AJ
Well-known member
NSE?: Substantiivi. Haikea ponnistus kohti ihmiskontaktia *nyyh*.
NSE?: Substantiivi. Haikea ponnistus kohti ihmiskontaktia *nyyh*.
Niin, koska peljästyit, että Luminikki olis jumpannu koko yön. Varma tieto.:ahem:Lienee paikallaan tähdentää, että tuota hymiötä on täällä syystä tai toisesta alettu käyttää kuvaamaan ponnistusta hieman läheisempään ihmiskontaktiin - sellaiseen, jossa genitaaleilla on päärooli.
Taidan silti pitää enemmän tästä viattomammasta määritelmästä.
Huomenta ja kyllä se päivä vielä siitä pilvistyy.Meinasi ihan unohtua, mutta: Huomenta.
...
Asennetaan päivitystä Windows XP -tietoturvapäivitys (KB2443105) (55/70)... valmis.
Asennetaan päivitystä Windows XP -tietoturvapäivitys (KB974318) (56/70)... valmis.
Asennetaan päivitystä Microsoft Office XP -tietoturvapäivitys (KB2289169) (57/70)...
Joo, firman nimi on ihme kyllä säilynyt samana :thumbup: Oma ruutu laatikkoleikissä on kyllä vaihtunut useaan kertaan, ja nyt YLLÄRI, ollaan takaisin samassa mallissa kuin oltiin neljä vuotta sitten :jaska:Sinulla sentään firman nimi pysynyt samana?
Kuvastaa kyllä hyvin tätä nyky-yhteiskunnan lyhytjänteistä touhua :jaska:
Just sama meininki. Hermot menee, kun aina saa samat asiat selittää uudelle herralle. Ja just kun se alkaa ymmärtää perusasiat, niin tyyppi menee vaihtoon. Alkaa oikeasti närpeemään jo.Varmaan aika monella on sama tilanne, kuin mulla, että esimies ei osaa mun työtehtäviä edes vähän alusta. Se tietää mitä tuotteita mä teen, muttei miten mä niitä teen. Senpä takia ne kehityskeskustelut on aika työläitä, kun yrittää selittää, että sellanen työkalu tarvittais, niin vastaukseksi tulee "mikäs se on? Mihis sitä käytetään? Mistä niitä saa ja mitä ne maksaa? Voitko sä tuoda mulle sellasen malliks niin voin käydä kysymässä?" - no en voi, kun meillä ei ole sellasta, siks me se tarvitaankin.
Jotain valmiiks tehtyjä kysymyslistoja meillä on noissa keskusteluissa ollut, mutta ne on ihan liirumlaarumia. Ne on vähän, kuin työtyytyväisyyskyselyt:
Oletko työhösi...
aa) tyytyväinen
pee) helvetin tyytyväinen
kee) haluaisin lahjoittaa palkkani osakkeenomistajille, Oi Herrani!
Ei ole helpoin tehtävä olla esimiehenä.Just sama meininki. Hermot menee, kun aina saa samat asiat selittää uudelle herralle. Ja just kun se alkaa ymmärtää perusasiat, niin tyyppi menee vaihtoon. Alkaa oikeasti närpeemään jo.
Täällä on auki, kiitos venäläisen vähemmistön.Kaupat kiinni, pirun hienoa.
Kaikki? Täällä olisi auki ainakin 1 Siwa, 1 Valintatalo ja 1 S-market. Tämän päivän kyllä pärjään ilman maitoakin.Täällä on auki, kiitos venäläisen vähemmistön.
No ei oo täälläkään auki.Kaupat kiinni, pirun hienoa.
Jään mielenkiinnolla odottamaan postausta, jossa mainitaan sanat "koska *Eurooppalainen sairaanhoito*"Sain sitten vihdoinkin tilattua Eurooppalaisen sairaanhoitokortin.
Mistä lie tuli mieleen tilata?Sain sitten vihdoinkin tilattua Eurooppalaisen sairaanhoitokortin.
Voi olla.Ne on ne sun kulmakarvat jotka hämää ihmisiä.
Jep, poikkeusluvalla.Kaikki? Täällä olisi auki ainakin 1 Siwa, 1 Valintatalo ja 1 S-market. Tämän päivän kyllä pärjään ilman maitoakin.
Tod. näk. tuolta UP:n vitutustoikista. Ja kun taas muistin että olen kuukauden päästä lähdössä ulkomaille päin. Ja kesällä sitten ehkä tuonne merialueen toiselle puolelle vähän pitemmäksi aikaa...Mistä lie tuli mieleen tilata?
Tuttua työelämästä.poikkeusluvalla.