Onnea !Rasvasin kassit. Nyt pitäs luistaa.
Maailmanmestarilta tuli lopulta pitkä röyhtäys. Suorituksesi on toki joka tapauksessa ansiokas.Olen pierun pidättelemisen maailmanmezari !
No jos en ihan maailmanmestari niin tässä suhteessa ainakin oman elämäni sankari.
*truut*
Ensin voi kikkailla ja pidätellä, mutta sitten täytyy kyllä laskea menemään. Kuten eteläisen naapurimme suuri poikakin laulaen opasti: "Siis pyöritä, lennätä pellavapäätä..."Olen pierun pidättelemisen maailmanmezari !
No jos en ihan maailmanmestari niin tässä suhteessa ainakin oman elämäni sankari.
*truut*
Mitä teit sille? Voidaan vertailla muistiinpanoja.Sain äsken naisen itkemään.
Kerroin sille pari mieleialaa ja päällimmäistä tunnetta sekä merkityksetöntä ilmoitusta.Mitä teit sille? Voidaan vertailla muistiinpanoja.
No nyt rupes kyllä muakin itkettämään. *niistää*Kerroin sille pari mieleialaa ja päällimmäistä tunnetta sekä merkityksetöntä ilmoitusta.
Kyllä. Hyvä kirja onkin, vaikka tekstistä ei selvää saakaan, mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja ratapiirrokset peittävät loputkin puutteet. Suosittelen, jos sattuu Puolassa käymään.Niin tuosta kirjastahan se teksti on:
Mä saan kuulemma pikkutytöt itkemään kirjoittamalla Ayrton Sennasta. Lupaan etten koskaan enää tee niin.Kerroin sille pari mieleialaa ja päällimmäistä tunnetta sekä merkityksetöntä ilmoitusta.
*turjuttaa*Lumipallo sanoi:No nyt rupes kyllä muakin itkettämään. *niistää*
Minut saat itkemään jos kirjoitat Bruno Sennasta. Ihan mitä tahansa. Jo nimi saattaa riittää.Mä saan kuulemma pikkutytöt itkemään kirjoittamalla Ayrton Sennasta. Lupaan etten koskaan enää tee niin.
Bruno Senna se meni baariin ankka päänsä päällä.Minut saat itkemään jos kirjoitat Bruno Sennasta. Ihan mitä tahansa. Jo nimi saattaa riittää.
*Itkee kuin mies.*Bruno Senna se meni baariin ankka päänsä päällä.
Itke mies!
Sain äsken naisen itkemään.