Uudet 'sisäpiirin' pöhköpäät vaan niitä dusaamassa.:thumbfh:no kun ei täällä enää keksitä mitään uutta. Samat vanhat jarnat ja vitsit.
Uudet 'sisäpiirin' pöhköpäät vaan niitä dusaamassa.:thumbfh:no kun ei täällä enää keksitä mitään uutta. Samat vanhat jarnat ja vitsit.
Ja sinä oot tekevinäs töitä - tasajako!Tai on maksavinaan.:thumbfh:
Jos tekee tarpeeksi hyvän diilin, niin ei tarvitse edes tehdä töitä ja saa törkeät korvaukset päälle :ahem:Ja sinä oot tekevinäs töitä - tasajako!
Mä sanoin aikanaan nykyiselle työnantajalleni, että mulle kelpaa hyvin vaikka 100% puhdas provikkapalkka. Ei kelvannut heilleJos tekee tarpeeksi hyvän diilin, niin ei tarvitse edes tehdä töitä ja saa törkeät korvaukset päälle :ahem:
Sinuahan tässä tarkoitinkin - enkä edes itseäni. Noita tyhjästä törkeästi saavia vaan tuntuu olevan aivan helvetisti ja sille jopa taputetaan että ihan oikea meininkin hei - ei se tyhmä ole joka pyytää vaan joka maksaa. Niinpä niin. Kuluttaja eli asiakas on usein tyhmä, tuloveronmaksajasta puhumattakaan.Mä sanoin aikanaan nykyiselle työnantajalleni, että mulle kelpaa hyvin vaikka 100% puhdas provikkapalkka. Ei kelvannut heille
Samalla tavalla mä teen tulosta kk palkallakin, että ei siinä. Paremmin mä todennäköisesti sillä provikalla tienaisin.
Olen laskuttanut tekemästäni työstä firmalle vuoden ekan puolentoista kuukauden aikana n. 19 000 euroa.
Kattanee vaatimattoman kuukausipalkkani melko helposti - jäänee jopa viivan alle murusia.
Vuoden päätyttyä laskettavaa tulospalkkiota odotellen...
Huom€nt@.Huomenta.
Akku vaihdettu eilen. Saa nähdä, miten kohta lähtee pelittämään.On joo tyhjänä ja toinen kerta pakkasen takia tänä vuonna.
Meinasin tälläistä: http://www.ctek.com/fi/consumer/mxs-4003.aspx
Tosin pistää just miettimään, että pitäiskö ostaa uus akku...
Se etiketti.Taitaa olla enämpikin jo päevee!