Il Tempo Gigante
Darth Father
HAA
Tuosta tuli mieleen eräs vanha biisi.Minä menen Mäntyharjulle :thumbfh:
Tuosta tuli mieleen eräs vanha biisi.Minä menen Mäntyharjulle :thumbfh:
Ei se minua kiusaa lainkaan. Ainoa asia mikä verottomissa kulukorvauksissa närästää on hurskastelu, että ne kattaisivat vain todelliset kulut, eikä niistä jäisi ylimääräistä.Pitäis lähteä jps:n kiusaksi Rovaniemelle asti keräämään verottomia tuloja.
Eli kiusaa ne.Ei se minua kiusaa lainkaan. Ainoa asia mikä verottomissa kulukorvauksissa närästää on hurskastelu, että ne kattaisivat vain todelliset kulut, eikä niistä jäisi ylimääräistä.
Kyllä tuo ruotsitus muitakin nyppii, mutta paskat me siitä! Sä olet hauska veikko enivei :thumbup:Eli kiusaa ne.
tai poliittinen kanta.
Ehei, pari tuttua, jotka ajavat työajoja omalla autollaan 50-70.000/v sanovat käyttävänsä omaa autoa nimenomaan sen takia, että siinä tienaa hyvät rahat. Se ei harmita lainkaan, koska eivät edes yritä teeskennellä km-korvauksilla saatavan pelkästään "omat pois".Eli kiusaa ne.
Aika pienisieluinen olet. Kuten olemme täällä huomanneet sun järjestelmällisestä mun vainoamisesta. Oli se sitten mun tulot tai poliittinen kanta.
Jaksamisia!
Älä aja ojaan, mutta ken huomautti tässä toikissa lähtevänsä jps:n kiusaksi kuluttamaan verovarojamme... Olipa kovaa ja järjestelmällistä vainoa. :thumbup:Kuten olemme täällä huomanneet sun järjestelmällisestä mun vainoamisesta. Oli se sitten mun tulot tai poliittinen kanta.
Hmm..?Kuten olemme täällä huomanneet..
Mitäs pahaa mä sulle olen sanonut, että sun, perheen rauhanrakentajan eli ns. 'sveitsin' kuten asian joulun jällkeen ilmaisit, haluat mulle vittuilla?Hmm..?
Edit: Eikun juu, nyt tajusin. Jones käyttää keisarillista puheenpartta, kuten esim Aleksanteri II aikoinaan: "Me, Aleksander toinen, Jumalan armosta, Keisari ja Itsewaltias koko Wenäjänmaan yli, Puolan tsaari, Suomen suuriruhtinas.. jne.. teemme tiettäväksi.."
Tuostahan ne löytyy. http://www.f1-forum.fi/vb/memberlist.phpHaluatko nimiä privaan, koskien jps:ää?
Siis te vuokraatte vai olet vuokraamassa sitä meille?Vuokrataan edullisesti pieni rivitalolomahuoneisto Ylläkseltä viikoksi 9 2011. siis 26.2 - 5.3.! :thumbup:
Älä sie kenopää sotke miun perhettä tähän. Jos siulla on jps:n kanssa jotain niin hoida se vaikka sillä privalla niin pääset naputtamaan. Mua ei teidän välit kiinnosta, enkä sen takia ole mitään havaintoja tehnyt, sillä ihmettelin ja päräytin kevennyksen perään kun muistui mieleen tsaarin "meitittelytapa". Mutta ohihan se meni taas vissiin.. kuten aina.Mitäs pahaa mä sulle olen sanonut, että sun, perheen rauhanrakentajan eli ns. 'sveitsin' kuten asian joulun jällkeen ilmaisit, haluat mulle vittuilla?
Haluatko nimiä privaan, koskien jps:ää? Sano suoraan äläkä saivartele.
Annetaan vuokralle on oikea ilmaus, eli itse en pääse, niin halvalla tarjoan muille. ( ja yksi tinkasi vajaan viikon ja meni sitten Rukalle.... :jaska: )Siis te vuokraatte vai olet vuokraamassa sitä meille?
Ei mulla Moen kanssa ole mitään närää, sitä en tiedä onko Moella sitten mun kanssa.Jos siulla on jps:n kanssa jotain niin hoida se vaikka sillä privalla niin pääset naputtamaan.