Ei se huonoin ollut, vaan kymmenenneksi paras. Ainakin mulla on ollut käsitys, jotta löytyisi enämpi kuin kymmenne merkki/malli yhdistelmää.Ihme! Lantikka huonoin pyydys kaikista.
Eipä ihme, ettei ole jouset liioin narisseet. :frank:
Ei se huonoin ollut, vaan kymmenenneksi paras. Ainakin mulla on ollut käsitys, jotta löytyisi enämpi kuin kymmenne merkki/malli yhdistelmää.Ihme! Lantikka huonoin pyydys kaikista.
Eipä ihme, ettei ole jouset liioin narisseet. :frank:
Nyt tuli PP:lle paineita?Ei se huonoin ollut, vaan kymmenenneksi paras. Ainakin mulla on ollut käsitys, jotta löytyisi enämpi kuin kymmenne merkki/malli yhdistelmää.
http://www.episodi.fi/titanic-2-tulossa-4116/Titanic 2 tulossa
Titanic-elokuva saa jatkoa. Kyseessä ei kuitenkaan ole megaelokuvan virallinen jatko-osa, eikä myöskään alkuperäisiä tähtiä näy. Titanic 2 on halpistuotanto, joka julkaistaan suoraan dvd:nä.
Titanic 2 sijoittuu elokuvan tuottaneen Asylum-yhtiön antaman juonikuvauksen mukaan vuoteen 2012, jolloin on kulunut sata vuotta alkuperäisen Titanicin matkasta. Uusi Titanic lähtee samalle reitille kuin kaimansa. Voiko mikään mennä pieleen.
Asylum on tunnettu tuottamistaan halpiksista ja parodiaelokuvista, jotka ratsastavat hittielokuvien maineella. Elokuvien nimet kertovat heti mistä on kyse. Yhtiö on tuottanut muun muassa elokuvat Snakes on the Train, Transmorphers ja 100 Million BC.
Titanic 2 ilmestyy suoraan dvd:lle Yhdysvalloissa elokuussa. Vielä ei ole tietoa julkaistaanko dvd:tä Suomessa.
Ei se huonoin ollut, vaan kymmenenneksi paras. Ainakin mulla on ollut käsitys, jotta löytyisi enämpi kuin kymmenne merkki/malli yhdistelmää.
Hmmm. Uskoisin, etten kuulune 10 aktiivisimman automobiilivaakamamboilijan joukkoon. Olen aivan varma asiasta.Nyt tuli PP:lle paineita?
On.149 katselijaa, onko täällä käyny aina näin paljon väkeä ja minä en vaan ole huomannu vai onko tänään joku ihme ryntäys?
Nigerialaishuijarit ottaneet näemmä kovemmat keinot käyttöön. Vielä kun olisi kuva laitettu kauniista Julianasta, niin olisi yhden jos toisenkin khn-henkilön tilit tyhjänä.Tällaista luki, kun johonkin juttuun vastailin (josta voitan kohta sata hyvää ja kaksi kaunista) :
:ahem:Hyvin kaunis avatar hänellä.
Olen näemmä jo osallistunut tuohon kilpailuun...Tällaista luki, kun johonkin juttuun vastailin (josta voitan kohta sata hyvää ja kaksi kaunista) :
Siis ei jumaliste, tässä on niin kaikki menestysleffan ainekset kasassa ettei paremmasta väliä.Titanic 2 sijoittuu elokuvan tuottaneen Asylum-yhtiön antaman juonikuvauksen mukaan vuoteen 2012, jolloin on kulunut sata vuotta alkuperäisen Titanicin matkasta. Uusi Titanic lähtee samalle reitille kuin kaimansa. Voiko mikään mennä pieleen.
Soon tehty jo 80-luvulla.Voiskin tehdä Tuntematon sotilas 2 -leffan tässä joutessaan, ruokaa ootellessa.
Mistä vuodesta lähtien ralli on ollut olympialaji?Minna Kauppi on kolmas olympialaisiin kuulumattoman lajin urheilija, joka valittiin vuoden urheilijaksi. Ne kaksi muuta ovat olleet Mika Häkkinen ja Keke Rosberg. Miehet eivät esittelyjä kaipaa.
Siis Porttila ei laske rallia lainkaan urheiluksi. Tarkkuutta.
Jaa mää vai?No nysse on vaihtanut nimimerkkiä ja ottanut avattaren käyttöön. Tosin en muista oliko hän vippi jo aiemmin. Taisi olla???
Iloksesi voin kertoa, että toinen mokoma palautti sen!Just kun yritin postata Barbarossaan joku homeraattori siirsi sen arkistoon. :jaska:
PaheksunIloksesi voin kertoa, että toinen mokoma palautti sen!
Hienosti vedetty aasinsilta pesäpallosta talvisodan menestykseen siellä. Mihin olisimmekaan joutuneet ilman pesäpalloa? Kranaatit osuivat maaliin ja miehet osasivat heittäytyä pois vihollistulen tieltä.