Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Huomenta.
Huomenta.
Olihan hommaa. Hiki tuli ja kädet kipeiksi.Jos lähtis lumitöihin.
Ilmalämpöpunpunasentaja tulee parintunnin päästä.
Ja seuraavaksi sitte lumitöihin?Olihan hommaa. Hiki tuli ja kädet kipeiksi.
Ja seuraavaksi sitte lumitöihin?
Täytyy myöntää että yön aikana oli paljon satanut lunta ja hyvin ne lähtivät pois tieltäni.Ja seuraavaksi sitte lumitöihin?
Taasko, vaikkei pyryftä?Ja seuraavaksi sitte lumitöihin?
En tiennytkään, että miljonäärien elämä on pelkkää nukkumista. Ei sovi mulle.Jos olisin miljonääri, lähtisin nukkumaan HETI.
Tuttu sentään. Se acentaja pisti mut lumitöihin.:thumbfh:Taasko, vaikkei pyryftä?
Miten olet voinut tuoltakin tärkeältä informaatiolta välttyä.En tiennytkään, että miljonäärien elämä on pelkkää nukkumista. Ei sovi mulle.
Moon teitin Koo-Raudassa huomenna kouluttamassa. Siitä mun...tukka suorana viemään tavaraa Espooseen ja Nummelaan illalla hiihtämään.Aamupuurot syöty, kahvit juotu, isommat lapset koulussa eikä näytä työtöitä olevan. Pitäisiköhän minun mennä tekemään ylimääräisiä lumitöitä lailla Mossen. :dunno:
Voisin tulla häiriköimään ja karkottamaan asiakkaatMoon teitin Koo-Raudassa huomenna kouluttamassa. Siitä mun...tukka suorana viemään tavaraa Espooseen ja Nummelaan illalla hiihtämään.
Silloin sun pitää ehtiä mua ennen!Voisin tulla häiriköimään ja karkottamaan asiakkaat