Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Ne valmistautuu mun seuraavana päivänä oleviin synttäreihin vai? :eek:
Minä menen valmistautumaan ainaskin. Samalla pääsen kuulemaan pääsenkö eläkkeelle ja näkemään lopultakin VKK:n naisen :cool:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Kurkkukipu / kuiva yskä, lievää kuumetta... Vätystää... :eek:
Huomenna lekuriin, yksityiselle tutulle proffalle! kelan korvauksen ( velovat itse suoraan Kelalta) jälkeen varmaan noin 16-20 euroa menee ja arvauskeskuksessa lie 11-12 egee. Jospa saisi kunnon tropit :p

Ylihuomenna amusta oman tilan metsälannoituksen suunnittelua metsäinssin kanssa, ja erään Vapon ukon kanssa iltapäivällä ruokohelven kasvatuksen alkeisiin ( ja tietysti ko kasvin tukiaisiin ;) )tutustumista muutamien isäntien kanssa. Maamiehen bisneksiä... :eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mutku sanoi:
Rovaniemen hotellitilanne pääsiäisenä: yksi pistää ovensa kiinni kesken pääsiäisen ja toinen on täynnä. :doubtful:
Molempien hotellien henkilökunta ryyppää siinä toisessa hotellissa. Siksi se on täynnä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Molempien hotellien henkilökunta ryyppää siinä toisessa hotellissa. Siksi se on täynnä.
Ryyppäävät takuulla helsinkiläisten veronmaksajien laskuun, nehän tunnetusti elättää koko maan! :thumbdown
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Stadilaiset elättää Noubekin vaiko Noubekin elättää koko Suomen? :eek!:
Stadilaiset Noubenkin. Jos stadilaisten ei tarttis elättää Noubea, niin veroäyri voitais pudottaa alle kymmenen.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
OoPee sanoi:
Ryyppäävät takuulla helsinkiläisten veronmaksajien laskuun, nehän tunnetusti elättää koko maan! :thumbdown
Eikös se vähän niin ole että helsinkiläiset veronmaksajat siellä lomailevat. Osuit kantaan naulan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Olipas digikameran 'näyttö' mennyt rikki. Kameralla ei ollut koteloa ja oli laukussa. Jollain olen kai ruhjaissut. Uskomattoman upea 'räjähdyskuva' näkyy näytössä koko ajan - ei muuta. Kuvia näköjään voi ottaa, mutta tähtäämisen ja säätämisen kanssa on vähän vaikeeta. :rolleyes: Tuskin kannattaa korjauttaa? :eek:
Sama kuvattuna näyttää tältä. :mad_old: Tässä se räjähdyskuva ei ole niin hyvännäköinen kuin livenä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
DFiaA sanoi:
Eikös se vähän niin ole että helsinkiläiset veronmaksajat siellä lomailevat. Osuit kantaan naulan.
Itseasiassa nyt kun mainitsit, niin taitaakin olla niin, että keskieurooppalaiset, germaanit etunenässä, elättävät koko Suomen :ahem:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Itsehän en mitään taiteesta ymmärrä, mutta valokuvaksi hyvin modernia taidetta tuo Olgan ottama kuva. :dunno:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ace17 sanoi:
Itsehän en mitään taiteesta ymmärrä, mutta valokuvaksi hyvin modernia taidetta tuo Olgan ottama kuva. :dunno:
Siin on semmosta selkeetä seitkytlukulaista henkeä :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Siin on semmosta selkeetä seitkytlukulaista henkeä :ahem:
Just. Sitä voi käyttää vaikkapa musteläiskän korvikkeena ja pyytää selittämään, mitä kuvassa näkyy. :doubtful:

