AJ
Well-known member
Hieno laji.
Hieno laji.
Onko omasi vielä tallessa?Herra tulosti jokaiselle halukkaalle biorytminauhan. Nauhassa oli tuollaista käppyrää noin 6-7 cm pätkä. Yhden tulostuminen kesti useita minuutteja.
Huomenta.Huomenta.
Jaa? Puolisolla on Auris, ja siihen on nyt tehty takaisinkutsu kaasupolkimen ja vaihteiston takia. Itsellä oli 2 Corollaa, joista toiseen vaihdettiin koko ohjausakseli. Lisäksi toinen söi oikean takarenkaan niin, että meni mutterin muotoiseksi ja kankaat näkyviin.Tahi no, merkin pitää olla japanilainen, että siihen uskaltaa luottaa.
Auto on saatettu valmistaa muualla kuin japanissa, mutta nipponin suurmerkkiin, Toyotaan voi aina luottaa.
No, tuon auriksenkanssa voin todeta, että eipä siinä kaasupolkimessa varmaan mitää vikaa ollu, mutta vain tuolla aavan meren tuollapuolen tapahtuneen töppäyksen takia ovat kutsuneet takaisin.Jaa? Puolisolla on Auris, ja siihen on nyt tehty takaisinkutsu kaasupolkimen ja vaihteiston takia. Itsellä oli 2 Corollaa, joista toiseen vaihdettiin koko ohjausakseli. Lisäksi toinen söi oikean takarenkaan niin, että meni mutterin muotoiseksi ja kankaat näkyviin.
Kaikki 3 autoa ostettu ihka uutena.
Naisten logiikkaa, itse en edes Aurikseen Toyotan liikkeessä katselis. Toyotan pitää olla Avensis tai RAV4.Jaa? Puolisolla on Auris
Tai Zupra! Jos on ratti mies.Naisten logiikkaa, itse en edes Aurikseen Toyotan liikkeessä katselis. Toyotan pitää olla Avensis tai RAV4.
Paljonko sulla on palkka? Itsellä ei ollut varaa Avensikseen, vaan piti Skodaan tyytyä. Ja puolisolla puolet pienemmät tulot.Naisten logiikkaa, itse en edes Aurikseen Toyotan liikkeessä katselis. Toyotan pitää olla Avensis tai RAV4.
No ei minulla ois varaa noihin, kunhan vain sanoin.Paljonko sulla on palkka? Itsellä ei ollut varaa Avensikseen, vaan piti Skodaan tyytyä. Ja puolisolla puolet pienemmät tulot.
Aika porvari olet jos tuon hintaluokan autoja ostelet.
Aukotonta logiikka, mä ostaisin kyllä sellaisen ja tälläisen jos olis varaa. Eikö tuossa tilanteessa kannattaisi jättää ostamatta Bentley tai RollsRoyce?No ei minulla ois varaa noihin, kunhan vain sanoin.
Niin.Aukotonta logiikka, mä ostaisin kyllä sellaisen ja tälläisen jos olis varaa. Eikö tuossa tilanteessa kannattaisi jättää ostamatta Bentley tai RollsRoyce?
Eikö edes sen vertaa, että voisit kuvitella jättäväsi sellaisen ostamatta?No ei kiinosta Bentley:t ja RollsRoycet.
Voit kruunata nyyhkytyspäivän katsomalla seuraavaksi dokkarin norsujen salametsästyksestä.Aamu alkoi sitten niiskuttamalla. Digiboksin syövereistä löytyi näkemätön viimeinen jakso Norsujen orpokotia. Pitäis kieltää tommoset ohjelmat.
No siinä ei taas ole mitään lällyä tai ällöimelääVoit kruunata nyyhkytyspäivän katsomalla seuraavaksi dokkarin norsujen salametsästyksestä.