Ehkä J Tukiainen :eek!:Onk se joku Geren lemppari, mitä se voi katsella kun....
öööh eiku ei mitäään...
Hyvin yleistä naisille/tytöille tuo on nykyaikana, täällä päinkin vähän väliä ottavat tatskoja.Varasin tatska ajan. Tuleekin semmottiis nainen lapaluulle. 18.3 oli eka vapaa aika.
Tatskat levinneet jo Siilinjärvelle saakka? Mielenkiintoista.Hyvin yleistä naisille/tytöille tuo on nykyaikana, täällä päinkin vähän väliä ottavat tatskoja.
Niin onhan tuo täällä tyttöjen keskuudessa jo hitti tuote, toisin kuin siellä.Tatskat levinneet jo Siilinjärvelle saakka? Mielenkiintoista.
Kunhan ei vaan vaihtele nyrpistelevää kulmakarvaa!Mulla on jossain toinenkin versio tuosta, siinä se ei vilauta kieltä.
Varpaiden väliin vai tuolin jalkojen väliin?Hyvin yleistä naisille/tytöille tuo on nykyaikana, täällä päinkin vähän väliä ottavat tatskoja.
Yleensä jalkoihin.Varpaiden väliin vai tuolin jalkojen väliin?
Kiitoksia. Voin kyl myöntää että hieman alkoi jännittää.Hienoa. Onnittelut rohkeudesta.
Kyllä mä siitä jo Gereä kiusinkin. Että ompa jotain nättiä, mitä katella kun mä tästä rupsahdan joskus 60 vuoden päästä.Onk se joku Geren lemppari, mitä se voi katsella kun....
öööh eiku ei mitäään...
Samat tyypit hurraa.
Eihän se moderoi, vaan hinkkaa itseään Lumpparin profiilikuvaa vasten.
Jokseenkin sama asia.Eihän se moderoi, vaan hinkkaa itseään Lumpparin profiilikuvaa vasten.
Ettei sulla oo kaksi vähän samanoloista sanaa mennyt sekaisin? Silloin kun Antti tarjosi moderaattorin pestiä, niin totesit, että "hiphei, tossahan mä oon hyvä" ja otit pestin vastaan. Vasta myöhemmin (nyt) sulle selvisi, että ei ollutkaan kyse siitä mistä luulit. Näin ihan spekulaationa.Jokseenkin sama asia.
Heh, speku.Ettei sulla oo kaksi vähän samanoloista sanaa mennyt sekaisin? Silloin kun Antti tarjosi moderaattorin pestiä, niin totesit, että "hiphei, tossahan mä oon hyvä" ja otit pestin vastaan. Vasta myöhemmin (nyt) sulle selvisi, että ei ollutkaan kyse siitä mistä luulit. Näin ihan spekulaationa.
Katso sitten, ettei siihen tatuointiin tule kirjoitusvirheitä. Mieluiten siis jo etukäteen.Varasin tatska ajan. Tuleekin semmottiis nainen lapaluulle. 18.3 oli eka vapaa aika.
Mulla ei ole ollut tarpeeksi fyrkkaa?Miten olet voinut tuoltakin tärkeältä informaatiolta välttyä.
Ja joo joo. Sitähän ei ole Toisessa Maailmassa lain. :frank:Mulla ei ole ollut tarpeeksi fyrkkaa?