Tai jos menettää ystävän ilman omaa syytä ja sitten joku tulee ja potkaisee täysillä munille.
Tai jos menettää ystävän ilman omaa syytä ja sitten joku tulee ja potkaisee täysillä munille.
Eli Iida yritti potkaista tosissaan, mutta ponttoonin alareunan viisteet pakottivat radan ponttoonin sivuitse?Mun mielestä ponttoonien alareunan viisteet voivat aiheuttaa epätoivottua pyörteilyä alaosan virtaukseen. Lisäksi se ikäänkuin pakottaa käyttämään tietynlaista ilmavirtauksen rataa ponttoonin sivuitse, optimaalin ollessa suhteellisen pienessä ikkunassa. Toisessa ratkaisussa on vapaammat kädet virtauksien ja sitä kautta ponttoonien muotoilulle. Alaosan airflow on myös puhtaampi ja dragittomampi, vaikka näennäisesti ponttooni ei ainakaan enempää kapene alaosiltaan kuin Mesessä.
Viitoit ravintolan tungoksessa siihen malliin matalalta, että mimmi sai väärän käsityksen tarkoitusperistäsi? Selitä siinä sitte.Viikonloppuna oli pakko sitten häipyä ravintolasta kotiin, kun joku munahaukka liimaantui kiinni ja ruinasi jatkuvasti, sain oppia siinä, miten jotkut voivat olla vahinkokosketuksen jälkeen niin kiihkeitä ruinaamaan. Perkele.
Mikäs jakso on kyseessä? Meillä alkaa nelosjakson koeviikko ens perjantaina. On muuten ihan päin helvettiä aseteltu koeviikko, kun ensin perjantaina on ykköspalkin koe, sitten on viikonloppu, sitten kokeet 2-4, sitten penkkaripäivä, vainhaintanssipäivä, sitten tulee hiihtoloma jonka jälkeen kokeet 5 ja 6. Ja kun ei ole kuutospalkilla mitään, niin tulen siis hiihtoloman jälkeen tekemään yhden kokeen, jonka jälkeen on taas puoltoista päivää lonkanvetoa. Hiehoa.Nyt se koeviikko sitten alkais. Huomenna on vielä vapaata, mutta keskiviikkona se uurastus sitten lähtee käyntiin. Taitaa olla ekan lukiovuoden ensimmäiset pettymykset edessä.
Meinaatko, että viitoin vahingossa pöydän alta naikkoseen, että siinä kävi samoin kuin räpläisisin pyryfin pinppaa?Viitoit ravintolan tungoksessa siihen malliin matalalta, että mimmi sai väärän käsityksen tarkoitusperistäsi? Selitä siinä sitte.
Sen suuntaista erhettä uumoilin.Meinaatko, että viitoin vahingossa pöydän alta naikkoseen, että siinä kävi samoin kuin räpläisisin pyryfin pinppaa?
Joo minua asia nauratti mutta todella, ennen tosikoita halusin korjata myös kirjoitustani jottei sitä vääri ymmärrettäisi.Ennen kuin joku tosikko tulee paheksumaan - ei siis sinä, vaan joku foorumin tosikoista - niin totean, että vitsinä tuon kommenttini heitin. Tuolla kuvailemallasi tavalla tuon tilanteen kuvittelin menneen.
No nyt ei voi päällekarkaajat enää nyrkkihommilta mun kanssa välttyä!Nimenomaan. Kyllä sitä päälle käydessä yleensä jotain sutinaa tai äksöniä on haussa. Mutta nyrkkihommia vältellen.
Kun minä marmattanut monesti, jottei minulle tule moisia, niin Antti tasa-arvon kannattajana katkaissut niitten tulon muillekin.Nyt kun toisessa toikissa puheeksi tuli niin kurkkasinpa report postit. 1.12 Tullut viimeisin..
Mitä täällä oikein tapahtuu?
Privailin just Antille juttuja. Jännä nähdä koska alkaa tapahtumaan!Kun minä marmattanut monesti, jottei minulle tule moisia, niin Antti tasa-arvon kannattajana katkaissut niitten tulon muillekin.
Seuraavaksi lottoarvonnassa pari banniaPrivailin just Antille juttuja. Jännä nähdä koska alkaa tapahtumaan!
Katselin tuossa lapsuudenkuntani aluetta, missä löytyy erilaisia järviä. Sieltä löytyy Paskaperänjärvi, Paskalahti, Takapaskalahti, yms. Mukavia paikkoja muuttaa ja naapurit eivät ole riesaksi.
Ei se vaihtamalla parane, oikee asenne sulla.Yritin identiteetin vaihtoa, mutta olenkin tyytyväinen nykyiseen. :ahem: