Kyllä! Jos mumma on töissä (Saannilan?) Teboililla.Selvästi kävit mummoni luona kahvilla.
Kyllä! Jos mumma on töissä (Saannilan?) Teboililla.Selvästi kävit mummoni luona kahvilla.
Piti ihan tarkistaa. Mulla tämä on 1956. turhaakin turhempi ilmoitus.Tää on mun sadasseittemäs merkityksetön ilmotus. Ja sen kunniaksi tavallistakin merkityksettömämpi.
Toisilla on vielä 3h töitä. :jaska:Otinpa hetki sitten pienet päikkärit. :ahem:
Rollaattorilla pistelee, ei enää töissä.Kyllä! Jos mumma on töissä (Saannilan?) Teboililla.
Asko S. likes this.Kurvin muumio-mummo tavoitteli. En kyllä tuntenut tapausta, toivottavasti.
Soon tätä globalisaatiota.Lahteen menossa tekemään sopimusta kuopiolaisen firman kanssa.
*miettii*Huomenet huomenet!
Kävelin tänään arskat päässä töihin. Ja meinasin luikastua monesti.
Mutta mikä ihana aamu! Ja mikä ihana olotila! Ja mikä ihana elämä! Miettikää!
Tuli tästä mieleen minun ja entisen työkaverini keskustelu, kun entiselle työkaverille selvisi, että tykkään Jethro Tullista.Yritin katsoa kokonaisen jakson salkkareita. En onnistunut.
Joku vitsikkäämpi niekka olisi sanonut "vieläkö ollaan paljon pakkasella?" Mutta sellaista niekkaa ei ilmeisesti sattunut olemaan paikalla.Tuli tästä mieleen minun ja entisen työkaverini keskustelu, kun entiselle työkaverille selvisi, että tykkään Jethro Tullista.
Ex-työkaveri: Nyt sun pisteet kyllä nousi.
Minä: Nyt niitä on sitten yks?
Hyvissä väleissä olin ko. työkaverin kanssa, en vain halunnut vaikuttaa ylimieliseltä. Muuten olisin sanonut, että nyt niitä on sitten kaks?Joku vitsikkäämpi niekka olisi sanonut "vieläkö ollaan paljon pakkasella?" Mutta sellaista niekkaa ei ilmeisesti sattunut olemaan paikalla.