Huomenta vuan.Huomenta.
Tapausta tutkittuani tajusin hämmästyksekseni, ettäNyt meni varoitukset aika oikeille henkilöille oikeasti oikeasta asiasta.
Turhaan en äänestänyt modeja forumistiäänestyksessä.:thumbup:
Lauantaina otitte pari saunakaljaa kaverisi luona..ja lopulta heräsitte sinun luotasi, kaverisi kämppä näyttäi räjähtäneeltä ja kaikki avaimista lähtien jäänyt sinne? Lauantaina sitten sama, mutta olitte kumpikin omissa nurkissanne ja tänään heräsitte toistenne luota?Oli kyllä sellainen viikonloppu, että nyt pysyy korkki kiinni aina torstaihin saakka.
Tää kommenttihan oli melkein yhtä selkee kun kurskin kirjotelmat. Tosin voihan olla, että vika on vaan mun ymmärryksessä, kun alkaa olla vaikeuksia käsittää yhden sun toisen hahmon kommentteja. :doubtful:Lauantaina otitte pari saunakaljaa kaverisi luona..ja lopulta heräsitte sinun luotasi, kaverisi kämppä näyttäi räjähtäneeltä ja kaikki avaimista lähtien jäänyt sinne? Lauantaina sitten sama, mutta olitte kumpikin omissa nurkissanne ja tänään heräsitte toistenne luota?
Vois tuon kait selkeämmin kirjoittaa. Yhtä usvaista ja sekavaa näyttänyt ainakin perjantain meno olleen Pyryfillä.Tää kommenttihan oli melkein yhtä selkee kun kurskin kirjotelmat. Tosin voihan olla, että vika on vaan mun ymmärryksessä, kun alkaa olla vaikeuksia käsittää yhden sun toisen hahmon kommentteja. :doubtful:
Itsekin poistun sinne katsomaan meisseli tanassa voisiko atk-laitteistolle jotain tehdä.Oma asunto on täynnä pelkoa.
Nyt lienee viisainta poistua exän sohalle tärisemään sikiöasennossa.
Hyvä kun lukee tätä ja tota seksilelut-juttua samaan aikaan.Itsekin poistun sinne katsomaan meisseli tanassa voisiko atk-laitteistolle jotain tehdä.
Muakin vituttaa, kun pilkut ei osu kohilleen.Tuli löydettyä pitkästä aikaa aivan helvetin loistava jarna internetistä ,mikä alkoi vituttaa itseäkin , vaikka siihen en osallistunut
Väärinluettu postaus bongattu.Onkohan mun kikkelit vielä elossa. Pitäs kai tarkistaa, mutta ei yhtään huvittas.