markoj
Custom User
Menee pahimmoilleen päällekkäin sätkynukke- ja yksinlaulukurssin kanssa.Ehditkö ilmoittautua, vai oliko ryhmä jo täynnä?
Menee pahimmoilleen päällekkäin sätkynukke- ja yksinlaulukurssin kanssa.Ehditkö ilmoittautua, vai oliko ryhmä jo täynnä?
Kyllä tuotakin asiaa kannattaisi huomioida.ei se ole minun asiani miten toinen hekumansa saavuttaa.
Fantasioista (heh, Dompparin toikki) en tiedä, mutta jotain kuvitelmia saattaa olla.En tiennyt, että sillä on Joulupukkifantasioitakin. Mutten mä ainakaan henno sanoa mitään, ei se ole minun asiani miten toinen hekumansa saavuttaa.
Kuulostipa kurskismilta toi jotenki.
Toki, mutta olen pyrkinyt huomioimaan sen yhden naaraan kohdalla kerrallaan. Melindalle tuottaisin joka tapauksessa pettymyksen, kun en ole Muumi tai edes Joulupukki.Kyllä tuotakin asiaa kannattaisi huomioida.
Ei kyllä pidä paikkaansa.Kuulostipa kurskismilta toi jotenki.
Olen suunnitellut aiheesta jonkinlaista DVD-julkaisua tähän käyttötarkoitukseen.Pitäisikö rahoittaa foorumin toimintaa kokoamalla ja julkaisemalla kurskismeista kirja? Se myisi varmaan miljuuna kappaletta.
Kääri ensihätään folioon se ranne.Ajoittainen hermopinne, tai joku semmonen runk... hiirikäden ranteessa. Ikäviä säväreitä välillä lähettää. Mihin lie menevät.
Toki. Pitäs muuten rakentaa semmonen verkkohäkkyrä, joka suojais ulkopuolisilta signaaleilta. Mikä piru semmosen nimi olikaan?Kääri ensihätään folioon se ranne.
Faradayn häkkihän se oliToki. Pitäs muuten rakentaa semmonen verkkohäkkyrä, joka suojais ulkopuolisilta signaaleilta. Mikä piru semmosen nimi olikaan?
Ei pitäisi ja ei menisi kaupaksi.Pitäisikö rahoittaa foorumin toimintaa kokoamalla ja julkaisemalla kurskismeista kirja? Se myisi varmaan miljuuna kappaletta.
Miksi ei pitäisi ja miksi ei menisi kaupaksi?Ei pitäisi ja ei menisi kaupaksi.
Kerro sinä...Miksi ei pitäisi ja miksi ei menisi kaupaksi?
Ikinä ei ole kirjoja julkaistu eikä ne ole menneet kaupaksi.Miksi ei pitäisi ja miksi ei menisi kaupaksi?
Miksi ei pitäisi ja miksi ei menisi kaupaksi?
Ei näemmä tarvi, kun tuli pullopostina Argentiinasta vastaus:Kerro sinä...
Ikinä ei ole kirjoja julkaistu eikä ne ole menneet kaupaksi.
Asun vissiin niin ghetto-alueella, jottei tänne ole uskaltautunut koskaan tv-lupatarkastaja tai Herran sanasta kertovat, eikä edes armeijan veteraaneille kerääjät.Kah, tv-lupatarkastaja kävi. Arvasinkin, että lie moinen oventakana, ei juuri ovikello muuten yllättäen soi.