Kävin maallamaalla ja siellä olivat hirvet vallanneet meidän pihan. Oli ollut tosi iso lauma melskaamassa pihassa ja talon ympärillä. Olivat kulkeneet melkein seinissä kiinni ja niitä on ollut monta. Olispa aika pelottavaa olla hirvien saartamana. :rolleyes: Jos olis ollut kamera, saisitte kuvankin. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Just. Sitä voi käyttää vaikkapa musteläiskän korvikkeena ja pyytää selittämään, mitä kuvassa näkyy. :doubtful:
Tiedäkkö Olga, mielelläni tätä en kerro, mutta nyt mogasit. Meinaan tossa olis ollu tuhannen taalan paikka "Mitä ihmeellistä on tässä kuvassa" -sarjalle. Tai ehkä pikemminkin "mitä kuva esittää" -sarjalle. Ja sä jätit tilaisuuden käyttämättä :nope: :nope: :nope:

Kävin maallamaalla ja siellä olivat hirvet vallanneet meidän pihan. Oli ollut tosi iso lauma melskaamassa pihassa ja talon ympärillä. Olivat kulkeneet melkein seinissä kiinni ja niitä on ollut monta. Olispa aika pelottavaa olla hirvien saartamana. :rolleyes: Jos olis ollut kamera, saisitte kuvankin. :eek:
Moon varmaan joskus kertonukkin sen jutun, kun oltiin kaverin kanssa aamuyöstä autolla liikenteessä semmosella tyypillisellä hirvivaaraalueella ja puhuttiin siinä hirvikolareistakin. Pari minuuttia oli sitten hiljaista kunnes kundi yhtäkkiä karjahti: "HIRVEEn hyvä juttu tuli mieleen...."

Meni alkkarit pesuun :frown:
 
Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
OoPee sanoi:
Tiedäkkö Olga, mielelläni tätä en kerro, mutta nyt mogasit. Meinaan tossa olis ollu tuhannen taalan paikka "Mitä ihmeellistä on tässä kuvassa" -sarjalle. Tai ehkä pikemminkin "mitä kuva esittää" -sarjalle. Ja sä jätit tilaisuuden käyttämättä :nope: :nope: :nope:



Moon varmaan joskus kertonukkin sen jutun, kun oltiin kaverin kanssa aamuyöstä autolla liikenteessä semmosella tyypillisellä hirvivaaraalueella ja puhuttiin siinä hirvikolareistakin. Pari minuuttia oli sitten hiljaista kunnes kundi yhtäkkiä karjahtii: "HIRVEEn hyvä juttu tuli mieleen...."

Meni alkkarit pesuun :frown:
:D :D :D

Mä olen tollasessa vastaavanlaisessa tilanteessa 140 km/h:n vauhdissa lyönyt liinat kiinni. Jäi muuten perhanasti kumia asfalttiin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Tiedäkkö Olga, mielelläni tätä en kerro, mutta nyt mogasit. Meinaan tossa olis ollu tuhannen taalan paikka "Mitä ihmeellistä on tässä kuvassa" -sarjalle. Tai ehkä pikemminkin "mitä kuva esittää" -sarjalle. Ja sä jätit tilaisuuden käyttämättä :nope: :nope: :nope:
Hyvä se on nyt sanoo, kun peli on menetetty.


Moon varmaan joskus kertonukkin sen jutun, kun oltiin kaverin kanssa aamuyöstä autolla liikenteessä semmosella tyypillisellä hirvivaaraalueella ja puhuttiin siinä hirvikolareistakin. Pari minuuttia oli sitten hiljaista kunnes kundi yhtäkkiä karjahtii: "HIRVEEn hyvä juttu tuli mieleen...."

Meni alkkarit pesuun :frown:
En muista kuulleeni. Uskon. :mad_old:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
:D :D :D

Mä olen tollasessa vastaavanlaisessa tilanteessa 140 km/h:n vauhdissa lyönyt liinat kiinni. Jäi muuten perhanasti kumia asfalttiin.
Todettakoot nyt vielä, että kaveri ajoi. Olis todennäköisesti jättäny oman turvallisuutensakkin vuoksi huutamatta, jos mä olisin ollu kuskina :rolleyes:
 
Ylös