Here,here:alppu: Katselen just Big 4 DVD:tä ja on sanottava,että Megadethin kitaristi on aika kova skebamies.Kahden kilon siika. Vittu kun en taas tiedä, että missä mennään. :thumbup::alppu: Hieno tunne, not.
Here,here:alppu: Katselen just Big 4 DVD:tä ja on sanottava,että Megadethin kitaristi on aika kova skebamies.Kahden kilon siika. Vittu kun en taas tiedä, että missä mennään. :thumbup::alppu: Hieno tunne, not.
Kyllä Tuksu ja Arto ovat ihan Suomesta.Viihdytän itseäni loppuillan meksikolaisen kauhuelokuvan parissa. Saa nähdä millainen on.
Tuksun häät olisivat jopa minullekin liian karmiva kauhuleffa.Kyllä Tuksu ja Arto ovat ihan Suomesta.
Huomenta.Huomentapamenta.
Huomentapamenta.
Huomenia.Huomenta.
HuomentaHuomenia.
WTFYlläpito-alue vedetty salasanan taakse. Ja lätkäkeskustelun salasana ei toiminut.
Yksi kikkailuni meni sitten mahtavasti putkeenYlläpito-alue vedetty salasanan taakse. Ja lätkäkeskustelun salasana ei toiminut.
Nyt siellä on edelleen salasana toimittajien puolelle, vahingossa vai tarkotuksella? Eipä sillä, eihän täällä kukaan oo mitään toimittanu pitkään aikaan, eikä etenkään mulla ole ollu mitään asiaa sinne koskaan. Kysyin nyt kuitenkin.Yksi kikkailuni meni sitten mahtavasti putkeen
Vallankumouksen merkkejä. KULISSEISSA TAPAHTUU! :eek!:Ylläpito-alue vedetty salasanan taakse. Ja lätkäkeskustelun salasana ei toiminut.
Viva la resistance! Kosketaanko rakenteisiin vihdoinkin?Vallankumouksen merkkejä. KULISSEISSA TAPAHTUU! :eek!:
Toimittajien puoli?Nyt siellä on edelleen salasana toimittajien puolelle, vahingossa vai tarkotuksella? Eipä sillä, eihän täällä kukaan oo mitään toimittanu pitkään aikaan, eikä etenkään mulla ole ollu mitään asiaa sinne koskaan. Kysyin nyt kuitenkin.
Edit: ei oo ollu asiaa, mutta oon päässy sinne kuitenkin.
There is no revolution in the air :nope:Vallankumouksen merkkejä. KULISSEISSA TAPAHTUU! :eek!: