Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mutku sanoi:
w32.spybot.worm ja file: MSDNSD32.exe

Ei tuo vissiin mikään "tuore" mato taida olla.
Mainitsemani henkilö oli tallettanut sen sitten palautuspisteeseen, jossa se hakkasi päätään seinään kovinkin innokkaasti. :rolleyes: Sekin troijalainen oli syyskuulla 2004 'keksitty'.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
JayR sanoi:
Taidat tietää mikä paikka on kyseessä... :D
Tossa jonain päivänä kattelin, että remotti näkyy olevan päällänsä, mutten huomannut mitään lappua.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Mainitsemani henkilö oli tallettanut sen sitten palautuspisteeseen, jossa se hakkasi päätään seinään kovinkin innokkaasti. :rolleyes: Sekin troijalainen oli syyskuulla 2004 'keksitty'.
Moon ihan varma, että tää mainitsemasi henkilö handlaa ton saman ongelman ensi kerralla lailla ammattilaisen :)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olipas digikameran 'näyttö' mennyt rikki. Kameralla ei ollut koteloa ja oli laukussa. Jollain olen kai ruhjaissut. Uskomattoman upea 'räjähdyskuva' näkyy näytössä koko ajan - ei muuta. Kuvia näköjään voi ottaa, mutta tähtäämisen ja säätämisen kanssa on vähän vaikeeta. :rolleyes: Tuskin kannattaa korjauttaa? :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Olipas digikameran 'näyttö' mennyt rikki. Kameralla ei ollut koteloa ja oli laukussa. Jollain olen kai ruhjaissut. Uskomattoman upea 'räjähdyskuva' näkyy näytössä koko ajan - ei muuta. Kuvia näköjään voi ottaa, mutta tähtäämisen ja säätämisen kanssa on vähän vaikeeta. :rolleyes: Tuskin kannattaa korjauttaa? :eek:
Tuskin, paitti jos on kallis ja uusi kamera :dunno:

Ittehän hankin tohon mun Ixukseen folion, joka liimataan näytön päälle. Tuskin sekään tommosta ruhjaisua olis sietäny, mutta eipä ainakaan naarmuunnu ruutu niin herkästi.

Oli kyllä paskamainen homma se kiinnitys. Kaks ekaa foliota meni harjoituskappaleiks (niitä oli siinä paketissa kyllä ihan riittämiin ja vielä oikeen kokoseks leikattujakin) ja vasta sen kolmannen sain sitten paikalleen niin, ettei jäänny ilmakuplia alle :D

TomTomiin ostin samanlaisia kalvoja.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tulin treeneistä. Olin ainoa mies tsygessä. Voi jumalauta. Se latinomuija tuli kymppiplus perseensä kans taas eteen ajamaan. Tatska vaan vilkku alaselässä. Meni reenit ihan vituiksi. Nyt ruokaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mutku sanoi:
siis eikö kotivakuutus tai takuu korvaa moista :wink:
Takuuseen en oikein usko, vaikka kamera onkin alle vuoden. Kotivakuutus ei tullut mieleenkään, pitääpä tarkistaa. Siinä taitaa olla omavastuu sen verran iso, että saattaa jäädä aika vähiin. Tarkistetaan.
 
Ylös