Kun on Nastolan Palloseuran fani!Minkä tähden pitää hokea sitä "naps"ia sitten..?
Kun on Nastolan Palloseuran fani!Minkä tähden pitää hokea sitä "naps"ia sitten..?
Ei, mä oon TP-47 -fani ja hoen "Teepee Teepee Teepee Teepee Teepee Neljäseitsemän!"Kun on Nastolan Palloseuran fani!
Sekooko koiras siitä?Ei, mä oon TP-47 -fani ja hoen "Teepee Teepee Teepee Teepee Teepee Neljäseitsemän!"
Ei lain.Sekooko koiras siitä?
Nimeni on Gomet ja asun teltassa nro 47.Ei, mä oon TP-47 -fani ja hoen "Teepee Teepee Teepee Teepee Teepee Neljäseitsemän!"
*naps*Ei lain.
Saako tulla käymään?Nimeni on Gomet ja asun teltassa nro 47.
*reps**naps*
Voi Ria Ria RIA! Ei olis tarttenu mun takia sommitella. Saat muuten liikennettä, kun nimeät kansion takaisin teabagging_stuffiks.
Ei se mitään, sillä onhan sulla sentään JUMALAN KÄSI.Joidenkin viimeaikaisten viestien lukeminen on aiheuttanut vähän harmistuneita tunteita, kun tiedän etten itse koskaan pystyisi samaan nerouteen.
Niin, tai melkein yhtä parsa kuin ässä valepaskahousussa.Ei se mitään, sillä onhan sulla sentään JUMALAN KÄSI.
Se on melkeen yhtä hyvä käsi, kuin REETI pokerissa.
Silti viimeiseksi kortiksi kannattaa jättää kakkonen. (Heh, kakkonen) Paitsi jos pääsee ensimmäisenä pelistä ulos, silloin ässäkin on ihan hyvä.Niin, tai melkein yhtä parsa kuin ässä valepaskahousussa.
Olga on koira :eek!:Voi miten tuttuja nuo koirankynnenleikkausongelmat ovatkaan.
Milloin tämä mielenosoitus pidetään ja missä?EI KOIRIEN KYNSIEN POISTOLLE! KYLLÄ KOIRIEN OIKEUDELLE KAIVAA NENIÄÄN!
Olen kuullut joskus että Kreikassa on paljon Olga nimisiä koiria.Olga on koira :eek!:
Niin mutta Olga nimen suurimmat tapahtumat julistetaan Venäjällä.Tämä on kyllä ihan Suomessa tämä tapaus...
Mutta nyt ei olla ryssissä. Tämä on Pyhää Suomenmaata!Niin mutta Olga nimen suurimmat tapahtumat julistetaan Venäjällä.
Sairasta tavaraa. :yuck:Originally Posted by SJM
[01:53] <@SJM> http://netti.nic.fi/~ottoh/ Tuon sivun taustamusiikki on tekemääni. Kuuntele sitä ja nauti.
Eipä ollut taustamusiikkia, mutta muuten perin kiehtovaa materiaalia kylläkin. Kuuntelin ja nautin.