liirumia toikit täyteen, että lötkö palauttuaan joutuis vähän repiin ryhtiä, eikä olis enää niin lötkö vaan todella erektoitunut. Niin tehtiin ÄKKIÄ siinä.Käy kato suihkussa mieluummin niin ei mee kurkkuun karvapalloja.
Tai saunassa.
Tai molemmissa.
Ootte sitten kirjotelleet tänne kolme sivua lisää sillä aikaa kun olin poissa?
MINÄ EN NUOLE ITSEÄNI!Käy kato suihkussa mieluummin niin ei mee kurkkuun karvapalloja.
Bobakki: Secrets! "En nuole ITSEÄNI!"MINÄ EN NUOLE ITSEÄNI!
Sellaisia asioita herrasmies ei kerro. Enkä minäkään, mutta eri syistä.No, ketäs sä sitten nuolet?
Hammasharja!Sellaisia asioita herrasmies ei kerro. Enkä minäkään, mutta eri syistä.
(Onko kellään mitään, millä voisi raapia kurkkua sen sisäpuolelta?)
Tarpeeks helppo täky kun jätetään homppelivitsille, on se jo pakko jättää käyttämättä.(Onko kellään mitään, millä voisi raapia kurkkua sen sisäpuolelta?)
Mulla oli jo vastaus valmiiksi mietittynä.Tarpeeks helppo täky kun jätetään homppelivitsille, on se jo pakko jättää käyttämättä.
Taas? Johan sä olit siellä jokin aika sitten.Terveiset Gardermoenista!