kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Onko muka puutossalmella vielä Lossi, Vehmerissä ei ole ainakaan kun tekivät silloin muutamia vuosia sitten sen sillan.Vehmersalmi ja Puutossalmen lossi. 17 km vain kotiovelta.
Onko muka puutossalmella vielä Lossi, Vehmerissä ei ole ainakaan kun tekivät silloin muutamia vuosia sitten sen sillan.Vehmersalmi ja Puutossalmen lossi. 17 km vain kotiovelta.
Jotenkin itse ollut kans jo perjantaisssa... Mikähän...Täsmälleen oikealle osastolle tehty on tämä ilmoitus, että aamupäivällä 'säikähdin' hetkellisesti, että olen taas unohtanut ilmoittaa, että on perjantai. Hittolainen, kun harmitti sitten, kun totesin perjantain olevan vasta huomenna. Olisin voinut ottaa sen jo tänään.
Kuinkas paljon teillä noita palkkeja oikein on, kun neljällä kurssilla jää noin pahasti vajaaksi?No, nämä on näitä. Kyllä noiden palkkien kanssa saa aina tuskailla. Itselläkin taisi olla 4 kurssia alunperin edellisessä jaksossa, kaikki tyylillä tunti - hyppy - tunti - hyppy - tunti. :nope:
Sain sitten kuitenkin venkslailtua silleen, että sain pari kurssia lisää vähän täyttämään noita aukkoja.
Meillä on kymmenen palkkia, joista 3 on liikunnan palkkeja. Loput 7 on tavallisia.Kuinkas paljon teillä noita palkkeja oikein on, kun neljällä kurssilla jää noin pahasti vajaaksi?
Niin siis meillä on sitten maksimissaan kuusi/jakso, joista yleensä vain käytetään palkkeja 1-5...
Teillä siis mitä ilmeisemmin on vaan viisi jaksoa.Meillä on kymmenen palkkia, joista 3 on liikunnan palkkeja. Loput 7 on tavallisia.
Jep. Montas teillä sitten?Teillä siis mitä ilmeisemmin on vaan viisi jaksoa.
6:uusi, kolme syksyllä ja kolme keväällä.Jep. Montas teillä sitten?
Minä laadin juuri Aamulehteen ja MOLiin työpaikkailmoituksen.Selailinpa tuossa oman alan avoimet työpaikat läpi Oikotieltä.
Nyt täytyy siteerata kurskia: Onnea, ruusuja(punaisia), shampanjaa.Tyttö tulossa, sano ultraäänitäti. Kuvakin tuli, eikä näy killuttimia.
Itse kuitenkin uskon vasta kun näen.
Seuraavaksi ostat niihin käyvän auton niitten ympärille?Vaihdoin autoni neljään halogeenipolttimoon.
Olohuoneen lamppuun menevät nämä. Tosin vaan yksi kerrallaan.Seuraavaksi ostat niihin käyvän auton niitten ympärille?
Vaihdoin autoni neljään halogeenipolttimoon.
Reilu kolme vuotta minua palvellut, yhdeksän vuotta suvussa ollut Opel Astra vm 1997.
Kyseessä mahtoi olla elämäsi kesäauto?
Sä olet FW08 reilu mies.Reilu kolme vuotta minua palvellut, yhdeksän vuotta suvussa ollut Opel Astra vm 1997.
Ei valitettavasti ole.Sä olet FW08 reilu mies.
PS. mulla olisi 5 kpl 500w:n ulkohalogeenivalaisimia sinulle. Sattuko sulle jäämään tuoreempaa kärryä, jonka voisit antaa vaihdossa?