kouvotsvoni
Banjottu
Minä menen valmistautumaan ainaskin. Samalla pääsen kuulemaan pääsenkö eläkkeelle ja näkemään lopultakin VKK:n naisenOoPee sanoi:Ne valmistautuu mun seuraavana päivänä oleviin synttäreihin vai?
Minä menen valmistautumaan ainaskin. Samalla pääsen kuulemaan pääsenkö eläkkeelle ja näkemään lopultakin VKK:n naisenOoPee sanoi:Ne valmistautuu mun seuraavana päivänä oleviin synttäreihin vai?
Molempien hotellien henkilökunta ryyppää siinä toisessa hotellissa. Siksi se on täynnä.Mutku sanoi:Rovaniemen hotellitilanne pääsiäisenä: yksi pistää ovensa kiinni kesken pääsiäisen ja toinen on täynnä. :doubtful:
Ryyppäävät takuulla helsinkiläisten veronmaksajien laskuun, nehän tunnetusti elättää koko maan! :thumbdownAJ sanoi:Molempien hotellien henkilökunta ryyppää siinä toisessa hotellissa. Siksi se on täynnä.
JA Nouben.OoPee sanoi:Ryyppäävät takuulla helsinkiläisten veronmaksajien laskuun, nehän tunnetusti elättää koko maan! :thumbdown
Stadilaiset elättää Noubenkin vaiko Noubekin elättää koko Suomen? :eek!:AJ sanoi:JA Nouben.
Stadilaiset Noubenkin. Jos stadilaisten ei tarttis elättää Noubea, niin veroäyri voitais pudottaa alle kymmenen.OoPee sanoi:Stadilaiset elättää Noubekin vaiko Noubekin elättää koko Suomen? :eek!:
Mahdollisesti jopa alle nollan :eek!:AJ sanoi:Stadilaiset Noubenkin. Jos stadilaisten ei tarttis elättää Noubea, niin veroäyri voitais pudottaa alle kymmenen.
Kaikki maailman rahavirrat siirtyisivät kohti Forumia.OoPee sanoi:Mahdollisesti jopa alle nollan :eek!:
Eikös se vähän niin ole että helsinkiläiset veronmaksajat siellä lomailevat. Osuit kantaan naulan.OoPee sanoi:Ryyppäävät takuulla helsinkiläisten veronmaksajien laskuun, nehän tunnetusti elättää koko maan! :thumbdown
Jätkä sitten paukutti tonneja.OoPee sanoi:Mahdollisesti jopa alle nollan :eek!:
Sama kuvattuna näyttää tältä. :mad_old: Tässä se räjähdyskuva ei ole niin hyvännäköinen kuin livenä.Olga sanoi:Olipas digikameran 'näyttö' mennyt rikki. Kameralla ei ollut koteloa ja oli laukussa. Jollain olen kai ruhjaissut. Uskomattoman upea 'räjähdyskuva' näkyy näytössä koko ajan - ei muuta. Kuvia näköjään voi ottaa, mutta tähtäämisen ja säätämisen kanssa on vähän vaikeeta. Tuskin kannattaa korjauttaa?
Itseasiassa nyt kun mainitsit, niin taitaakin olla niin, että keskieurooppalaiset, germaanit etunenässä, elättävät koko Suomen :ahem:DFiaA sanoi:Eikös se vähän niin ole että helsinkiläiset veronmaksajat siellä lomailevat. Osuit kantaan naulan.
Siin on semmosta selkeetä seitkytlukulaista henkeä :ahem:Ace17 sanoi:Itsehän en mitään taiteesta ymmärrä, mutta valokuvaksi hyvin modernia taidetta tuo Olgan ottama kuva. :dunno:
Just. Sitä voi käyttää vaikkapa musteläiskän korvikkeena ja pyytää selittämään, mitä kuvassa näkyy. :doubtful:OoPee sanoi:Siin on semmosta selkeetä seitkytlukulaista henkeä :ahem:
Tiedäkkö Olga, mielelläni tätä en kerro, mutta nyt mogasit. Meinaan tossa olis ollu tuhannen taalan paikka "Mitä ihmeellistä on tässä kuvassa" -sarjalle. Tai ehkä pikemminkin "mitä kuva esittää" -sarjalle. Ja sä jätit tilaisuuden käyttämättä :nope: :nope: :nope:Olga sanoi:Just. Sitä voi käyttää vaikkapa musteläiskän korvikkeena ja pyytää selittämään, mitä kuvassa näkyy. :doubtful:
Moon varmaan joskus kertonukkin sen jutun, kun oltiin kaverin kanssa aamuyöstä autolla liikenteessä semmosella tyypillisellä hirvivaaraalueella ja puhuttiin siinä hirvikolareistakin. Pari minuuttia oli sitten hiljaista kunnes kundi yhtäkkiä karjahti: "HIRVEEn hyvä juttu tuli mieleen...."Kävin maallamaalla ja siellä olivat hirvet vallanneet meidän pihan. Oli ollut tosi iso lauma melskaamassa pihassa ja talon ympärillä. Olivat kulkeneet melkein seinissä kiinni ja niitä on ollut monta. Olispa aika pelottavaa olla hirvien saartamana. Jos olis ollut kamera, saisitte kuvankin.
OoPee sanoi:Tiedäkkö Olga, mielelläni tätä en kerro, mutta nyt mogasit. Meinaan tossa olis ollu tuhannen taalan paikka "Mitä ihmeellistä on tässä kuvassa" -sarjalle. Tai ehkä pikemminkin "mitä kuva esittää" -sarjalle. Ja sä jätit tilaisuuden käyttämättä :nope: :nope: :nope:
Moon varmaan joskus kertonukkin sen jutun, kun oltiin kaverin kanssa aamuyöstä autolla liikenteessä semmosella tyypillisellä hirvivaaraalueella ja puhuttiin siinä hirvikolareistakin. Pari minuuttia oli sitten hiljaista kunnes kundi yhtäkkiä karjahtii: "HIRVEEn hyvä juttu tuli mieleen...."
Meni alkkarit pesuun :frown:
Hyvä se on nyt sanoo, kun peli on menetetty.OoPee sanoi:Tiedäkkö Olga, mielelläni tätä en kerro, mutta nyt mogasit. Meinaan tossa olis ollu tuhannen taalan paikka "Mitä ihmeellistä on tässä kuvassa" -sarjalle. Tai ehkä pikemminkin "mitä kuva esittää" -sarjalle. Ja sä jätit tilaisuuden käyttämättä :nope: :nope: :nope:
En muista kuulleeni. Uskon. :mad_old:Moon varmaan joskus kertonukkin sen jutun, kun oltiin kaverin kanssa aamuyöstä autolla liikenteessä semmosella tyypillisellä hirvivaaraalueella ja puhuttiin siinä hirvikolareistakin. Pari minuuttia oli sitten hiljaista kunnes kundi yhtäkkiä karjahtii: "HIRVEEn hyvä juttu tuli mieleen...."
Meni alkkarit pesuun :frown:
Todettakoot nyt vielä, että kaveri ajoi. Olis todennäköisesti jättäny oman turvallisuutensakkin vuoksi huutamatta, jos mä olisin ollu kuskinaMicael sanoi:
Mä olen tollasessa vastaavanlaisessa tilanteessa 140 km/h:n vauhdissa lyönyt liinat kiinni. Jäi muuten perhanasti kumia asfalttiin.