Pohjanmaa. Ja höösäys. On taas näköjään lievä tällainen antisosiaalinen kausi päällänsä.Pohjanmaa vai lomat?
Pohjanmaa. Ja höösäys. On taas näköjään lievä tällainen antisosiaalinen kausi päällänsä.Pohjanmaa vai lomat?
Antisosialismilla on laajat ja pitkät perinteet Pohjanmaalla :ahem::thumbup:Pohjanmaa. Ja höösäys. On taas näköjään lievä tällainen antisosiaalinen kausi päällänsä.
Haha! Eli mie oon juurekas!Antisosialismilla on laajat ja pitkät perinteet Pohjanmaalla :ahem::thumbup:
:thumbfh:Nyt alkoi tuntumaan ensikertaa, että ehkä sinne töihin voisi jo palata.
Opintotuki asumisrahan kera 470€ ja vuokra 520€.
Menta. Menta.Huomenta.
Jos mä olisin Vuoden forumisti, niin en muuta kuin sylkis kattoon ja nauraisin vaan rumemmille!:ahem:Nyt alkoi tuntumaan ensikertaa, että ehkä sinne töihin voisi jo palata.
Opintotuki asumisrahan kera 470€ ja vuokra 520€.
Jos olisin kaltaisesi sarjavittuilija, heittäisinpä tähän jotain. Mutta onneksi en ole.Jos mä olisin Vuoden forumisti, niin en muuta kuin sylkis kattoon ja nauraisin vaan rumemmille!:ahem:
Tuonkin voi joku tulkita vittuiluksi. Mutta onneksi en minä.Jos olisin kaltaisesi sarjavittuilija, heittäisinpä tähän jotain. Mutta onneksi en ole.
Onko onni tulkita viestit väärin? Ehkä on.Tuonkin voi joku tulkita vittuiluksi. Mutta onneksi en minä.
Se jolla Onni on se Onnin kätkeköön. Hänen tulisi myös acentaa Onnille suukapula, että Onni ei kykene äännehtien muita paikalle kutsumaan. Sillä jos näin tapahtuu, ei Onni ole enää kätkettynä.Onko onni tulkita viestit väärin? Ehkä on.
Voi olla, mutta siinä tapauksessa esitämme tulkitsijalle kysymyksen: "Miten sulla noin niinku muuten menee?"Onko onni tulkita viestit väärin? Ehkä on.
Miks ihmeesä tuota sanaa pitää viljellä, joskus tuntuu että se joku tuon laittaa sillä itsellä ei mene hyvin."Miten sulla noin niinku muuten menee?"
Siksi, koska se on traditioksi muodostunut käsite.Miks ihmeesä tuota sanaa pitää viljellä, joskus tuntuu että se joku tuon laittaa sillä itsellä ei mene hyvin.
Kysymys on klassikko, jonka nimimerkki SJM esitti nimimerkki CaPtEeNiLle otsikossa CaPtEeNi -kysymys.Miks ihmeesä tuota sanaa pitää viljellä, joskus tuntuu että se joku tuon laittaa sillä itsellä ei mene hyvin.
Mihin noista sanoista viittaat?Miks ihmeesä tuota sanaa pitää viljellä, joskus tuntuu että se joku tuon laittaa sillä itsellä ei mene hyvin.