T.K
Sähkö-ukkeli
Huomenta.
Teoriapainotteinen päivä alkamassa.
Teoriapainotteinen päivä alkamassa.
Se joka toista sanoo on itte.Jjusban on hömelö.
Oles ny niitten varkaus-keikkojes ja kakkujes kanssa, ei näistä jaksa aina jotain vääntää.Olis Savonlinnan keikka tänään. Takas tullessa Varkaus ja vois viedä kakun hyvälle asiakkaalle Leppävirralla.:ahem:
Mites sulla noin niinku muuten?Oomeda iimuda!
On siellä sentäs Pikku Kakkosen puisto ja sopivalla sienitripillä Olavinlinnan torneja VOIS luulla muumitaloksi.Oles ny niitten varkaus-keikkojes ja kakkujes kanssa, ei näistä jaksa aina jotain vääntää.
Mun veli asui 5-vuotta Savonlinnassa, muistuttaa ihan Naantalia se kaupunki. Ilman Muumeja, tosin.
Samalla asialla, mutta 84 km/h 80:kympin alueella. Napsaisin vakionopeussäätimen päälle ja aloin tuijotella tyhjyyteen. Silloin välähti. Pikavilkaisu gavinaattoriin osoitti, jotta 87 tai 88 oli todellinen nopeus. Olin huoletonna, kunnes tuli kirje kotiin. Siinä vain paheksuttiin, joten ei syytä suruun!Sain huomautuksen postissa kun ajoin sen mukaan 67km/h 60-alueella
Ja hoitsuopisto! En kyllä tiedä käyvätkö Muumeista, mutta hauskaa voi heidänkin kanssaan olla.On siellä sentäs Pikku Kakkosen puisto ja sopivalla sienitripillä Olavinlinnan torneja VOIS luulla muumitaloksi.
On siellä sentäs Pikku Kakkosen puisto ja sopivalla sienitripillä Olavinlinnan torneja VOIS luulla muumitaloksi.
Epäilen, että hauskempaa olisi kera hoitsujen kuin kera Muumien. Paitsi Mehellä kenties.Ja hoitsuopisto! En kyllä tiedä käyvätkö Muumeista, mutta hauskaa voi heidänkin kanssaan olla.
Ei unohdeta Melindaa, sillä on kuiteski omien sanojensa mukaan Muumipano aina sydämessä.Epäilen, että hauskempaa olisi kera hoitsujen kuin kera Muumien. Paitsi Mehellä kenties.
*markoj tykkää*?En tiedä mitä siihen sanois.
Ennemminkin jotain sen suuntaista, että "VOI SAATANAN SAATANA SAATANA".*markoj tykkää*?
Uskaltaako Melindalle kertoa, että jokaisessa lihavassa Muumissa asuu pieni ihminen, vai rupeaako se kyselemään Joulupukista seuraavaksi?Ei unohdeta Melindaa, sillä on kuiteski omien sanojensa mukaan Muumipano aina sydämessä.
Ehditkö ilmoittautua, vai oliko ryhmä jo täynnä?Kansalaisopistossa järjestetään näköjään Facebook -kursseja. En tiedä mitä siihen sanois.
En tiennyt, että sillä on Joulupukkifantasioitakin. Mutten mä ainakaan henno sanoa mitään, ei se ole minun asiani miten toinen hekumansa saavuttaa.Uskaltaako Melindalle kertoa, että jokaisessa lihavassa Muumissa asuu pieni ihminen, vai rupeaako se kyselemään Joulupukista seuraavaksi?