Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Pitäis lähteä jps:n kiusaksi Rovaniemelle asti keräämään verottomia tuloja.:eek:
Ei se minua kiusaa lainkaan. Ainoa asia mikä verottomissa kulukorvauksissa närästää on hurskastelu, että ne kattaisivat vain todelliset kulut, eikä niistä jäisi ylimääräistä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei se minua kiusaa lainkaan. Ainoa asia mikä verottomissa kulukorvauksissa närästää on hurskastelu, että ne kattaisivat vain todelliset kulut, eikä niistä jäisi ylimääräistä.
Eli kiusaa ne.

Aika pienisieluinen olet. Kuten olemme täällä huomanneet sun järjestelmällisestä mun vainoamisesta. Oli se sitten mun tulot tai poliittinen kanta. :D

Jaksamisia!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Eli kiusaa ne.

Aika pienisieluinen olet. Kuten olemme täällä huomanneet sun järjestelmällisestä mun vainoamisesta. Oli se sitten mun tulot tai poliittinen kanta. :D

Jaksamisia!
Ehei, pari tuttua, jotka ajavat työajoja omalla autollaan 50-70.000/v sanovat käyttävänsä omaa autoa nimenomaan sen takia, että siinä tienaa hyvät rahat. Se ei harmita lainkaan, koska eivät edes yritä teeskennellä km-korvauksilla saatavan pelkästään "omat pois".

Sä taas sitkeästi yrität väittää ihan muuta.

Toisaalta olet sitä mieltä, että erilaisia veroja tulisi korottaa, kunhan ne koskisivat vain muita kuin sinua.

Eli älyllinen epärehellisyys saa aikaan pikku kurmotusta. Toki hienot reaktiot taholtasi lisäksi houkuttelevat siihen.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kuten olemme täällä huomanneet sun järjestelmällisestä mun vainoamisesta. Oli se sitten mun tulot tai poliittinen kanta. :D
Älä aja ojaan, mutta ken huomautti tässä toikissa lähtevänsä jps:n kiusaksi kuluttamaan verovarojamme...:D Olipa kovaa ja järjestelmällistä vainoa. :thumbup:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kuten olemme täällä huomanneet..
Hmm..?

Edit: Eikun juu, nyt tajusin. Jones käyttää keisarillista puheenpartta, kuten esim Aleksanteri II aikoinaan: "Me, Aleksander toinen, Jumalan armosta, Keisari ja Itsewaltias koko Wenäjänmaan yli, Puolan tsaari, Suomen suuriruhtinas.. jne.. teemme tiettäväksi.."
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hmm..?

Edit: Eikun juu, nyt tajusin. Jones käyttää keisarillista puheenpartta, kuten esim Aleksanteri II aikoinaan: "Me, Aleksander toinen, Jumalan armosta, Keisari ja Itsewaltias koko Wenäjänmaan yli, Puolan tsaari, Suomen suuriruhtinas.. jne.. teemme tiettäväksi.."
Mitäs pahaa mä sulle olen sanonut, että sun, perheen rauhanrakentajan eli ns. 'sveitsin' kuten asian joulun jällkeen ilmaisit, haluat mulle vittuilla?

Haluatko nimiä privaan, koskien jps:ää? Sano suoraan äläkä saivartele.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Vuokrataan edullisesti pieni rivitalolomahuoneisto Ylläkseltä viikoksi 9 2011. siis 26.2 - 5.3.! :thumbup:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Mua vainotaan täällä foorumilla ihan sikana. Vaikken ole.


Seuraavaksi alan ottaa ammattimaisesti kantaa. Rupean koronkiskuriksi.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mitäs pahaa mä sulle olen sanonut, että sun, perheen rauhanrakentajan eli ns. 'sveitsin' kuten asian joulun jällkeen ilmaisit, haluat mulle vittuilla?

Haluatko nimiä privaan, koskien jps:ää? Sano suoraan äläkä saivartele.
Älä sie kenopää sotke miun perhettä tähän. Jos siulla on jps:n kanssa jotain niin hoida se vaikka sillä privalla niin pääset naputtamaan. Mua ei teidän välit kiinnosta, enkä sen takia ole mitään havaintoja tehnyt, sillä ihmettelin ja päräytin kevennyksen perään kun muistui mieleen tsaarin "meitittelytapa". Mutta ohihan se meni taas vissiin.. kuten aina.

Olkoon :rolleyes:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Siis te vuokraatte vai olet vuokraamassa sitä meille?
Annetaan vuokralle on oikea ilmaus, eli itse en pääse, niin halvalla tarjoan muille. ( ja yksi tinkasi vajaan viikon ja meni sitten Rukalle.... :jaska: )
http://www.yllasagrola.fi/
400 € viikko, pienehkö, mutta tehokas huoneisto,4-6 henkeä, ( parhaiten pariskunta + 2-4 lasta ) Äkäslompolon puolella puolessavälissä keskustaa ja rinteitä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Hei, vainottujen päivä oli jo tammikuussa. Vuoden päästä sitte taas.
 
Ylös